Onko "report bad post" -toiminto käytössä vai ei??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AKV
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo täältä ainakin iso hali kaltoinkohdellulle palstakaverille :haart: :love:

Ennenkuin tämä siirretään asianmukaiseen paikkaa niin tahdon kiittää palstan moderaattoreita työläästä(?) ja asianmukaisesta moderoinnista. Ehkäpä intternetskun parhaiten moderoitu palsta jossa myös voi ilmaista mielipiteensä niin käyttäjien ja moderaattoreiden toimesta suoraan. Piste.

Ennenkuin tämä siirretään asianmukaiseen paikkaa niin tahdon kiittää palstan moderaattoreita työläästä(?) ja asianmukaisesta moderoinnista. Ehkäpä intternetskun parhaiten moderoitu palsta jossa myös voi ilmaista mielipiteensä niin käyttäjien ja moderaattoreiden toimesta suoraan. Piste.

Koskettavaa :)

Aivan totta toi Hupen juttu. Vituttaahan se kun ihan siistejä posteja poistellaan välillä, mutta se on sata kertaa parempi vaihtoehto kuin vapaa paskankierittely.

Ainoa miinus on tällaiset kaikkitietävät kiukuttelevan lapsen asteelle jumittuneet Alarik ja AKV tyyliset-jätkät ketkä luulee tietävänsä kaiken ja aina kun toinen on eri mieltä niin hymähdetään vain ja nauretaan tämän yksilön selvälle kypsymättömyydelle. Eikä nähdä että itse omataan maailmankatsomus jonkalaisen saa kun katsoo hyvin pienestä aukosta tynnyristään ulos. Niille voisi laittaa jonkun ylitsevuotavasta pölöasenteesta ja vittumaisesta itsensä korostamisesta laukeavan bannin :lol2:

Oikeesti tällaisen paikan pyörittäminen on mahdotonta ilman, ettei joku ota jostain nokkiinsa. Siksi ei kannata edes yrittää miellyttää kaikkia.
Yleisellä pitäs olla 10 modea, joilla ei ole omaa mielipidettä mistään asiasta, silloin voisi ehkä homma toimia.....

Ainoa miinus on tällaiset kaikkitietävät kiukuttelevan lapsen asteelle jumittuneet Alarik ja AKV tyyliset-jätkät ketkä luulee tietävänsä kaiken ja aina kun toinen on eri mieltä niin hymähdetään vain ja nauretaan tämän yksilön selvälle kypsymättömyydelle. Eikä nähdä että itse omataan maailmankatsomus jonkalaisen saa kun katsoo hyvin pienestä aukosta tynnyristään ulos. Niille voisi laittaa jonkun ylitsevuotavasta pölöasenteesta ja vittumaisesta itsensä korostamisesta laukeavan bannin :lol2:

1. Minä en tiedä kovinkaan paljoa kovinkaan monesta asiasta. Siksi en kirjoittelekaan esim. roinapuolelle, en kommentoi esim. IT- juttuja jne. Vaikka sinulla on vaikeuksia sitä hyväksyä, niin tiedän kuitenkin jotakin näistä rotujutuista sun muista joten myös kirjoittelen niistä. Ilmeisesti myös jonkin verran enemmän kuin moni muu.

Mutta tämähän on monelle suomalaiselle perusäijälle ja hänen ajatuksenjuoksulleen täysin mahdotonta: siis se, että henkilö rohkenee todeta jotain sellaista kuin että "minä tiedän nyt jotain tästä asiasta". Sitähän ei voi hyväksyä, koskapa suomalaiseen kulttuuriin kuuluu naurettavuuksiin menevä itsensä mollaaminen ja tuhkan sirottelu omien saavutusten päälle.

2. Mitä tuohon eri mieltä olemiseen tulee, niin yleensähän argumentaation tarkoitus on puolustaa OMAA mielipidettä. Eikö niin? Minä pyrin perustelemaan omat mielipiteeni ja antamaan linkkejä ja lähdeviitteitä joista jutut pystyy tarkistamaan.

3. Pystyn myös halutessani kokolailla asiallisempaa vastineeseen sinulle kuin sinä minulle. Välillä lähtee toki mopo käsistä.

Kun faktat loppuu, niin mennään henkilökohtaisuuksiin. Sen kun AKT opit, niin et enää välitä muiden vittuilusta.
Herra X: "Asia nyt vaan on näin."
Herra B: "No.. siis... vittu, sä oot vammanen!"

Kun faktat loppuu, niin mennään henkilökohtaisuuksiin. Sen kun AKT opit, niin et enää välitä muiden vittuilusta.
Herra X: "Asia nyt vaan on näin."
Herra B: "No.. siis... vittu, sä oot vammanen!"

Niinhän se on. Kuten todettua, multa itseltäni lähtee myös mopo välillä käsistä. Ei ehkä siksi, että asiallinen sanottava loppuisi vaan pikemminkin siksi että se kanssakeskustelija ei sellaiseen pikkuseikkaan kuin asialliseen argumentaatioon aina viitsi kiinnittää huomiota.

Erikseen on sitten se viihdevittuilu jota on kiva harrastaa esim. reinon kanssa. Mutta se onkin sellaista keskinäistä hauskanpitoa. Reino on kiva. :haart:

Siis ihan oikeasti ihminen, jonka kanssa voi olla eri mieltä sivistyneesti. Myös Tupla-J mahtuu tähän kategoriaan. Halusi tai ei.

Erikseen on sitten se viihdevittuilu jota on kiva harrastaa esim. reinon kanssa.
Katotaan olenko sun mielestä vielä kiva, jos kiteytän tän asian näin: tuossa rasismiketjussahan on pitkälti kyse siitä, että nykyaikana muka esim. neekeriä ei saa sanoa neekeriksi, jos hän tosiaankin on naapuri.

Samalla logiikalla tämä vammaistapaus menee niin, että AKV:n sanominen vammaiseksi on loukkaavaa vain siinä tapauksessa, että AKV oikeastikin on vammainen. Mutta sitähän me emme tiedä.

Katotaan olenko sun mielestä vielä kiva, jos kiteytän tän asian näin: tuossa rasismiketjussahan on pitkälti kyse siitä, että nykyaikana muka esim. neekeriä ei saa sanoa neekeriksi, jos hän tosiaankin on naapuri.

Samalla logiikalla tämä vammaistapaus menee niin, että AKV:n sanominen vammaiseksi on loukkaavaa vain siinä tapauksessa, että AKV oikeastikin on vammainen. Mutta sitähän me emme tiedä.

Itseasiassa tuossa rasismiketjussahan ei ole kyse siitä koetaanko yksittäinen sana loukkaavaksi. Itse en pidä "neekeriä" mitenkään erityisen pahana sanana, sen kummemmin kuin esim. "mustalaistakaan". Mutta tiedän että on olemassa ihmisiä jotka loukkaantuvat niistä.

Mutta sikäli kun en ole kehitysvammainen (tätä en tosin voi todistaa :) ), niin minun kutsumiseni tällä termillä on valheellista. Koskapa "vammainen" tms. ovat myös yleisesti käytettyjä haukkumasanoja, niin toisen ihmisen kutsuminen tällaisella haukkumasanalla on ylipäätään loukkaavaa. Samoin kun on loukkaavaa vammaisia kohtaan käyttää tätä termiä haukkumasanana, aivan kuten sanan "vittu" käyttäminen kirosanana on kaikkea muuta kuin ylistys naisen sukupuolielimille.

Kyllä ne läpi katsotaan kaikki. Tuosta ketjusta vain on tullut törkeät määrät tuota samaa nappulanpainamista, että se tredi joko poistetaan kokonaan, tai annetaan mennä vähän roisimmin. Tuon nappulan painamisen funktio on ihan joku muu kuin "tuolla haukutaan jotain neekeriksi". Nappulaa painellaan oikeasti pahoissa tapauksissa. Esim nimimerkki Alarik suorastaan survoo sitä nappulaa ja aina samassa rasismiketjussa.

Mjaa? Ehkä kaiken kaikkiaan n. neljä-viisi viestiä olen tuosta ketjusta ilmoittanut joista pari on poistettu ja loput jätetty. Aihetta olisi kyllä paljon enempäänkin.

Tietääkö kukaan muuten tarkemmin miten poliisi/laki suhtautuu nettisivustoihin joilla levitetään rasistista materiaalia? Jokainen on osaltaan vastuussa omista postauksista yms. mutta entä itse sivusto? P2P-tuomiot antaisivat vähän osviittaa sen suhteen että linja on tämän suhteen muuttumassa.

Tietääkö kukaan muuten tarkemmin miten poliisi/laki suhtautuu nettisivustoihin joilla levitetään rasistista materiaalia? Jokainen on osaltaan vastuussa omista postauksista yms. mutta entä itse sivusto? P2P-tuomiot antaisivat vähän osviittaa sen suhteen että linja on tämän suhteen muuttumassa.

Kyllä mä sinuna nostaisin syytteen jokaista vastaan joka tällä palstalla käyttää sitä N.....I sanaa... :evil:

Soita ja kysy.

Mutta älä aloita sanomalla "Alarik P-toistolta täällä", niin eivät välttämättä käske lopettamaan neekeröintiä ja lyö luuria korvaan.

Sinäänsä aika yllättäviä nimiä paljastunut bad post nappulan käyttäjiksi...:jahas:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom