Ongelmia leffan katselussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wilbo
  • Aloitettu Aloitettu
Pikku hiljaa alkaa ottaan pannuun tän tietokoneen kanssa taistelu. Mikähän on vikana kun leffaa täydeltäruudulta katsoessa kuva päivittyy hitaasti. Eli tarkemmin selittäen playerin ollessa pieni kuvasta ei huomaa ajoittaista nykymistä. Kun playerin laittaa fullscreeniksi kuvasta tulee nykivä ja ruudulta havaitsee selvästi alaspäin valuvan viivan... Missä vika?

Codec packeja on kokeiltu useampia...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko kokeillu ffdshow:ta? Sisältää tarvittavat video codecit. Kannattanee varmaan poistaa noi "codecpackit" niillä saa vaan koneen sekasi.
AC3 sit äänille nii johan pelittää.

Noi on kinkkisiä noi ongelmat...juuri katsoin Levottomat kolmosen naisen kaa ja onneksi pelitti;)

Mutta vakavasti ffdshow ja ac3-filtteri on se yhdistelmä mitkä nykyään tulisi useimpien mielestä olla koneella AINOASTAAN playerin lisäksi. Joskus auttaa vaan Windowsin uudelleeninstallointi (puhdas). Mutta kokeile noita vaikkapa Afterdawnin kautta.Jos ei pelitä perusdivx-kodekki divx.comista ja kokeile sitä.

Nimimerkki "kokemusta on"

Noita ongelmia on joskus esiintynyt täälläkin ja on voineet johtua joko imutetun leffan epäonnistuneesta pakkaamisesta tai codecien puutteesta.

Noista väitteistä "ffdshow ja ac3 pelkästään" olen eri mieltä. Mulla on toiminut KAIKKI leffat sen jälkeen, kun asensin koneelle itse hyväksi toteamani codeckit (n.10kpl, divx, xvid, ac3, ffdshow, nemo jne...) ja latasin erään avoimeen lähdekoodiin perustuvan toisto-ohjelman (VLC-Player). Käytössä siis BsPlayer, VLC-Player ja Media Player ja kaikki leffat toimii, jos ei tuossa em. pakkauksessa ole häikkää.

Omassa koneessa on vain FFDshow ja AC3codec, ja BSplayer, kaikki toimii.

Flea sanoi:
Noista väitteistä "ffdshow ja ac3 pelkästään" olen eri mieltä. Mulla on toiminut KAIKKI leffat sen jälkeen, kun asensin koneelle itse hyväksi toteamani codeckit (n.10kpl, divx, xvid, ac3, ffdshow, nemo jne...) ja latasin erään avoimeen lähdekoodiin perustuvan toisto-ohjelman (VLC-Player). Käytössä siis BsPlayer, VLC-Player ja Media Player ja kaikki leffat toimii, jos ei tuossa em. pakkauksessa ole häikkää.

Mutta kannattaako niitä niin pirusti laittaa, kun muutamallakin selviää? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom