Onko Pakkotoistolla huono maine..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hankmo
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvää settiä. Ylittyykö noissa muuten jo kunnianloukkauksen raja?

Suomen rikoslaki 24 luku sanoi:
9 § (9.6.2000/531) Kunnianloukkaus. Joka

1. esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
2. muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.

Ja vaikkei nyt edes tuomiota tulis, niin olis mielenkiintosta tietää kirjottaja/kirjottajat. Ihan vaan, koska saattas hieman olla naurussa pitelemistä, jos paljastuiskin, että noitten kirjotusten takana ei olekaan katkera banaania saanut Pera Keravalta, vaan sellanen taho, joka tosta rivienkin välistä paistaa... :eek: :hyper::thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gillyanne sanoi:
Älä ny iso mies viitti. Montakohan kertaa minäkin olen ollut napit vastakkain, tiukastikin, ylläpidon ja "silmäätekevien" kanssa, eikä ole vielä ainakaan lynkattu eikä (muistaakseni) antipakkislaiseksikaan nimitelty... ja väittäisin, että kyllä minun mielipiteeni ja sanomiseni noteerataan ihan siinä missä monen muunkin.

Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan, ja kyllä se kunnioitus on ansaittava nettifoorumeilla ihan siinä missä reaalimaailmassakin. Ja IMO näin pitää ollakin.

Täysin samaa mieltä. Pakkista on tullut jo kauan selailtua ja aina olen voinut kriittisiäkin kommentteja heittää. Tottakai niihin vastataan ja pitääkin vastata, muutenhan se keskustelu jäisi lässytyksen tasolle, niin kuin se monella muulla palstalla on. Se että joku heittää vasta kritiikkiä, niin on tervettä, eikä siitä pidä säikähtää tai ottaa nokkiinsa.

Mike sanoi:
Tuota noin, voiko olla vakavissaan tehtyjä?? Ettei vaan olis jotain vitsin ja vittuilun sekoitusta.. :D

Muuten samaa mieltä Miken kanssa: jos epämääräinen maine on parempaa mainosta kuin turvallinen perhefoorumi niin siitä sitten johtopäätöksiä tekemään.

Noi mainitut Jippii ja Suomi24 nyt ovat ihan vitsejä kai lähinnä koska siellä ei ole mitään asiantuntevaa moderointia. Työtä ja omistautumistahan tämmöinen toiminta vaatii, ei se luotettava maine ja tulokset itsestään tule.

Yksi mahdollisuus on että se ::Esa lueskelee näitä juttuja ja saa jotain mielihyvää näistä... Jatkaa niin kauan kuin noteerausta tapahtuu. Samanhan jutun voi huomata vaikka missä, 4-vuotias lapsi römyää niin turha siitä on huomauttaa, varsinkaan enempää kuin yhden kerran. Kokemusta on, äiti on perhepäivähoitaja. :)

EDIT: Vanha Tilt.tv:kin kärsi tälläisestä, mutta keinot olivat rajumpia: Sivun heikkouksia käytettiin häikäilemättömästi hyväksi ja foorumit oli varsin helppo floodata tukkoon, jopa vahingossa. (No miksi ei tämä mene vaikka olen painanut Lähetä-nappia jo --nen kerran)

Mielestäni pakkiksella on ihan ok maine niiden keskuudessa, jotka nyt edes ovat kuulleet siitä.

Omalta osaltamme kaverin kanssa saatetaan tosin antaa hieman huonoa kuvaa, vitsaillaan että on kuuri päällä kun toinen 'riehuu' (Eli oikeasti vahingossa hipaisee toista tms :lol2: ) Tai kun menee kuselle niin sanotaan, että "pitää mennä ottamaan mömmöjä). Lisäksi minä vedän "kuuria", kun kyseessä on antibiootti.. Niin no, kuurihan se on, antibioottikuuri .:arvi:

Sanoisinpa näin objektiivisesti, että Pakkotoiston forumia on syytä lukea samalla varauksella kuin kaikkia muitakin internetin keskusteluforumeja. Täältä saa paljon hyvää ja asiallista tietoa, mutta myös paljon sellaista "tietoa", jota ei pidä ottaa tosissaan. Mielestäni on hienoa, että kokeneemmat voimailijat neuvovat aloittelijoita ja jaksavat vastailla uudestaan ja uudestaan samoihin kysymyksiin ja "tehkää mulle ohjelma" -threadeihin.

Toisaalta nuorten "kynäniskojen" postaukset panevat joskus naurattamaan sekä ärsyttämään. IMO voimailussa hiljaa hyvää tulee ja kaikki lähtee liikkeelle perusasioiden pyhästä kolminaisuudesta: treeni - lepo - ravinto. Ei pidä siis hötkyillä ja kuvitella että tuloksia tulee 2 viikossa tai pelätä, että koko elämä menee pilalle jos joku treeni jää väliin tai syö joskus vähän huonommin. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus!

:kippis1:

-T- sanoi:
Sanoisinpa näin objektiivisesti, että Pakkotoiston forumia on syytä lukea samalla varauksella kuin kaikkia muitakin internetin keskusteluforumeja.
mä nyt en sanoisi näinkään. modet ja pakkiksen käyttäjät korjaavat yleensä hyvin nopeasti tyhmät ehdotukset, joten ihan paskaa ei tarvitse kauaa lukea, vaan se poistetaan tai korjataan.

huumor sanoi:
mä nyt en sanoisi näinkään. modet ja pakkiksen käyttäjät korjaavat yleensä hyvin nopeasti tyhmät ehdotukset, joten ihan paskaa ei tarvitse kauaa lukea, vaan se poistetaan tai korjataan.

Ja modet ja pakkiksen käyttäjät tietävät absoluuttisen totuuden kaikesta...? ;)

Postauksesi on mainio esimerkki siitä, kuinka vaikutusaltis nuori mieli on... :piis:

No aika vähän täällä on sitä totaallista schaissea jotka modet heti poistaa.
Aika hyvin täällä saa kaikki sanoa asiansa, oli se sitten mistä näkökulmasta tahansa. ymmärrän tietenkin hyvin sen että viestit ilman asiasisältöä poistetaan ja sääntöjen vastaiset myös.

Mun kokemuksen mukaan tällä ja kaikilla muillakin moderoiduilla palstoilla riittää aina jotain inisijöitä, joille säännöt ei kelpaa. Mikä vittu siinä on, että ei mene jakeluun että jos sivua pyöritetään ns. systeemillä pomo+tiimi, niin me muut juoksennellaan niiden pihalla? Aina joku luulee olevansa niin tärkeä että juuri HÄNEN takiaan pitää tehdä poikkeus/muuttaa sääntöjä. Jos systeemi ei kelpaa, voi vapaasti etsiä jonkun muun temmellyskentän.

Kyllä sitä itekin joissain ketjuissa miettii että kuinkakohan monella olen ignorelistalla kun mun (tietysti omasta mielestäni ylen älykkäät) kommentit hukkuu jonnekkin väliin ja ns. konkarit jauhaa omiaan, mutta voi vittu kun kyse nyt on kumminkin vaan keskustelupalstasta niin ei varmaan ole multa tai keneltäkään muulta pois jos joillain on insidejuttuja.

-T- sanoi:
Ja modet ja pakkiksen käyttäjät tietävät absoluuttisen totuuden kaikesta...? ;)

Postauksesi on mainio esimerkki siitä, kuinka vaikutusaltis nuori mieli on... :piis:
lähinnä tonne treenipuoleen viittasin. aina kun tahtoo tulla näitä 9 liikettä hauiksella ja selkä treenautuu trampoliinilla juttua. tohon ikään en viitsi sanoa mitään, asiaan kun ei vaikuta mitä ikä kohdassa lukee. eipä muuta :)

Bisley sanoi:
Tunnen Miken henkilökohtaisesti ja enää ei mukavampaa ja reilumpaa miestä Suomen maasta löydy!! Valtavan omistautunut ja ahkera yrittäjä, jolle asiakkaat on kaikki kaikessa! :

Mitä nyt Mikeä on tullu kaupalla ja miiteissä nähtyä niin on ollu kyllä mukava jätkä, jaksaa heittää läppää tämmöstenkin junttien kanssa kun minä :)
Ja pakkiskaupalla on aina saanut helvetin hyvää ja reilua palvelua, ei mitään pahaa sanottavaa :5:

Hyvä ettei pakkotoistosta ole tullut mitään haistapaska-tason kuntopiiriä ja toivottavasti ei tulekkaan. Kiitos Mikelle ja muulle ylläpidolla helvetin hyvästä palstasta :kippis1:

Ja ne inisevät paskahousut joiden mielestä mä olen nyt Miken perseennuolija, vetäkää vittu päähän ja painukaa sinne jippiille :haart:

Paholainen sanoi:
Ja ne inisevät paskahousut joiden mielestä mä olen nyt Miken perseennuolija, vetäkää vittu päähän ja painukaa sinne jippiille :haart:
crazyhorseman23yj.gif
--> Jippii

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom