- Ikä
- 47
Vai onko kyse siitä, että ylläpidolla on ristiriitaiset kriteerit sille mikä on suotavaa kielenkäyttöä ja mikä ei?
Tässä Cthulhun viesti tuosta rotukeskustelusta:
Tuolla Kutunluu kutsuu minua "vammaiseksi" ja toivoo maastakarkotusta.
Ilmoitin tästä tuolla "report" -toiminnolla ja kyselin vähän että onko tämä nyt sellaista matskua joka saa jäädä näkyviin siinä missä vastaavat henkilöön kohdistuvat alatyylin jutut on ainakin joskus poistettu. Ei tullut sen kummempaa vastausta eikä toimintaa kyseisen postin suhteen. Joten tästä heräsi muutama kysymys:
1. Onko toisen kutsuminen "vammaiseksi" siis ylläpidon mielestä ihan OK, eikä halvenna millään tavalla ketään?
2. Vai onko kyse siitä, että ns. rotu-uskovaiset saavat kirjoitella eri mieltä olevista mitä tahansa siinä missä muut eivät?
3. Ja kannattaako täällä nyt enää sitten ylipäätään vedota ylläpidon itsensä laatimiin forumin sääntöihin, joissa lukee että
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22459
4. Vai ymmärränkö minä nyt ylläolevan suomen kielisen pätkän eri tavalla kuin ylläpito?
Tässä Cthulhun viesti tuosta rotukeskustelusta:
Cthulhu sanoi:Niin tuosta Jussin uusimmasta kolumnista. On jotenkin huvittavaa, että tälläkin palstalla joku vammainen peruskoulun opettaja esittää profeettaa ja kertoo kuinka rotuja ei ole vaikka 84% biologeista on sitä mieltä, että niitä on.
Joo mutta asiahan on niin, että se mikä on totta on turhaa, tärkeää on se, että asiat ovat monikulttuurisia ja tämän määränpään toteuttamiseksi on lupa valehdella/vainota toisinajattelijoita/jatehdäihanmitätahansaaatteennimeen.
Toivon, että joskus aakooveet joutuvat maksamaan siitä paskasta mitä he ovat tänne tuoneet...ehkä heidät laitetaan samaan laivaan kuin Yasminit....
Tuolla Kutunluu kutsuu minua "vammaiseksi" ja toivoo maastakarkotusta.
Ilmoitin tästä tuolla "report" -toiminnolla ja kyselin vähän että onko tämä nyt sellaista matskua joka saa jäädä näkyviin siinä missä vastaavat henkilöön kohdistuvat alatyylin jutut on ainakin joskus poistettu. Ei tullut sen kummempaa vastausta eikä toimintaa kyseisen postin suhteen. Joten tästä heräsi muutama kysymys:
1. Onko toisen kutsuminen "vammaiseksi" siis ylläpidon mielestä ihan OK, eikä halvenna millään tavalla ketään?
2. Vai onko kyse siitä, että ns. rotu-uskovaiset saavat kirjoitella eri mieltä olevista mitä tahansa siinä missä muut eivät?
3. Ja kannattaako täällä nyt enää sitten ylipäätään vedota ylläpidon itsensä laatimiin forumin sääntöihin, joissa lukee että
selvästi riidanhakuiset provosoinnit johtavat varoituksetta kuukauden jäähyyn.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22459
4. Vai ymmärränkö minä nyt ylläolevan suomen kielisen pätkän eri tavalla kuin ylläpito?