kiitos vain päivän
-tittelistä. Nyt on pakko puolustautua, kun olette kaikki tuominneet minut jumpanvihaajaksi. Joo, olette kaikki varmasti osaltanne oikeassa. Jumpasta taitaa olla hyötyä enemmän kuin PELKÄSTÄ punttien nostelusta. Kuten aloitus-postissani sanoin, kirjoitin varsin lihaslähtökohtaisesti (ei varmaan oikea sana) ja todella suppeasti ajatellen. Olihan siellä myös näitä myönnytyksiä jo valmiina, sekä myös valmiiksi istutettu ajatuksen siemen, että jotkut tosiaan käyvät liikkumassa siksi että siitä sulee hyvä olo. Ennen kuin tuomitsette minut kellarissa jossa on painot pidettäväksi hirviöksi, niin lukekaa aloitus toiseenkin kertaan. Kirjoitin hiukan provosoivasti, saadakseni aikaan vastauksia
Harmi kun en osaa kunnolla quottaa vielä, quottaisin jotain tekstiä
Esim lumbago oli käynyt jossain jumpassa, eikä se ollut hänen juttunsa. Tosin hän oli ainoa näin vastannut... Onko muita miehiä, jotka ovat käyneet jumpassa? Tulkaa esiin, missä olettekin.
Niin ja vielä siitä, etten ole kokeillut itse: En vielä. Aion mennä kokeilemaan bodypumppia, en tosin teidän innoittamana, vaan tyttöystävä kanssa ikäänkuin vaihtokauppa, kokeilen bodypumppia ja hän salia. en kyllä laita mitään keltaisia trikoita (ennakkoluulo, sarkasmia)
Sain tästä kyllä vähän lisää motivaatiota.
Ja aion vetää sen normaalisti, verenmaku suussa. Kai siitäkin saa tarpeeksi HC:tä, niinkuin normaalitreenistä. Aion :urjo:
Mutta en varmaan kyllä mitään monimutkaista askelsarjaa lähde itse vetämään, siihen musta ei oo. Ei varmaan bodypumpissa tarvitsekaan.
Voin kirjoittaa raportin sivulle, kun olen tämän SUORITTANUT.
Aloitustekstistäni voisi päätellä minun olevan suppea kellari-eläin, mutta oikeasti osaan ajatellakin. Oma urheilutausta on kamppailulajit & raudan nostelu.
Hmmm aika monella on varmaan samankaltaisia ennakkoluuloja bodaajista??