Onko normaalia että toinen puoli kehosta näyttää paremmalta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tuntuu että vaikka kuinka yrittäs niin oikea puoli kehosta aina näyttää isommalta, varsinkin hartioissa se vähän häiritsee kun toinen puoli on jotenkin paljon jämäkämmän olonen.. en sit tiedä johtuuko se siitä että läski ois jakaantunut epätasasemmin että näytää vaan isommalta toinen puoli sen takia kun en ole mikään 10% rasva kaveri. onko se vaan fakta joka on pakko hyväksyä että ei voi saada symmetristä kehoa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eiköhän se siitä muotoudu. Ei kuulosta kauhean isolta ongelmalta. Toinen puoli tietty voi olla hyvinkin paljon paremman näköinen, mutta silloin puhutaan jo etu- ja takapuolesta.

Vinkkinä pidä huolta ettet tee sillä vahvemmalla puolella enempää toistoja vaikka olisi vielä varaa vaan menet heikomman tahtiin.

Saattaa olla myös geneettinen juttu, ei ihmiset ole aina symmetrisiä (toinen hauis/olkapää/kives/jalka ym. saattaa olla isompi kuin toinen)

Lol. Ihmiset ei ole koskaan symmetrisiä. Te kehonrakentajat ootte hassuja..

Joo, eipä me koskaan ihan symmetrisiä olla. Esimerkkina oma kunto viime kesältä: http://www.pakkotoisto.com/members/voidi-albums-kynis-intin-jaelkeen/

Tuossa treenattu 2,5 vuotta tasaisesti kroppaa, ero ei ole mikään huikea mutta silti sen huomaa varsinkin olkapäissä. Tietyissa poseissa tulee vielä paremmin esille.

Voihan tuota kokoeroa yrittää tietenkin treenaamalla myös kuroa umpeen. Tekee liikkeet käsi kerrallaan ja heikommalle puolelle aina pari toistoa enemmän tms. Sen sijaan lihasten muotoon voi olla vaikeampi vaikuttaa, kuten esimerkiksi kuvassa omat rintalihakseni ovat hieman eri muotoiset.

Turha kuitenkaan liikaa stressata, todennäköisesti normaalielämässä sinä itse olet ainoa joka epäsymmetrian huomaa ;) Lavoilla sitten eri juttu...

Liitteet

• voidi-albums-kynis-intin-jaelkeen-picture68348t-caption.gif
    voidi-albums-kynis-intin-jaelkeen-picture68348t-caption.gif
    43 bytes · Katsottu: 3 197
Joo, eipä me koskaan ihan symmetrisiä olla. Esimerkkina oma kunto viime kesältä: http://www.pakkotoisto.com/members/voidi-albums-kynis-intin-jaelkeen/

Tuossa treenattu 2,5 vuotta tasaisesti kroppaa, mutta silti ero on aika selkeä. Vasen rinta isompi, oikea käsi selkä olkapäät isommat.

Voihan tuota kokoeroa yrittää tietenkin treenaamalla myös kuroa umpeen. Tekee liikkeet käsi kerrallaan ja heikommalle puolelle aina pari toistoa enemmän tms. Sen sijaan lihasten muotoon voi olla vaikeampi vaikuttaa, kuten esimerkiksi kuvassa omat rintalihakseni ovat hieman eri muotoiset.

Turha kuitenkaan liikaa stressata, todennäköisesti normaalielämässä sinä itse olet ainoa joka epäsymmetrian huomaa ;)

Ka ei näy kuvat

Tuskin kukaan on täysin symmetrinen. Mullakin on toinen rintalihas vähän toista isompi, toinen reisi vähän erimuotoinen kun toinen, toinen haba suonikkaampi kun toinen (:D) ja varmaan vaikka mitä muuta löytyisi jos oikein alkaisi etsimään.

Mulla on oikea epäkäs ja latsi paljon pienempi ku vasen ja tuntuu, että se "roikkuukin" alempana / on löysempi. Oon kaikkeni koittanut että saisin vasurin tasolle. Hierottanut, venytellyt, treenannut jne. Ei auta. Pienempi on. Mutta silti vaffempi, kaikkia toistoja menis aina useampi enemmän. Olen oikeakätinen.

Vituttaahan toi, mutta hyväksyttävä se vaan on.

Ps. oon joskus luultavasti murtanut oikean kylkeni, tai ainakin loukkasin pahasti. Ja oikea olkapää meni joskus ihan vituiksi Golden 6:lla. Että ehkä keho on niistä jotenkin sit vetänyt herneen nenään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen tosi epäsymmetrinen. Ei varmaan yhtään lihasta josta ei voisi sanoa kumpi on isompi. Vaihtelevat puolelta toiselle, mutta voima eroja ei ole.

Itelläni on kädet ihan eri näköiset. Oikeassa kädessä hauis ja ojentaja jättävät kyynervarteen paaaaljon pidemmän välin ja näyttävät muutenkin erilaisilta. Oikeassa kädessä hauislihas tavallaan kiertyy kainaloa kohti, kun taas vasemmassa se kulkee ihan suoraan olkavartta kohti. Oikeassa kädessä haukkarin huippu näyttää korkeammalta mutta totuus on että vasemmalla kädellä paksuutta 2cm enemmän. Kyllä on muuten ärsyttävää... :D

Mulla vasen rintalihas on selkeesti suurempi. Kaikilla varmasti on jotain epätasasuuksia, jotka just ite huomaa kun katselee, mutta mun rintalihaseron huomas kaverikin kerran kun vedin alataljaa. Voimista en sanois kuitenkaan mitään, mutta yleensä oikea tuntuu olevan kuitenkin se voimakkaampi. Rintojen tasottamiseks oon jättäny kaikki rintalihasten tankoliikkeet pois ja vaihtanu käsipainoihin.

-erikokoiset etureidet
-toisessa pohkeessa on joku outo "lommo"
-oikee hauis on selkeesti pienempi ku vasen
-oikee ojentaja on isompi ku vasen
-vasen latsi pienempi ku oikee

että näitä puolieroja riittää :D

Zone-sarja -42%
2-2.jpg

Toisille se esteetiikka on lahja. Siinä esteettinen henkilö.

Kukaan ei ole synmetrinen paitsi ****. (no homo)

En menis sanomaan, että kyseinen henkilö olisi symmetrinen.
ps. Jalat melkoset kanankoivet ja ei muutenkaan ihmeellinen kunto. (no offence)

Back
Ylös Bottom