Onko jumpista mitään hyötyä (kenellekään)?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mika1979 sanoi:
Timba79 TopShape?

Ei ole, mutta ei arvuutella sitä tässä. Tehkööt kukin asiakasvalintansa miten haluaa, mutta perseestä tämä suuntaus kuitenkin on.

Uskon sen. Aika harvassa täällä on sellasia järeämmän kaluston saleja. Niin joo, jumpat ym. spinningit on hyödyllisiä kun vaan sais aikaseks lähettyä niihin

Mika1979 sanoi:
Uskon sen. Aika harvassa täällä on sellasia järeämmän kaluston saleja. Niin joo, jumpat ym. spinningit on hyödyllisiä kun vaan sais aikaseks lähettyä niihin

Ainut taitaa olla tuo Fiilis vaajakoskella, siis jos puhutaan kohtuu uusista ja isoista saleista. Sinne on tarkoitus miittiporukallakin lähteä treenaamaan jos ei mitään estettä tule. Pitäisi käydä se ihan paikanpäällä tsekkaamassa ennen miittiä.

Originally Posted by Timba79
Ainut taitaa olla tuo Fiilis vaajakoskella, siis jos puhutaan kohtuu uusista ja isoista saleista. Sinne on tarkoitus miittiporukallakin lähteä treenaamaan jos ei mitään estettä tule. Pitäisi käydä se ihan paikanpäällä tsekkaamassa ennen miittiä.

Kyllä ne suunnitteluvaiheessa kuulemma ottivat huomioon ihan kilpabodareittenkin tarpeita. En ole paikan päällä käyny kun omiin naruihin riittää vielä käsipainoja keskustassakin. Aika suolaset hinnat siellä, mutta valikoimaan nähden varmasti hyvä hinta-laatu suhde. Ja miitinkiin erittäin hyvä vaihtoehto.

Joo miehet pelkää jumppia niinkuin naiset pelkää hc-saleja. Vertaa: liikaa estrogeeniä vs. liikaa testosteronia. :) Itse en ainakaan haluu pidätellä sarjoissa sen takia, ettei vähän sais ärähtää/kautta kaukasuonet alkavat pullottaa. Magnesiumia en käytä, mutta mun mielestä käyttökiellot joissain paikoissa on älyttömiä. Mihin ihmeeseen sitä "palvelua" tarvitaan? Jos siinä tiskin takana on joku kaunis tyttö höyläämässä sun korttia, onko se nyt hyvää palvelua. Tai jos joku muodikas kosmetologikoulusta valmistunut personal trainer tekee ohjelman joka "kiinteyttää ja polttaa rasvaa"". Tämäkö on sitä hyvää palvelua, mitä halutaan? Näillä kaupallisilla panostetaan liikaa muuhun kuin urheiluun, mitään hiton saunoja, porekylpyjä tai kasvohoitoja en tarvitse salilla. Suihku on ihan ok. By the way hieronta kyllä kelpais mulle... :)
EI. Itse pidän parempana vaihtoehtona sitä, että joku kokenut nostelija joka selvästi tietää asioista, neuvoo minua. Näin on usein käynytkin, ihan mielellään kaverit neuvovat kun treenaa tosissaan ja menee kysymään kauniisti.
No, sittenhän se nähdään kun pääsen kokeilemaan jumppaa.

Ilmielävä, Tape, Alec... vielä löytyy miehiä Suomenmaasta - I salute you.

Jumpat on varmaan ihan kivoja ja muuta sellaista, mutta itse korvaisin mieluummin jumpan esim. koiran ulkoiluttamisella, kauppakassien kantamisella tai jollain muulla hyötyliikunnalla. Lasten kanssa touhuaminen on myös hauskaa ja liikunnallista.

No, kukin taaplaa tavallaan ja pääasia että ittellä on kivaa. (silti jumpat on turhia :evil: )

Timba79 sanoi:
eräässä salissa suoraan sanottiin, että Pakkotoiston porukka on vähän väärä kohderyhmä salille, saattaa katos herkemmät säikähtää jos vähän ärjäisee treenatessaan. Mä kattoin vähän aikaa huuli pyöreänä, mutta en sitten sanonut mitään. Tämä tapahtui silloin kun kyselin salia Jyväskylämiitin porukalle...

:lol2:

EDIT: Hieman offtopic, mutta aivan yhtä älytön perustelu esim. 50 kg:n lätkien ja 30+ kässäreiden puuttumiselle on se, että ei me haluta tänne niitä isoja bodareita, kun ne HUUTAVAT TREENATESSAAN JA HEITTELEVÄT PAINOJA. WTF :confused: Ensinnäkään a)minä en ole iso bodari, mutta tarvitsen silti 30+ käsipainoja, ja mielellään myös niitä viidenkympin lätkiä ainakin prässiin ja b)yhdenkään oikeasti ison ja vahvan miehen/naisen en ole ikänään nähnyt painoja heittelevän - ja harvempi siellä salilla myöskään oikeasti huutaa.

Gillyanne sanoi:
:lol2:

EDIT: Hieman offtopic, mutta aivan yhtä älytön perustelu esim. 50 kg:n lätkien ja 30+ kässäreiden puuttumiselle on se, että ei me haluta tänne niitä isoja bodareita, kun ne HUUTAVAT TREENATESSAAN JA HEITTELEVÄT PAINOJA. WTF :confused: Ensinnäkään a)minä en ole iso bodari, mutta tarvitsen silti 30+ käsipainoja, ja mielellään myös niitä viidenkympin lätkiä ainakin prässiin ja b)yhdenkään oikeasti ison ja vahvan miehen/naisen en ole ikänään nähnyt painoja heittelevän - ja harvempi siellä salilla myöskään oikeasti huutaa.

No tällä samaisella nimeltä mainitsemattomalla salille joskus viime keväänä Heikki722:n kanssa vedettiin treenit ja kovaa kun reenailtiin, niin vähän ähistiinkin ja jopa kannustettiin toisiamme. Lähtiessämme meille sanottiin, että seuraavalla kerralla voisitte pitää pienempää ääntä ettei asiakkaan häiriinny. Olin vähän suu auki siinä, me kuin ei todellakaan huudettu mitään huorraaaaaaa tai muutenkaan mesottu, vaan ihan normaalia pientä tsemppaamista ja treenistä tulevaa ähinää ja puhinaa.

Jep, jossain vastaavassa ketjussa joku joskus arvelikin, että seuraavaksi sitten varmaan kielletään hikoileminen :rolleyes:

... nyt mä lopetan tämän offtopicin :nolo:

jump.jpg

:rock:

ilmielävä sanoi:
En tiedä onko aihetta käsitelty muuten kuin epäsuorasti joten nyt lähtee avautuminen:

Jo muinaiset roomalaiset nostelivat painoja. Se oli ja on hyödyllistä, se on aika kiistatonta....*klip* ...itseltäni. MIKSI?!?

Siis MÄ olen MIES enkä ymmärrä mitään jumppia, ihmiset menee sinne harrastamaan pientä liikuntaa ja yhdessäoloa, siis vittu, siinähän voi tavata ihmisiä ja samalla nostaa kuntoa.
Perkele, mä en maksa salimaksua sen takia että voisin harrastaa sosiaalista elämää vaan sen takia että musta tulee iso ja vahva, täysin kaikki muu harrastus missä saattaa tulla koordinaatiota, aerobista kuntoa ja hyvää oloa en suvaitse.
Niillä kaikilla on varmasti trikoot ja kaikki miehet on homoja, tiedän koska olen nähnyt telkkarista ja kuullut puntti-jullelta ja patti-makelta.
Mulla on salihousut ja hihaton T-paita että kaikki näkee varmasti että mä en kikkaile täällä enkä varmasti halua jutella kenellekkään vaan kasvatan vittu RAAKAA voimaa...

Halleluja vaan... :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom