Onko kreatiinista haittoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ronny11
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Joo, kuulostaa varmaa aika tyhmältä kysymykseltä, mutta ajattelin vaan varmistaa onko kreatiinista mitään haittavaikutuksia elimistölle :david:

Ei

Ei ole, sitä saat esimerkiksi lihaa syömälläkin. Mutta jos harrastaa tankkailua, niin saattaa jotain mahaoireita olla, ei muuten mitään.

Mahdollisesti lievää päänsärkyä ja finnejä. Mutta vakavia haittoja elimistölle? -Ei. :whip:

Mua askarruttaa semmonen juttu, että miksi toiset pitävät kreatiinin käytössä taukoja ja toiset taas eivät?
Onko tämä nyt sitten vaan makukysymys?

renki sanoi:
Mua askarruttaa semmonen juttu, että miksi toiset pitävät kreatiinin käytössä taukoja ja toiset taas eivät?
Onko tämä nyt sitten vaan makukysymys?

Makuasia, vaikea ajatella että sen vaikutus mitenkään hiipuisi vaikka söisi 10 vuotta putkeen. Ei kai mikään tutkimus osoita kreatiinin olevan elimistölle haitallinen? Silti pistää mut kuseen aika tiheään. Varsinkin treenin jälkeen(palautumisjuomassa kreatiiiniä) saa rampata vessassa urakalla.

Jotkut kai pitää taukoja kun siinä purkin kyljessä lukee että taukoa tulisi pitää kuurin jälkeen ettei tapahdu jotain plaa plaa plaa..en muista mitä :D En kyllä usko että siitä on mitään haittaa jos vetää ilman taukoja.

Mulla on nyt vielä tämä viikko kreatiinikuuria ja sitten pidän taukoa jonkun aikaa. Alussa tuntui vähän mahassa kun ei elimistö ollut tottunut siihen. Ehkä hieman enemmän finnejä alkoi tulla ja tietysti kun nesteitä kertyy lihaksiin niin tulee käytyä kusella useammin, mulla on vakioitunu että herään joka yö kahden ja kolmen välillä kuselle :D

tauot on hyvästä, en jaksa selittää tuhannetta kertaa. haulla löytyy lisää jos löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ronny11 sanoi:
Joo, kuulostaa varmaa aika tyhmältä kysymykseltä, mutta ajattelin vaan varmistaa onko kreatiinista mitään haittavaikutuksia elimistölle :david:

On. Kusettaa niin paljon, että öisinkin joutuu ravaamaan kusella ja vatsa on niin sekaisin, että varpusparvet lennähtelevät harva se päivä. Pierut myös haiskahtavat ihan uuden tyyppiselle paskalle ja niitä tulee tiuhaan.

Taukojen kanssa käytettynä kusettaa mielestäni enemmän, tulee enemmän finnejä ja kerran naamakin turpos tauon jälkeen. Luultavasti tehoaa paremmin kun nuo "haitatkin" ilmenee enemmän taukojen kanssa kuin tasaisesti otettuna :D

Palkkarin mukana tulee kreat ja reenatessa kun juo reilusti vettä niin kyllä voi olla varma ettei saa nukuttua yötä ilman kusireissua :D

Kreatiinihan kerää nestettä. Joten siinä syy siihen kusemisee ku "joutuu" juomaan enemmän

Naama saattaa henkilöstä riippuen turvota pallomaisemmaksi. Itsehän nappasin 300g purkin 5g päivässä = 60 päivää tota. Eihän sitä mitään oikeastaan aluksi huomannu, mutta jumalauta kun purkki loppu niin kasvot kapenivat silmissä.

Jotain ihottuman tapaista pientä näppylää mulla tuli naama täyteen ekan kreatiini kuurin jälkeen, mutta meni ohi kun vaihdoin kreatiiniä ja nyt lähinnä tulee silloin tällöin vaan finnejä kreasta. Kreatiinini saan nyt palkkarista samalla ja heivasin fastin kreapurkin mäkeen. Vituttaa kyllä nousta kusella joka yö siinä kolmen aikoihin. Eli kreatiini ei ole haitallista/vaarallista.

saecci sanoi:
Palkkarin mukana tulee kreat ja reenatessa kun juo reilusti vettä niin kyllä voi olla varma ettei saa nukuttua yötä ilman kusireissua :D

Ja ihan samalla tavalla joutuu juoksemaan vessassa vaikkei sitä kreaa siinä palkkarissa olisikaan. Mulla ainakin menee salireissussa n. pari litraa vettä kaikkinensa, joten ei ihme jos muutaman kerran joutuu kusellakin käymään.

Minkä merkkistä kreaa ihmiset sitten käyttää? Mikä merkki on sopinu teille hyvin tai vaihtoehtoisesti aiheuttanu vatsanväänteitä?

Halo sanoi:
Minkä merkkistä kreaa ihmiset sitten käyttää? Mikä merkki on sopinu teille hyvin tai vaihtoehtoisesti aiheuttanu vatsanväänteitä?

Kokeiltu ainakin Fast, Evo ja Wrange ja tällä hetkellä käytössä on Fast. Mitään oleellisia eroja en ole noiden välillä havainnut.

Suositut

Back
Ylös Bottom