Onko Pakkotoistolla huono maine..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hankmo
  • Aloitettu Aloitettu
laiskaluu sanoi:
No voihan jakoa vielä täsmentää:
1. Pakkotoisto kovaa harjoitteleville
2. Kuntopiiri aloittelijoille
3. Mussutus niille joilla ei ole mitään sanottavaa harjoittelusta tai ravitsemuksesta.
:lol2: :lol2:

Kyllä se maine ainakin täälläpäin on ihan hyvä, kun ajatellaan palstan informatiivisuutta ja JTO on lähestulkoon jumala.
Ainoastaan yleisen keskustelun taso herättää päinvastaisia ajatuksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan Pakkotoistolla vähän kumma maine. Ainakin duunikaverit ovat suhtautuneet kylmästi ja epäilevästi.
Itse olen imenyt treeni- ja ravinto-ohjeita, enkä tässä iässä meinaa stressata siitä, "mitä muut ajattelee". Itse olen saanut kelpo boostin tekemiseeni ja se on tärkeintä! Tehköön muut mitä pystyy, minä teen mitä haluan ;)

IMO tässä foorumissa ei ole mitään muutettavaa, koska ne jotka näitä vinkkejä/keskustelua haluavat ovat täällä ja muut höpötykset käydään muualla. Foorumin ulkoasu ei asiaa muuta, vaan ne ketkä täällä käy. Nämä ihmiset tekevät tämän foorumin oman näköisekseen ja nyt homma toimii.

Itse olen pitänyt Pakkotoistoa ainoana varteenotettavana suomalaisena voimailufoorumina.

Itse olen kuullut parilta "kaverilta" että pakkotoistolta saa mukamas ostettua roinaa. :(

Varmaan tuo doping - osio synnyttää tälläisiä toivottavasti perättömiä huhuja. Toivottavasti osiota ei kuitenkaan olla lopettamassa julkisivun kiillottamiseksi. Onhan se hyvä että edes jossain asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä.

0018 sanoi:
Itse olen pitänyt Pakkotoistoa ainoana varteenotettavana suomalaisena voimailufoorumina.
Kyllä minä myös aivan varauksetta voin kehua Pakkotoiston tasoa niin kovaa harjoittelevien, aloittelevien kuntoilijoiden kuin yleisen mussutuksen osalta. Olen vaan kommentoinut foorumin mainetta, se on minusta jos ei huono niin ainakin hiukan epäilyttävä.
Toisaalta ymmärrän kyllä myös sen ajatuksen että hiukan muita kovempi maine voi olla paras mainos foorumin tasosta.

Tuo roinaosio on kyllä myös ihan tarpeellinen, kai niistäkin asioista on parempi lukea luotettavalta foorumilta kuin uskoa sokeasti naapurin lihaskimpun Venäjän reissun tuliaisiin vaikka olisi kuinka reilu kaveri. :D

laiskaluu sanoi:
Oikeastaan todellinen vastakkainasettelu oli se että Rowena sanoi tavisten tuhahtelevan hänen ravintoasenteilleen ja minä taas väitin oikeiden pakkislaisten tuhahtelevan taviksille jotka eivät ymmärrä tarpeeksi harjoittelusta tai lisäravinteista.

Myönnän kuitenkin olleeni väärässä, ainakin yksi oikea pakkislainen osaa asettaa ruuan ja lisäravinteet oikeisiin mittasuhteisiin tuhahtelematta:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=824444&postcount=37

Tuhahtelua tärkeämpää on kuitenkin se halutaanko Pakkotoiston imagoa pehmentää niin että myös tavikset uskaltautuvat mukaan vai halutaanko oma "oikeiden pakkislaisten" sisäpiiri pitää tavisten yläpuolella. Tällä on merkitystä sekä lajin harrastuksen ja arvostuksen kannalta mutta varmaan myös oheistuotteiden myynnille.

Sivusta seuranneena täytyy sanoa että jos et ole "oikea pakkislainen" niin aika toivotonta on yritää saada mielipidettään noteeratuksi, vain vanhojen-, aitojen-, oikeiden -pakkislaisten mielipiteitä hyväksytään.
Sisäsiittoinen touhu vaientaa nopeasti uudet palstalaiset, lynkkauksen pelossa touhu menee sitten joo joo jojotteluksi.
Tuntuu vähän siltä että ylhäältä päin kerrotaan oikea totuus, oikea mielipide joita sitten kumarretaan, vääräuskoiset saavat pakkisvastaisuuden viitan harteilleen, asiallinen kritiikkikin lakaistaan maton alle vastaisuus mantran saattelemana.
Ehkä huono maine on ihan ansaittu ??

itsjustme sanoi:
VITUN hölmöt, miks teijän pitää mennä tänne lässyttämään?!?! :wall:
http://www.jippii.fi/jsp/forum/board.jsp?b=liikunta

En tiedä, mutta arvaan: koska eivät ole löytäneet listaa sallimistasi lässytyspaikoista?

Edit. Laitetaan nyt tapojeni vastaisesti on-topicciakin: kaikki kuulemani Pakkotoistoa koskevat kommentit ovat olleet positiivisia - erityisesti informaatioantia koskien.

kyl tää pakkotoisto ainakin mun mielestä on loistava paikka...päivittäin joku ihminen kyseenalaistaa tätä harrastustani (kehoilu) ja näitä kommenteja, mulkaisuja, ihmeellisiä juttuja ja paskan jauhantaa kun kuuntelee päivät pitkät voisi olla joskus (aika useinkin) treeni motivaatio ja halu kehittyä isommaksi aika vähissä jos ei löytäisi mistään saman henkistä poppoota sekä motivoivia kuvia ja juttuja. Musta pakkotoisto on jeesannut näin tosi paljon. :)

Mitä tulee varsinaiseen kysymykseen, niin mulle on aika moni sanonut että pakkotoisto on sekava ja hankala käyttää/löytää mitään. Moni sellainen ihminen joka täällä vähän siis käy, kokee pakkotoiston vaikeaksi hahmottaa sekä sokkeloiseksi. Enemmällä käytöllä toki tuo ajan kanssa muuttuu.

Ainoa negatiivinen asia jota itse löydän on usein vaivaava hitaus.

Huono maine nyt on jo koko kehoilulla eikä siihen pakkotoistolla ole oikein osaa eikä arpaa...aina kun tavikselle kertoo harrastavansa kehoilua, tulee vuoren varmasti kysymys: käytätkö hormooneja? sekä epäilevä katse....kehoilulla on huono maine...ei pakkiksella.

hard sanoi:
kerrankin saitti, jossa ei ole hörhöjä :rolleyes: )
Heh. En tiedä tarkkaan mitä kaverisi hörhöillä tarkoitti, mutta minulla pisti alkuaikoina silmään se, miten Pakkotoistolla ei sen koon huomioon ottaen ole merkittävää trolliongelmaa. Monella isolla sivustolla trollit ovat joko maanvaiva tai sitten tunnelman pilaa ylläpitäjien natsiasenne. Täällä kuria onnistutaan ilmeisesti pitämään ylläpitäjien toimesta ilman että tunnelma kuitenkaan kärsii. Eli: täällä oli ja on mukava käydä.

Itse en ole törmännyt minkäänlaisiin vittuiluihin tai pelkotiloihin kun olen Pakkotoistoa tuttaville esitellyt. Nimikin on saanut kehuja.

Kötö sanoi:
Sivusta seuranneena täytyy sanoa että jos et ole "oikea pakkislainen" niin aika toivotonta on yritää saada mielipidettään noteeratuksi, vain vanhojen-, aitojen-, oikeiden -pakkislaisten mielipiteitä hyväksytään.

Jep. Aika monen foorumin ongelma vissiin, hierarkiat ja sisäpiirit. En ole täällä pahempaa huomannut, johtuisiko sitten siitä että olen melko vaivihkaisesti kirjoitellut muualle kuin kamppailulajiosastolle. Itse olen saanut hyödyllisiä neuvoja ilman mitään päähäntaputtelua tai vittuilua.

Kyllä tälle tuhahdellaan. Mutta harvapa minun kavereistani edes tietää että Pakkotoistoa luen tai ainakaan että myös kirjoitan tänne.

Kötö sanoi:
Sisäsiittoinen touhu vaientaa nopeasti uudet palstalaiset, lynkkauksen pelossa touhu menee sitten joo joo jojotteluksi.
Tuntuu vähän siltä että ylhäältä päin kerrotaan oikea totuus, oikea mielipide joita sitten kumarretaan, vääräuskoiset saavat pakkisvastaisuuden viitan harteilleen, asiallinen kritiikkikin lakaistaan maton alle vastaisuus mantran saattelemana.
Ehkä huono maine on ihan ansaittu ??
No sinä nyt näet aina kaiken täällä negatiivisena. 1000 uutta rekisteröintiä tammikuussa ja ennätysmäärä viestejä (yli 43000) ei kerro noista sun mainitsemista asioista. Jos tämä kehitys on huonon maineen ansiota, niin vittu jees, tehdään sitten vielä huonompi kun ei näytä vauhtia haittaavan. Tänne voi kirjoittaa niin aloittelija kuin kokenutkin kirjoittelija. Ehkä sun olis aika katsoa peiliin, sillä uskon sieltä löytyvän vikaa jos koet asiat noin. Ja ehkä tuo sun mantra alkaa olemaan aika väsynyttä muutenkin. Meneppäs katsomaan vaikka Suomi24.fi, siellä ei ole sun toitottamaa lynkkauksen pelkoa, näetkö jotain kehittävää keskustelua siellä? Olisko vaikka että muualla kuin Pakkotoistolla sitä mainetta pyritään kuraamaan kaikin voimin? Ja sisäsiittoisuuteen voisi sanoa, ettei näin iso mesta enää voi pahemmin olla sisäsiittoinen, tai jos on, niin se sisäpiiri on vähän saatanan iso.

Lueppa noi ja mieti kaksi kertaa onko nuo sitten oikeauskoisia.

http://koti.mbnet.fi/mtmm/print/4.jpg
http://koti.mbnet.fi/mtmm/print/1.jpg
http://koti.mbnet.fi/mtmm/print/2.jpg
http://koti.mbnet.fi/mtmm/print/3.jpg

Ultimecia sanoi:
Pistin avokin selailemaan Pakkista, ei ole aiemmin lukenut (olen jotain saattanut lukea ääneen). Ekaks lähes puol tuntia keskittynyttä lukemista: ehdin jo ajatella että sain sen nakitettua salihommin. No vittu se luki silmät kiiluen tota PRIESTin Ascona-ketjua :jahas: (Pascona löytyy omaltakin pihalta, etenkin näin pakkasella kun ei se lähde käyntiin ja varaosa-auto broidinsa autotallissa). Sanoin sitten että katotko niitä muitakin osioita, että tulisi jotain "ensikertalaisen mielipidettä".
Löysi sen 'olennaisimman'. :D

Pakkotoiston maine tuntuu olevan samaan aikaan käsite ja ivaus. Vähän sama juttu kuin jossain irc-gallerian kuvissa, kissin chatissa ja cityn deittipalstalla. Asiosta vähemmän kiinnostuneen mielestä ei ole "mitään järkeä" viettää aikaansa tälläisellä palstalla, mutta samaan aikaan nämä myös tiedostavat sen, että jos jotain infoa ko. touhusta hakee, on tämä osoite mistä lähteä etsimään.

Pakkotoiston vika on se mikä monella muullakin sivustolla; tunnettuna ja suosittuna kerää myös eniten vihamiehiä, vielä kun ylläpidolla on jopa munaa tuoda ilmi mielipiteensä eikä vain tyytyä hyssyttelemään. Puhumattakaan siitä, että kehtaavat vielä harjoittaa liiketoimintaa eli RIISTÄÄ viattomia kansalaisia!

Monennen postin jälkeen ei ole enää tavis? Kannattaa kuitenkin muistaa ettei se aikataulun mukaan syöminen ja lihasten supistaminen loppupeleissä vielä mitään kummempaa ihmistä tee. Joillain on täällä mielestäni ja muillakin foorumeilla ollut tällaisia asenteita esimerkkinä kun haukutaan sählynpelaajia kyniksiksi eikä itse erota ulkomuodoltaan vielä mitenkään heistä.:D
ps. Älkää suuttuko, olen itse vaan katkera kynäniska..:)

Mike sanoi:
Lueppa noi ja mieti kaksi kertaa onko nuo sitten oikeauskoisia.
http://koti.mbnet.fi/mtmm/print/4.jpg
Toi neljäs oli ihan uus mulle! Aivan loistavia. :D Kyllähän se aiheuttaa läheisriippuvuutta, kun hirveenkokonen mörssäri käy muniin kiinni Lostarissa.

Nyt jäi vaan ihmetyttään, että miten pieniä hinttejä siellä Helsingissä oikein on, jos nykykuntoinen Mike on niiden silmään hirvee mörssäri?

Jaha, että sananvapaudesta olen sitten minäkin luopunut.

Ei mua tän Miken aivopesu niin pelota. reino syö faktaa ja paskantaa totuutta! Minun on vaikea uskoa enää mihinkään ja teknikko-isäni ja pedagogi- äitini ovatkin huolesta soikeina parhaillaan html:n alkeet-kurssilla pystyttääkseen asianmukaisen anti-reino sivuston.

Mike sanoi:

Kyllä on pakko sanoa, että noiden tekstien kirjoittaja/kirjoittajat pitäis saattaa oikeudelliseen vastuuseen. Pistetään mekin mellakka pystyyn, kun meidän "jumalaa", Mikeä, herjataan tuolla tavalla!!!

Tunnen Miken henkilökohtaisesti ja enää ei mukavampaa ja reilumpaa miestä Suomen maasta löydy!! Valtavan omistautunut ja ahkera yrittäjä, jolle asiakkaat on kaikki kaikessa! Pidä Mike lippu korkealla, äläkäanna noiden kirjoitusten masentaa sua, olet kaiken sen yläpuolella!!:worship:

Kötö sanoi:
väninää ja kitinää

Älä ny iso mies viitti. Montakohan kertaa minäkin olen ollut napit vastakkain, tiukastikin, ylläpidon ja "silmäätekevien" kanssa, eikä ole vielä ainakaan lynkattu eikä (muistaakseni) antipakkislaiseksikaan nimitelty... ja väittäisin, että kyllä minun mielipiteeni ja sanomiseni noteerataan ihan siinä missä monen muunkin.

Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan, ja kyllä se kunnioitus on ansaittava nettifoorumeilla ihan siinä missä reaalimaailmassakin. Ja IMO näin pitää ollakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom