Onko salillasi kyyliä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu

Meah

VIP
Ikä
35
Tuli tässä mieleen, että kun melkein jokaisella salilla on ihmisiä, jotka vaan tuijottaa tai katsoo muka "huomaamattomasti" (ns. kyyliä:D ) niin ärsyttääkö se ketään?
Tuleeko teille olo et wohou, näytänkö niin hyvältä, vai että heiii,mikäs mussa on vialla?! Vai olenko mä ainoa joka niihin kiinnittää huomiota?:lol2: Ite kyylään kun mua kyylätään, heheh. Juuri yhen salikaverin kanssa naureskeltiin kun todettiin että pari tiettyä ihmistä aina tsiigailee mitä teet ja miten teet..

:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sali missä käyn on niin pieni että mihin suuntaan vaan katsoo niin aina joku siellä jotain tekee = 95% kävijöistä kyylää toisia, ei ärsytä, paitsi kerran ärsytti kun yks isomahanen rhp kyyläs muita aina (kovanluokan)suorituksensa jälkeen.

Aina kun olen kaupallisila saleilla, niin vakkarit kyylää mua niin saatanasti. Kävin kesällä jonnin aikaa friskies &svettis-salilla ruottissa ja siellä mua kyllä möllötettiin ihan simona.

Siksi en kaupallisilla saleilla käykään, vituttaa se töllääminen ja oikein huomaa et pidetään junttina kun treenaa isommilla romuilla ja ei koita näyttää hyvältä.

Kyllä kyylätään, enkä siitä hirveemmin pidä. Pienen salin ongelmia tämä, tosin kaipa se on isompienkin... Ei pääse minnekään pakenemaan niitä tuijottelijoita. Sekin ärsyttää jos salilla tulee puolitutut jotain utelemaan, niitäkin kun tuntuu vähän liikaa löytyvän. Mä kun pidän periaatteenani mennä salille treenaamaan enkä juorumaan. Kaikkein paras jos sais treenata yksin tai treenikamun kanssa kaksin! :D

Kyllähän niitä kyyliä löytyy ja kyylään aina itsekin jos en parempaa tekemistä keksi. Ihan mukavahan se on katella kun ihmiset tekee sarjojaan, siinä voi oppia samalla jotain uuttakin tai saada vaihtoehtoisesti hyvät naurut:D
Yhdellä salilla oli mielenkiintoinen tapaus, about 45v ihan hyvässä kunnossa oleva ukko, joka käytti aina hc-trikoita. Sitten se aina kyyläs kaikkia nuoria tyttöjä ja kävi antamassa niille ohjeita, ei tytöt oikein siitä innostunut.

Löytyy. Mutta johtunee siitä, että salilla ei naisia käy juuri lainkaan. Yleensä siellä ei ole ketään muuta naista kuin mä. Ne ketkä ei oo ennen nähny niin saattaa tuijotella pidempään, et mitä toi täällä tekee...
Samoin tommoset vanhemmat miehet tuijottaa. Eräs tuijotti vissiin siksi, että halusi neuvoja, ja tulikin myöhemmin niitä kysymään.
Muuten meiän salilla voi kyl treenata ihan kuinka haluaa eikä jengi seuraa tekemisiä.

Enpä muiden kyyläämiseen yleensä mitään huomiota kiinnitä ellei joku nyt tule ihan nenän eteen mulkoilemaan. Enkä kyllä pahemmin muiden reenejä seuraile ellei joku satu tekemään jotain aivan pitkin vittua. Toki kovilla raudoilla vääntäviä mörköjä on kiva aina sarjojen välillä kiva seurata, siitä oppii aina jotain uutta.

Edit: Niin ja mahdollisia kireitä naisihmisiä tulee pakostakin zoomailtua vaikka ne toisinaan häiritsee omaa keskittymistä :D

Sali jossa käyn on aika miesvoittoinen, joten kyllä sitä kyyläystä riittää...:D joskus on ihan kivaakin kun joku herrasmies tulee auttamaan, kun joku on jättänyt hirveen isot levypainot paikoilleen...ilman pyytämistäkin.

Tämän kyyläilyn takia treenaankin mieluiten yksin. "Kotisali" on senverran pieni, että monesti päivällä siellä saapi olla ihan keskenään...

Tosin kyylistä on silloin apua, jos kokeilee vaikka maastavedon ennätyksiä - jokin pieni narsisti sisälläni saa siitä lisää voimaa, mikäli lähellä on uteliaita katseita. :evil:

kyllähän noita riittää,tietäs vaan mistä se johtuu.tai ehkä se vaan on niin niinkuin neutraali joskus totesi että (vapaasti lainaten)"ehkä ne kattoo että eikö toi parempaan pysty" suurella todennäköisyydellä se on sitä ainakin mun kohdalla

Tuleehan tuota tyttöjen fysiikkaa sarjojen välissä "huomaamattomasti" arvioitua :D (huomaamattomasti = nenä osoittaa oikealle ja silmät vasemmalle).

Mut toisaalta, jos liian hyvännäköinen nainen pukeutuu liian tiukkoihin vaatteisiin, niin mieluummin tapitan vaikka vanhoja hikisiä ukkoja kuin näytän yhtä :david: kuin suuri osa paikalla olevista miespuoleisista kyyläämällä sitä täydellistä persettä :kuola:

Parhaiten treeni kulkee, kun häiriötekijät on minimissä...

Ehkä kyylään, ehkä en. Ehkä on kyylätty, ehkä ei. Eipä tuo haitta mitenkään. Johonkihan sitä on ihmisen katsottava.

Onneksi ne akat käyttävät niitä mustia ihonmyötäsiä housuja eikä esim valkosia tms. Tulisin varmaan hulluks. Ei oo kiva lähtä kesken treenin kotiin. Pakko kyllä myöntää että se katse harhailee välillä vaikka miten yrittäis katella muualle.

Mä oon kyylä. Vahtaan kaikkia. Intensiivisesti.

Eipä tuolla pahemmin tuijotella. Kaikki kävijät on vähintään puolituttuja toisilleen. Tosin kuulumisia tulee aina välillä vaihdettua sarjojen välillä.

Tänään tosin tuntui, että koko ajan tuijotettiin, vaikka salilla oli vain yksi treenaaja lisäkseni. Sattui nimittäin verkkarit ratkeamaan haaroista. Yritin sitten seisoskella jalat yhdessä ja tehdä sarjat silloin kun toinen teki selin minuun jotain muuta. Eihän siinä muuten, mutta sattui olemaan naispuolinen se toinen:hyper: no onneksi on kevyt viikko, niin ei kauaa mennyt treeneissä:D

Kyylätään joo. Koska en luultavasti kovin hehkeältä näytä (ulkonäköön panostus siihen aikaan päivästä kai vähissä), niin hiukan ihmetyttää että mitä jotkut tuijottaa, eli että hyvällä vai pahalla - ota noista nyt sitten selvää... :D

Jotkut ei-suomalaistaustaiset henkilöt ja heidän tuijotuksensa häiritsee välillä armottomasti. Kun ei kehtais mennä siitä sanomaankaan, salirauha pitäis säilyttää... Mutta pysyisivät edes kauempana, ei ole kiva treenejä miettiä sen mukaan, jotta olisivat mahdollisimman kaukana. :david: Se nyt tietysti on kiva jos joku kiva katsoo ;) , vaikka toisaalta ajoittain hävettää kun itse näyttää niin hölmöltä.

Sellaiset vanhat ukot jotka tuijottavat kaikkia nuoria/nuorehkoja naisia on :urjo: Ja sama homma kuin noitten ei-kotimaisten kanssa, pakkoko siihen viereen on tunkea?!?!

Itse tulee lähinnä jäätyä katsomaan (tarkoittaa varmaan sama kuin kyyläys) kun joko tekee joko tosi hyvin tai tai tosi pieleen. Hyviltä kannattaa yrittää ottaa opiksi. :)

Lähdenkin tästä tsekkaamaan tämän päivän tuijotustilanteen... :)

Meidän salilla voi onneksi valita itse semmoisen ajan että siellä on varmasti ihan ypö-yksin tai sitte menee semmoiseen aikaan että siellä on pari mukavaa sälliä joita sitten voi kyylätä "huomaamattomasti" esim peilien kautta.... mua ei ikinä kyylää kukaan.....:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom