Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
~Voimariini ~ sanoi:Jotain ihottuman tapaista pientä näppylää mulla tuli naama täyteen ekan kreatiini kuurin jälkeen, mutta meni ohi kun vaihdoin kreatiiniä ja nyt lähinnä tulee silloin tällöin vaan finnejä kreasta.
HC Power Nutritionsin kreatiinia tulee käytettyä. Hyvää kamaa ja sopii ainakin mulle hyvin.Halo sanoi:Minkä merkkistä kreaa ihmiset sitten käyttää? Mikä merkki on sopinu teille hyvin tai vaihtoehtoisesti aiheuttanu vatsanväänteitä?
Snoopie sanoi:HC Power Nutritionsin kreatiinia tulee käytettyä. Hyvää kamaa ja sopii ainakin mulle hyvin.
kokeilin sf:n tekemmää kreaa tuossa jokunen aika sitten, aivan paskaa oli. ei mitään tehoa. tai-kane on toiminut mulla hyvin.Halo sanoi:Minkä merkkistä kreaa ihmiset sitten käyttää? Mikä merkki on sopinu teille hyvin tai vaihtoehtoisesti aiheuttanu vatsanväänteitä?
Sami84 sanoi:Ei suoranainen haittavaikutus, mutta kreatiini on alunperin kehitetty silmäsairauksiin, kuten viherkaihi. JA jos sitä käyttää treenatessa, tulee sille immuuniksi. En muista mikä lääkäri homma oli, mut siinä sanottiin just toi. Eli jos joskus tulee sairaus johon sitä pitäis käyttää lääkkeenä, ja on tankannu krealla, niin siitä ei lääkkeenä hyötyä.
Toi on mun kuulema ainoa "huono"puoli
Timba79 sanoi:Just joo, nyt haiskahtaa koko homma.
Timba79 sanoi:Just joo, nyt haiskahtaa koko homma.
MKM sanoi:Kreatiinin runsaan pitkäaikaiskäytön terveysvaikutuksia ei tunneta. Luultavasti siitä ei ole haittaa, mutta varmuutta ei ole.