Onko mahdollista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Axel
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
Onko mahdollista että voimataso tippuu noin 40% prosenttia maksimista yhdessä kuukaudessa!! Mulla nimittäin kävi näin kun jätin koko joulukuun käymättä salilla ja nyt kaduttaa :wall: ja paljon.. kun kovalla työllä olin käyny kesästä asti ( olen vasta aloittelija ) salilla ja nostanu hikiperseessä punttia, ja nyt oon melkein aloitustasossa!! Vai voiko tän laittaa väsymyksen piikkiin, vai vaikuttaako kreatiinin käyttö niin paljon, nyt ei nimittäin ole sitä, vai mistä tää johtuu!!

Axel sanoi:
Onko mahdollista että voimataso tippuu noin 40% prosenttia maksimista yhdessä kuukaudessa!! Mulla nimittäin kävi näin kun jätin koko joulukuun käymättä salilla ja nyt kaduttaa :wall: ja paljon.. kun kovalla työllä olin käyny kesästä asti ( olen vasta aloittelija ) salilla ja nostanu hikiperseessä punttia, ja nyt oon melkein aloitustasossa!! Vai voiko tän laittaa väsymyksen piikkiin, vai vaikuttaako kreatiinin käyttö niin paljon, nyt ei nimittäin ole sitä, vai mistä tää johtuu!!

Kannattaa myös pitää mielessä että ne tulokset tulevat hujauksessa tuolle edeltäneelle tasolle. Tietenkin päiväkohtaisesti voi vaihdella voimatasot monestakin syystä. Ja kreatiini kyllä voi vaikuttaa jonkin verran. Omasta kokemuksesta voin sanoa esimerkiksi tuossa jokunen kesä sitten. Se millä painoilla sain 10 toistoa penkkipunnerruksessa toukokuun lopussa, sain sillä 1 toiston elokuun lopussa kun oli n. 2-3kk taukoa :) Mutta sitten jo syyskuussa sain taas sen 10 toistoa. Eli pitäisi nopeasti palautua takaisin.

Axel sanoi:

On mahdollista.