onko kellään kokemusta?

Liittynyt
20.4.2002
Viestejä
7
Onko kellään kokemuksia biotestin md6 :sesta??
JOs ja luultavimmin jollain on niin voisiko hän suositella jotain sopivaa annostusta koska ja minkä kanssa???
Sitten vielä suosituksia kannattaako jotain muuta ainetta lisätä että vaikutus korostuisi??
Meinaan polttaarastaa pelkästään en ajatellut polttaa kaikkia lihaksia mitä olen saanut hommattua!! Ja tietoon että en meinaa ottaa mitään kiellyjä aineita!!
Olen pikkuisen vähentänyt syömistä ja lisännyt muutenkin liikuntaa n 5-6kertaaa viikossa josta 3 kertaa saliharjoittelua!!!
Olen kiitollinen jos taikka kun joku mittavasta porukasta on joskus käyttänyt tai kokeillu ja antaisi pikkuisen palautetta asiasta.. :confused: :confused:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkastin nuo enenkuin kirjoitin kyssärit tänne!!!! MUtta eipä nuo juuri auttanut!! Jotain annostusta ja kokemuksia lähinnä!!!:confused:
 
Originally posted by kojootti

Meinaan polttaarastaa pelkästään en ajatellut polttaa kaikkia lihaksia mitä olen saanut hommattua!! Ja tietoon että en meinaa ottaa mitään kiellyjä aineita!!

MD6:ssa, minkä valmistus on muuten loppunut, on annoksessa 20 mg efedriini alkaloideja, joita joku voisi pitää kiellettyinä aineina.
 
On kokemusta. Niinkuin kerroin jo jossain aikasemmassa topicissa, niin söin keväällä yhden purkillisen. Otin ohjeen mukaan, eli oliko se nyt 2 tabua 2-3 kertaa päivässä. Tämän jälkeen siirryin EC-stackiin annostuksella e=25mg c=200mg 2-3 krt/päivä. EC-stackilla piristävä vaikutus oli voimakkaampi, ja hinta huomattavasti halvempi. Kun piristävä vaikutus heikentyi niin pidin viikon tai parin tauon, jonka jälkeen vaikutus oli ennallaan. Minusta tämä on järkevämpää kuin nostaa annostusta.
Jos efedriini tuntuu jotenkin kielletymmältä kuin md6, niin saman asian ne molemmat suurinpiirtein ajaa. Efellä ja kofeiinilla vaan selviää huomattavasti halvemmalla.

(tämä taitaa kuulua jo toiselle osastolle)
 
MD6 lienee markkinoiden parhaita valmis-burnereita, mutta se hinta..... Suomessa aivan törkeen kallista tiskin alta, hinta pyörii 55-65 egen kohdalla. Tuplasti liian kallista!
Hintaa nostaa esim. ALA ja muut ECA-stackkiin kuulumattomat mömmöt.

Jos on varaa, niin ilman muuta turpaan vaan. Jengi vetelee tota 6-8 kapselia päivässä fiiliksien/painon mukaan. :hmmm:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom