Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mika1979 sanoi:Timba79 TopShape?
Mika1979 sanoi:Uskon sen. Aika harvassa täällä on sellasia järeämmän kaluston saleja. Niin joo, jumpat ym. spinningit on hyödyllisiä kun vaan sais aikaseks lähettyä niihin
Originally Posted by Timba79
Ainut taitaa olla tuo Fiilis vaajakoskella, siis jos puhutaan kohtuu uusista ja isoista saleista. Sinne on tarkoitus miittiporukallakin lähteä treenaamaan jos ei mitään estettä tule. Pitäisi käydä se ihan paikanpäällä tsekkaamassa ennen miittiä.
Timba79 sanoi:eräässä salissa suoraan sanottiin, että Pakkotoiston porukka on vähän väärä kohderyhmä salille, saattaa katos herkemmät säikähtää jos vähän ärjäisee treenatessaan. Mä kattoin vähän aikaa huuli pyöreänä, mutta en sitten sanonut mitään. Tämä tapahtui silloin kun kyselin salia Jyväskylämiitin porukalle...
Gillyanne sanoi::lol2:
EDIT: Hieman offtopic, mutta aivan yhtä älytön perustelu esim. 50 kg:n lätkien ja 30+ kässäreiden puuttumiselle on se, että ei me haluta tänne niitä isoja bodareita, kun ne HUUTAVAT TREENATESSAAN JA HEITTELEVÄT PAINOJA. WTF Ensinnäkään a)minä en ole iso bodari, mutta tarvitsen silti 30+ käsipainoja, ja mielellään myös niitä viidenkympin lätkiä ainakin prässiin ja b)yhdenkään oikeasti ison ja vahvan miehen/naisen en ole ikänään nähnyt painoja heittelevän - ja harvempi siellä salilla myöskään oikeasti huutaa.
Gillyanne sanoi:Jep, jossain vastaavassa ketjussa joku joskus arvelikin, että seuraavaksi sitten varmaan kielletään hikoileminen
... nyt mä lopetan tämän offtopicin
ilmielävä sanoi:En tiedä onko aihetta käsitelty muuten kuin epäsuorasti joten nyt lähtee avautuminen:
Jo muinaiset roomalaiset nostelivat painoja. Se oli ja on hyödyllistä, se on aika kiistatonta....*klip* ...itseltäni. MIKSI?!?