Onko mitään järkeä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaNi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen aika noviisi tässä hommassa. Salilla tultu käytyä se ~4kk ja yhden muscle+ paketin olen käyttänyt. Seuraavaksi ajattelin

http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=27&products_id=191

+

http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=34&products_id=341

Paino ~65kg ja pituus ~175cm, ikää 17v.

Ajattelin nyt kysyä että voiko noita käyttää samaan aikaan ja onko siinä ylipäätänsä mitään järkeä. Kannattaisiko jompi kumpi korvata esim. kreatiinilla? Ehdotuksia?

Joo, perusteluja ! ootko kokeillu arginiinia ?

edit: joo siis, tottakai sulla on proteiinit ja hiilarit ym. hilavitkutus pulverit jo käytössä palautusjuomassa esim. jossei niin kyllä mä ekaks niitä suosittelisin, eli ravinnot kuntoon ;) sitten noita buustereita (tai jotain)...

Jotenki toi muscle+ tuntu aika vaisulta.. melkeen sama ku ei olis käyttäny mitään. saman hintasta toi argiini ja tribulus ja niillä voisi saada enemmän aikaan.

kaNi- sanoi:
Jotenki toi muscle+ tuntu aika vaisulta.. melkeen sama ku ei olis käyttäny mitään. saman hintasta toi argiini ja tribulus ja niillä voisi saada enemmän aikaan.

Sä haet tässä nyt selvästi oikotietä :D mutta muista että ei sitä massaa saa jossei oo ruokailut hyvässä mallissa janiinedelleen. neon ne kalorit mitkä ratkasee. ja sittenkun sulla on ruokailu kondiksessa, nii sitten noita buustereita ym. ennemmin kyllä kallistuisin kyllä tohon argiiniin ;)

kaNi- sanoi:
taisin ymmärtää vähän väärin ton ;)

edit: onko sulla kokemuksia argiinista?

No sanotaanko nyt että ostin ylihinnoitellun purkin gh_max nimistä tuotetta, (vahva argiini plaaplaa aine) :D ja sitä tuli popsittua, kyllähän noi sarjapainot nous jonkun verran 3viikossa, nojoo ylikunto tosin yllätti viimein ja ekan viikon vetelin ohjeidenmukaan ja loput vetelin testi mielessä 2x/3x annoksilla (kunnes ylikunto iski) just tais muuten noi loppuakkin sillon :D , pumppiin ainakin pääs, toi on kyllä ehdoton ykkös buusteri ainakin mun mielestä, tosin en laske tota buusteriks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ok seuraava hankinta on sitte varmaanki Argiini & Kreatiini.. ellei joku tuu tänne kääntämään mun päätä ennenku käy ostamassa.

kaNi- sanoi:
Ok seuraava hankinta on sitte varmaanki Argiini & Kreatiini.. ellei joku tuu tänne kääntämään mun päätä ennenku käy ostamassa.

Joo :D vähän epäilen että joku saa sun pääs käännettyä tribuluksen suuntaan :D ja tosta arginiinistä, ota se tyhjään vatsaan eli noin. 30min after meal, searcilla löytyy lisää ;)

Ok "thanks for the info" :)

voihan joku muutakin ehdotella kuin tribulusta. ~8h kävin läpi noita aineita ja googletin niitä ainesosia mut ei siitä mitään tullu ni päätin kysyy niiltä jotka tietää :D

Ok eli

Dextro 1kg = 5e + Fast Creatine 900g = 30.90e + Arginiini 100g = 29.5e == 65.4e

jos joku keksii varmasti paremman setin tohon hintaan niin ehdotuksia otetaan vastaan .

kaNi- sanoi:
Ok eli

Dextro 1kg = 5e + Fast Creatine 900g = 30.90e + Arginiini 100g = 29.5e == 65.4e

jos joku keksii varmasti paremman setin tohon hintaan niin ehdotuksia otetaan vastaan .

Ottaen huomioon että sulla on muut ravinnot kunnossa. ;)

Yritän syödä enemmän ku jaksan mut ei oo helppoo ku iltapalan jälkee on viel aamul vatsa kipee :D

eli siis ainaki yritän pitää ne muut ravinnot kunnossa.

olen kokeillut tribulusta ja toisen merkkinen ei ainankaan toiminut joten pelkkää rahastusta IMO. Sinuna painottasin vielä siihen perusruokavalioon ja ostasin siihen lisäksi esim. perus heraa & maltoa tai vaikka ton 4kilon pöntön Mass blastia ja vetelet sitä välipalaksi/palautumiseen/lisäproteiiniksi.

Tosta tavaran potkimisesta vielä kuulostaa jotenkin huumorille tollanen että vedät jotai muscle+ (kreatiini, proteiini) ja pitäs tulla sellanen *buff* efecti samantien kun kulautat sen kurkusta alas, ethän sä ruoastakaan sano et miks tää piffi ei potki? :) .

Voisit vaikka näin aluksi ottaa ihan ylös mitä syöt (huijaamatta itseäsi):
http://laam.ath.cx/
ja sitten kertoa vaikka täällä että mitä tuli syötyä ja minkä verran. Eläkä yritä mahduttaa itseesi joka aterialla niin paljon kuin menee vaan reiluja satseja useasti päivään = tie voittoon.

Proteiinia olisi hyvä tulla väh. 2g/painokilo, hiilihydraatit riisistä, pastasta (ei aina niistä sipseistä), ja hyviä rasvoja kalarasvat & öljyt (oliivi, rypsi).

Aika monella sinunikäisellä on se ongelma että aamulla ei välttämättä maistu ruoka kovin hyvin ja koulussakin ruoka vasta 11 maita. Reilusti vaan jotai evästä mukaan ei ne sua kiusaa sen takia (ainakaan pitkään). En nyt tarkoita että sun pitäs jotai munkkiluostari elämää ruveta harjoittamaan mutta niin monella on tuo ruokapuoli ihan perseellään vaikka itselleen uskotellaan että se on kunnossa.

Tsempit sulle :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom