Onko kuvasi irc-galleriassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vegitax
  • Aloitettu Aloitettu
D sanoi:
Onkohan tässä maailmassa yhtään naista,joka ei ole vielä laittanut kuviansa nettiin.
Esim. minä. Miksi helevatassa mun pitäis laittaa kuvani johonkin te1n1x-galleriaan?

Eli alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että kuvia ei löydy. Irkkaan kyllä sen sijaan, enkä tosiaankaan millään äm-irkillä.

On siinä sekin pointti, että irc-galleria oli olemassa jo kauan ennenkuin se muuttui teinihelvetiksi ja nykyisin irkkaaminen on sitä, että tsättäillään galleriassa, huoh. :wall:

Eli se kuva löytyy sieltä lähinnä siksi, että aikonaan sieltä oli kiva katsella, että kenen kanssa sitä milläkin "kannulla" höpöttelee, kun paikka vielä palveli alkuperäisessä tarkoituksessaan ja noista ajoista jäänyt tavaksi ylläpitää niitä kuviaan siellä.

Nimim. irssillä jo kivikaudelta ;)

Pakko tunnustaa..:rock:

Jamo80 sanoi:
Nimim. irssillä jo kivikaudelta ;)

No sillähän minäkin, tosin vasta muutaman vuoden, kun en ole sitä pitempään tietokonetta omistanut ;)

Kyllä minäkin muistan, että silloin kun aloitin irkkaamisen, oli galleriassa vielä oikeasti irkkaajien kuvia. Onhan niitä tietysti vieläkin, mutta esim. se nikki, millä minä irkkaan, löytyy galleriasta neljässä eri muodossa, mutta koskaan ei ole ainakaan ircnetin puolella tullut ongelmia sen kanssa, että jollain olisi jo nikki käytössä :D

Onko sillä nyt ihan oikeasti väliä irkkaako joku galleriassa kuviaan pitävä vai ei? Ei voi tajuta mitä väliä tällä voi jollekin olla?

Timba79 sanoi:
Onko sillä nyt ihan oikeasti väliä irkkaako joku galleriassa kuviaan pitävä vai ei? Ei voi tajuta mitä väliä tällä voi jollekin olla?
No ei sillä ainakaan mulle ole mitään väliä, mutta sillä sen sijaan on, että teinit, joilla on kuvia galleriassa, puhuu siitä galleriasta irkkinä ja galleriaan kirjoittelusta irkkaamisena. Opettelisivat edes puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä, prkl!

Eikö tuo nyt ole aivan sama aikuiselle (oletan) ihmisellä miksi joku teini kutsuu irkkejä ja muita. Ihmetyttää tuosta asiasta itkeminen aina kun asia tulee esille jossain.

Timba79 sanoi:

inflames sanoi:
Eikö tuo nyt ole aivan sama aikuiselle (oletan) ihmisellä miksi joku teini kutsuu irkkejä ja muita. Ihmetyttää tuosta asiasta itkeminen aina kun asia tulee esille jossain.

Ihan omalta osaltani ajattelin selventää, että henk. koht. minua ei kiinnosta pätkääkään, mikä galleria nykyisyydessään on ja miten sitä käytetään. Kommenttini gallerian muutoksesta oli vastaus tähän:

Riitu sanoi:
*naps* Miksi helevatassa mun pitäis laittaa kuvani johonkin te1n1x-galleriaan?

Vastaava kysymys on ainakin allekirjoittaneelle esitetty henkilökohtaisesti aiemminkin ja olen siihen koittanut vastata kertoen siitä, miten galleria on aikojen saatossa muuttunut (ja perustella sillä sitä omaa kuvaansa siellä). Se, miten jokin pissa-Liisa (tm) käsittää termin irkkaus, evvk, asiasta maininta oli turha heitto. Chill out. :kippis1:

inflames sanoi:

Niinpä, itse IRC on joku satavuotta vanha viritys, tosin edelleen toimiva, sitä en kiellä, mutta nykyaika tuntuu olevan tuo galleria ja joku sitäkautta "irkkaa" niin so what?

Timba79 sanoi:
Niinpä, itse IRC on joku satavuotta vanha viritys, tosin edelleen toimiva, sitä en kiellä, mutta nykyaika tuntuu olevan tuo galleria ja joku sitäkautta "irkkaa" niin so what?
IMO sama asia kuin että joku kutsuisi punttisalia ompeluseuroiksi. Ei tuolla nyt oikeasti niin kauheasti merkitystä ole, lähinnä tuo huvittaa minua. Olis ehkä pitäny laittaa muutama hymiö viestin perään, niin ei olisi poikien mielenrauha järkkynyt :)

Ja vielä sorry :offtopic:

Riitu sanoi:
Olis ehkä pitäny laittaa muutama hymiö viestin perään, niin ei olisi poikien mielenrauha järkkynyt :)

Joo en ole itse ainakaan järkyttynyt. Piis vaan. Se nyt vaan välillä hankala huomata tillitetäänkö oikeasti itku silmässä vai onko huumoria mukana. Siis jossei hymiöitä laita.

edit.varsinkin kun jotkut ovat oikeasti ottaneet kyseisestä väännöstä elämäntehtävän.

JLA sanoi:
:offtopic: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Juhamatti :offtopic:

Löytyyhän tuolta Suomen vahvin mieskin. En tiiä sit onko feikki. :rolleyes:
Varmaan jokainen galleriassa kävijä on bongannut hänet jo etusivulta kun porukka niin hitokseen latailee noita hänen kuviaan taustakuviksi kännyköihinsä.:eek:
Kymmää voisin aidoksi uskoakkin, ihe en kyllä enään tuossa elämänvaiheessa haluaisi jossain galleriassa herutella..:D

Back
Ylös Bottom