Onko Ohjelmassa Kehittämistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DOMS man
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Treenaan tätä nykyä seuraavalla nelijakoisella ohjelmalla. Liikkeitä vaihtelen hieman, mutta suluissa on se liike, jonka teen aina ja joka on myös ko. treenikerran raskain.
Onko ohjelmassa mielestänne mitään kehittämisen varaa.

Ma: Kuntosali: reidet ja pohkeet
(jalkakyykky)

Ti: Kuntosali: olkapäät ja ojentajat
(niskantakaapunnerrus)

Ke: Juoksulenkki 10 km

To: Kuntosali: selkä ja vatsa
(maastaveto)

Pe: Kuntosali: rinta, hauikset ja kyynärvarret
(penkkipunnerrus)

La: Juoksulenkki 10 km

Su: Lepo

Aerobisena harjoituksena toimii siis juoksulenkkeily. Onko sitä liikaa lihasten massan ja voiman kehityksen kannalta eli kannattaisiko matkaa lyhentää. Juoksuvauhti 10 km:lla on noin 45 minuuttia.

Ohjelmassa on kehitettävää imo helvetisti.. katteleppas Faqista kohtalotovereitasi.. jos vedät tollasia lenkkejä ja salia niin muista ravinto ja lepo..
:evil:

Originally posted by Nipsu
Ohjelmassa on kehitettävää imo helvetisti.. katteleppas Faqista kohtalotovereitasi.. jos vedät tollasia lenkkejä ja salia niin muista ravinto ja lepo..
No kerrotko, että mitä siinä nyt on niin "helvetisti kehitettävää"? Itse ottaisin vain yhden matalasykkeisen juoksulenkin viikossa ja sitten toinen ja/tai kolmas aerobinen voisi tapahtua kuntopyörällä tai rullaluistimilla. Itse saliohjelma on ihan perusmeininkiä ja hyvä esimerkki 4-jakoisesta ohjelmasta. Mm. pikkupoika Dorian Yates käytti samaa jakoa.

Treenimäärä on suuri, voitko todellakin kehittyä tuolla ohjelmalla? Arvelen itse että kehittyy parhaiten jos yrittää kehittyä yhdellä alueella kerralla.... tietääkö kroppasi viikon treenin jälkeen miten sen pitää vastata tuohon?

Originally posted by Nipsu

Älä tyrmää niin vahvasti jotain joka ei itselläsi toimisi!!!:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom