SUPERCARB 1kg -40%

Onko kuvasi irc-galleriassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vegitax
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Juuh, edelleen siellä ollaan samalla nickillä kun täälläkin.:)

Aloin juuri tänään miettiä että kauankohan sielläkin on oltu, en ees enään irccaile. Näkeekö tuolta jostain milloin rekisteröityi?

Aloin juuri tänään miettiä että kauankohan sielläkin on oltu, en ees enään irccaile. Näkeekö tuolta jostain milloin rekisteröityi?
Sieltä omista tiedoista näkyy ja sen saa esille laittamalla ruksin siihen ruutuun. Tosin jos on kovin aikasin rekisteröitynyt niin se ei enää tiedä tarkkaa päivää. Mulla lukee siellä näin: "Ei varmaa tietoa. (Ennen 8.12.2002)". Joskus 2000 aikoihin oon muistaakseni rekisteröitynyt. Toi nykynen tietokanta on ollut vissiin tosta päivämäärästä lähtien tai jotain.

Sieltä omista tiedoista näkyy ja sen saa esille laittamalla ruksin siihen ruutuun. Tosin jos on kovin aikasin rekisteröitynyt niin se ei enää tiedä tarkkaa päivää. Mulla lukee siellä näin: "Ei varmaa tietoa. (Ennen 8.12.2002)". Joskus 2000 aikoihin oon muistaakseni rekisteröitynyt. Toi nykynen tietokanta on ollut vissiin tosta päivämäärästä lähtien tai jotain.
Okei, kiitos. Löytyi. :)

On joskus ollut, mutta teinihelvetilliseltä kuvasivustolta oli vaan pakko poistaa nicki..
Päivittäisiä kyselyjä mm. motskarini maksiminopeudesta, punttien painoista ja Ferrarin hevosvoimista sai minut väsymään sivustoon.

Eli, ei ole.

juuh, edelleen siellä ollaan samalla nickillä kun täälläkin.:)

aloin juuri tänään miettiä että kauankohan sielläkin on oltu, en ees enään irccaile. Näkeekö tuolta jostain milloin rekisteröityi?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333333333333333333333333333

No kaipa mäkin nyt uskaltaudun käydä täällä ilmoittautumassa...:D eli jep, tuolta löytyy: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=meah:rolleyes:

On ja samalla nimellä. Vielki sielä jumitan:rolleyes::nolo:

Vieläkin vaikka moneen kertaan olen miettinyt että otan poies. Näääh, kun ne kaikki muutkin on sielä;)

Mikäs juju tässä on, kun tasasin väliajoin pitää tänne tulle ilmottautumaan? Eiköhän se tuolla ensimmäisellä ilmoituksellakin tullut selväksi, että sinulla kuvat siellä on :D

Itsellä ei enää kuvia tuolla ole.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Oli joskus muinoin ja poistinkin kuvat kerran tuolta. Nyt löytyy kuvat taas tuolta, nickki on sama kun pakkiksella.

Mikäs juju tässä on, kun tasasin väliajoin pitää tänne tulle ilmottautumaan? Eiköhän se tuolla ensimmäisellä ilmoituksellakin tullut selväksi, että sinulla kuvat siellä on :D

Itsellä ei enää kuvia tuolla ole.
Ohoh, en kyllä edes muistanut että oon tääl käyny ilmottautumassa noin moneen kertaan. Osupa vaan tredi silmään taas kun pohdin tota rekkausasiaa. Pahoittelen.

Noh, nyt voin taas ilmoittautua, etten enään ole sielä. Jee. :D

Back
Ylös Bottom