En mä itseäni todellakaan tavisten yläouolelle aseta, kunhan joskus tulee vähän yritettyä oikoa oman kaveri- ja perhepiirin ihmeellisiä käsityksiä (eli nämä yleisimmät 1200 kcal kitudieetit ilman proteiinin häivääkään tms. vastaavat). Taidanpa jatkossa jättää oikomatta, siinähän sitä tuhahtelua saa niskaansa suorastaan ämpärikaupalla!
Esimerkkinä siskoni, joka kysyi vinkkejä parin kilon pudotukseen (vaikkei kyllä todellakaan tarvitsisi, saamarin naistenlehdet:jahas: ). Kun sitten kehotin vehnätuotteiden ja sokerin vähentämiseen ja protskun lisäämiseen ym. perusjuttuun ja myös ystävällisesti vihjaisin että hänen ja poikakaverinsa harrastama iltapala (kattilallinen spagettia ketsupilla puoliksi!) ei välttämättä ole kovin optimaalinen, vastalauseiden ryöppy oli valtava! Kertoessani että oma iltapalani on yleisimmin rahkaa, vastaus oli "en mä mistään rahkasta tykkää hyi yök." Mitäs kysyi... En mä rahkaa pakota syömään, se oli vaan esimerkki! Sanoin sitten vaan että keittäkää vaikka edes täysjyväspagettia:lol2:
Joo, ja tosi tavis olin itsekin kun tätä aloin seurata, ei se tahtia haitannut, imin vaan tietoa kuin sieni! Ei se ainakaan mua karkoittanut pois...