Ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja njaa
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moro,

Homman nimi ois semmonen että oon rupeemassa bodaan ja haluan polttaa rasvaa samalla. Ohjelma olis semmonen että jokatoinen päivä bodaus ja jokatoine rasvanpoltto. Ja ongelma on semmonen, että kun on bodannu niin tarvis olla lepopäivä aina jälkeisenä päivänä että lihakset kehittys, mutta kun jos kuntoilee sinä lepopäivänä niin se lihaksille tarkotettu ravinto ei riitä koska kuntoilu kuluttaa sitä. Eli miten voi kuntoilla ja bodata samaan aikaan? Täytyykö vaan syödä niin perkuleesti?

Originally posted by njaa
Moro,

Homman nimi ois semmonen että oon rupeemassa bodaan ja haluan polttaa rasvaa samalla. Ohjelma olis semmonen että jokatoinen päivä bodaus ja jokatoine rasvanpoltto. Ja ongelma on semmonen, että kun on bodannu niin tarvis olla lepopäivä aina jälkeisenä päivänä että lihakset kehittys, mutta kun jos kuntoilee sinä lepopäivänä niin se lihaksille tarkotettu ravinto ei riitä koska kuntoilu kuluttaa sitä. Eli miten voi kuntoilla ja bodata samaan aikaan? Täytyykö vaan syödä niin perkuleesti?

Vaikea yhtälö nopealle kehitykselle. Jaksottele bulkkikaudet ja kuntokaudet erikseen. Saavutat suuremman tehon niin lihasten kasvatukselle kuin rasvanpolttamisellekin. Eli bulkkikaudella syöt reippaasti yli kulutuksen ja lepopäivinä lepäät. Kuntokaudella voit siirtyä vaikka voimapainotteiseen treeniin jossa hapotat vähemmän lihasta, ja lepopäivinä on jalat kondiksessa laardin polttelua varten, kalorit silloin vaikka 500kcal alle kulutuksen.

joo läskit pois ekana, faq:lla löytyy monia hyviä dieettejä joista voi mieleisensä valita.

Moro,

No rasvat lähtee aika hyvin treenaamalla koko kroppaa läpi 3-4 kertaa viikossa esim. HST 15 toiston viikot kuulemma polttelee rasvaa aika hyvin.

Tosta dietistä joku taiskin muuten puhua jossain threadissa.
http://www.testosterone.net/html/body_diet.html

no tota millasta reeniä suosittelisitte rasvanpolttoo?
onko kuntopyörä ok laite ja minkä mittasta ja millä sykkeellä tapahtuvaa reeniä sillä pitäs tehdä?

Originally posted by Sale
Rasva palaa kehosta tasaisesti.

Mutta ei tämä sitä tarkoita etteikö pelkillä vatsalle tehdyillä supersarjoilla voisi polttaa kaikkia rasvoja. Lähteehän ne rasvat pelkästään juoksemallakin niin ainakin omasta mielestäni ihminen kuluttaa enemmän tekemällä laudalla pari kolme 100-150 toiston supersarjaa, kuin juoksemalla 10km. Tämän olen henkilökohtaisesti todennut hienerityksen avulla:D

no tota millasta reeniä suosittelisitte rasvanpolttoo?
onko kuntopyörä ok laite ja minkä mittasta ja millä sykkeellä tapahtuvaa reeniä sillä pitäs tehdä?
Aamu aerobiset tai HIIT etippäs searchilla lisää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Amerikan Jeesus
Mutta ei tämä sitä tarkoita etteikö pelkillä vatsalle tehdyillä supersarjoilla voisi polttaa kaikkia rasvoja. Lähteehän ne rasvat pelkästään juoksemallakin niin ainakin omasta mielestäni ihminen kuluttaa enemmän tekemällä laudalla pari kolme 100-150 toiston supersarjaa, kuin juoksemalla 10km. Tämän olen henkilökohtaisesti todennut hienerityksen avulla:D
Kertoisitko miten olet käsittänyt "supersarjan"?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom