Onko hyvä sali-ohjelma?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kertokaa mielipiteitä, mitä lisäisitte mitä poistaisitte? Onko tuo järjestys hyvä?

1. Päivä (vetävät liikkeet)

Maastaveto, Alatalja, Kulmasoutu, Hauis, "selkäpenkki"?

2. Päivä (työntävät liikkeet)

Penkki, Vinopenkki, Niskantakaa punnerrus, Krusifiksi "eteen alas".

3. Päivä (jalat)

Kyykky, Jalan ojennus, Jalan koukistus, Pohje.

2. ja 3. päivänä teen lisäksi vatsan.

Tekisin n. 8 toiston sarjoja.

Ihan hyvältä näyttää, leuanvetoa kannattaa ottaa tuohon vetävään päivään mukaan, ja joku ojentajaliike työntäviin, dippi tai ranskalainen vaikkapa.

afds

niin tota mun oma mielipide on että ei kannata ottaa penkkiä ja vinopenkkiä samana päivänä... treenaa melkein samoja lihaksia ja muutenkin treenissä voisi olla vaihtelua esim: teet rintaa ni ekana päivänä penkki, seuraavalla viikolla samana päivänä penkin tilalle vinopenkki....

älä kuuntele mua.. en ole mikään ammattilainen...gh gh jkk

Tapparan kanssa samaa mieltä, ota selkäpäivälle leaunveto tai vaikka ylätalja. Ja tee toi Krusifiksi mieluummin sivulle, kuin eteen, niin saa sivulohkotkin paremmin rumbaa. (oletan, että kyseessä on viparit eteen, pidän kieltämättä Dr. Pepperin antamasta nimestä enemmän)

Joo Tappara ja Krusifiksi on oikeessa. Selälle kannattaa tehä yks liike missä vedetään ylhäältä ja 1 soutuliike. Ottaa vähän eri paikkoihin. Ojentajaliike oli varmaan unohtunu.

Ainakin mulla loppuu voimat jos teen erikseen ojentajat saman päivänä kun penkki(t)...

Toi penkki kyllä ottaa jo ojentajiin...

Mutta jos tekis silleen niinkun habe sano. Tai sit tekis penkkipäivänä ton penkin ja vinopenkin eri järjestyksessä?

Ohjelmallasi pääsee kyllä ihan kivasti eteenpäin *jos* teet liikkeet oikein. Niskantakaapunnerrus vaatii joustavuuutta ja on monen mielestä kyseenalainen liike, ( ei kaikkien olkapäille varmaankaan haitallinen) mutta kannatta olla varuillaan.

Suosittelen noin tuunin reenejä ja hyvät lämmittelyt alussa, ja että teet kohtuullisen määrän sarjoja, ei esim. 15 sarjaa hauista.

Ja vielä: Älä aina tee ainoastaan 8 toistoa/sarja, se on aika tylsää, voit hyvin tehdä vaikka 5- 15. Järjestys on ihan jees.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom