Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu

nCh

En pikaisella searchilla löytänyt vastaavaa threadia. Toivottavasti ei oo vanha.

Eli kertokaa omista omituisista tavoistanne.

Esim. Itse teen suihkussa käymisestä taidetta. Vietän suihkussa aina tunnin vähintään, mikäli ei ole kiire mihinkään. Makaan suihkunlattialla semmosella jumppapatjalla kyljellään tai mahallaan. Välillä nukun suihkussa, tai sitten luen aku ankkoja joita olen kelmuttanut muutamia.

Toinen on se että kun menen kylään johonkin kaverilleni, ja vessassa ollessani huomaan että vessapaperi rulla on niinpäin että se paperi tulee siitä yläpuolelta niin käännät sen heti. En tiedä miksi?

Viimenen ei nyt ihan mene tapojen puolelle, mutta olen laittanut vessaani semmosen vihkon mihin kirjottelen ja piirtelen kun käyn varrellisella. Toki kaverit saa myös piirrellä siihen... :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nCh sanoi:
Esim. Itse teen suihkussa käymisestä taidetta. Vietän suihkussa aina tunnin vähintään, mikäli ei ole kiire mihinkään. Makaan suihkunlattialla semmosella jumppapatjalla kyljellään tai mahallaan. Välillä nukun suihkussa, tai sitten luen aku ankkoja joita olen kelmuttanut muutamia.
AHHAHAA, hyvin sä vedät!:lol2:

Itselle ei tule muuta nyt mieleen kuin se, että olen aina pitänyt puhelinta oikealla korvalla ja pidän edelleen. Esim. jos ajan autoa ja puhun puhelimeen, niin vaihteita vaihdettaessa pidän vasemmalla kädellä luuria oikealla korvalla..:david:

jänkäkoira sanoi:
AHHAHAA, hyvin sä vedät!:lol2:

Saan sen kuulostaaan harvinaisen tyhmältä :hyper:

... niin tai sit se on :D

No tuo tunnin suihkussa olo on kyllä aika huippua. Miten sulla vesilasku? Ilmeisesti aika suuri? Ja miten voi nukkua suihkussa?

japa sanoi:
No tuo tunnin suihkussa olo on kyllä aika huippua. Miten sulla vesilasku? Ilmeisesti aika suuri? Ja miten voi nukkua suihkussa?

Vesilasku sisältyy vuokraan. Läpösessä suihksusa voi nukkuu heleposti ,varsinkin rapulassa.

Kun olen kotona koneella niin kokoajan naputtelen jotain. Esim jotain kolikoita pöydän kautta tuoppiin, tai korkkeja. Tai heittelen palloa seinään. Jotian ääntä pitää lähteä esineistä jatkuvasti.

Pakko mainita tähän, että myös serkkupoikani meni joskus baarin jälkeen kännissä suihkuun. Istuskeli siellä ja nukahti, sattui olemaan juuri pakara lattiakaivon päällä. Hän heräsi kun alakertaan (päiväkoti) meni porukka töihin ja huomasi veden valuvan katosta. He menivät hakkaamaan ovea. Serkkuni kämpässä oli n. 20cm vettä joka huoneessa. Ja juttu on tosi.

- Pidän t-paitaa vain kerran, jonka jälkeen heitän sen pesuun. Eli vaikka se olisi ollut päällä vain vartin verran niin lentää kyllä pesuun.
- Pidän avaimia oikeassa housuntaskussa ja kännyä vasemmassa, jos satun pistämään nämä esineet joskus väärinpäin niin meen ihan sekaisin, että mitäs nyt pitää tehdä.
- Kun olen auton kyydissä niin saatan narskuttaa hampaita yhteen aina jokaisen lyhtypylvään kohdalla. Lopetan heti kun huomaan, että taas teen näin vammaisesti.
- Sinänsä ei omituinen mutta typerä tapa: kun syön koululla/töissä/ulkona ja otan salaattia lisukkeeksi niin en koskaan syö sitä, korkeintaan maistan vähäsen. Otan sitä ihan ulkonäön vuoksi, että lautanen näyttää värikkäämmältä.

Minä istun suihkussa kanssa pitkiä aikoja. Migreenissä varsinkin ihan mahtavaa. Ja valot pois päältä. Vaikea päästä lähemmäksi sitä paikkaa josta kaikki olemme tulleet. Kylpyamme tai joku palju olisi mahtava myös. Ostaisin snorkkelin ja makailisin pitkiä aikoja veden alla näkemättä ja kuulematta mitään ulkopuolisesta maailmasta.

Kun pistän palkkariin heraa ja maltoa niin hera täytyy pistää aina ensin pulloon.

mxm sanoi:
- - Kun olen auton kyydissä niin saatan narskuttaa hampaita yhteen aina jokaisen lyhtypylvään kohdalla. Lopetan heti kun huomaan, että taas teen näin vammaisesti.
.

Hah! Mä tossa ajattelin ettei mulla mitään outoja tapoja ole. Täysin normaali ja täysijärkinen olen. Tuli tuosta mieleen että pitää astua kaikkialle oikealla jalalla. Reunojen yli, huoneeseen astuessa, minkä tahansa "rajan" yli aina oikealla jalalla. Lyhtypylväiden kohdalla pitää aina astua pylvään ohi oikealla jalalla. Varjoihin ja varjoista pois oikealla jalalla. Joskus jos olen astunut johonkin tilaan vasen jalka edellä, on pitänyt kääntyä ympäri ja kävellä uudestaan sisään niin että on oikea jalka edellä. Tosin jos on kiire voi olla niinkin hyvin asiat etten huomaa astuneeni väärällä jalalla. Rappusten ylin askel tulee aina ottaa oikealla jalalla, jos ei, niin pitää ottaa harppaus ensin vasurilla että varmana menee askeleet tasan, jotta voin onnellisesti astua viimeisen askeleen oikealla jalalla.
Kerran meni pasmat sekaisin kun olin nuorempana Disney Worldissä Pariisissa kummitustalossa. Laitteesta poistuessa oli ääni "step out of the carriage with your LEFT foot". Ei hemmetti, suuri ongelma... Oli aivan pakko astua ulos kärrystä oikealla jalalla, ei voinut mitään. Näin painajaisia viikon verran.

mxm sanoi:
- Sinänsä ei omituinen mutta typerä tapa: kun syön koululla/töissä/ulkona ja otan salaattia lisukkeeksi niin en koskaan syö sitä, korkeintaan maistan vähäsen. Otan sitä ihan ulkonäön vuoksi, että lautanen näyttää värikkäämmältä.
teen itse tota ihan samaa :thumbs:

Nuo "pakkomielteet" perustuvat kaiketi taikauskoon ja omaan henkiseen suorituskykyyn. Ihminenhän pystyy aika paljoon jos luottaa itseensä. Itsekin laitan aina kun menen treenaamaan auton mankan volumen kohdalle 10,(0-50 asteikko) ja sammutan auton, se takaa hyvän treenin. Kysehän on periaatteessa vaan juuri itseluottamuksesta, pikkujipot auttaa siinä.

En saa unta, jos en pysty nukkumaan selkä seinää vasten.
Sänky jonka molemmin puolin on liikkumatilaa on täysin mahdoton nukuttava,
ja jos esim.hotellissa on sänky näin, joudun siirtämään sitä yöksi :nolo:

..korkeintaan hirveässä humalassa kaverin kämpän lattialla kenkä pään alla
ja ukki nurin, muuten ei onnistu.
Tai ainakin on vaikeuksia nukahtaa, heräilen useita kertoja yössä ja pyörin
löytämättä hyvää asentoa etc etc

Kännykkää pidän aina vasemmassa korvassa jos pitää vaihtaa toiseen korvaan, menee pasmat ihan sekaisin ja en pysty keskittymään kuunteluun. Muutenkin kun olen vasenkätinen, tulee asiat tehtyä vähän eri tavalla kuin oikeakätiset.
Surffailessa maalaan tekstiä kokoajan vaikka joskus siitä ei olisi mitään hyötyä. Hiirellä on myös pakko napsutella kaikkia kohtia ja muuta turhaa. :rolleyes:
Autoa ajaessa tulee aina välillä siirryttyä "amisasentoon" eli nojaan nojaustukeen ja vasemman käden laitan ratin päälle. Tätä nojaustapaa tulee harrastettua muutenkin liikaa ja lääkäriki maininnu et mul on joku skolioosi tai joku semmonen tullu eli selkäranka jotenkin ihmeesti menee. :david:

Olen oikeakätinen ja muistan pikkukakarana pitäneeni avaimiani oikeanpuoleisessa housuntaskussa. Sitten mursin käteni ja jouduin pitämään kipsiä oikeassa kädessäni aika pitkän aikaa. Tällöin totuin pitämään avaimia vasemmassa taskussa, ja sinne ne nykyäänkin tuntuvat kuuluvan.

Myös kännykkä menee vasempaan taskuun, lompakko taas oikeaan. Ja avaimet pitää laittaa sinne vasemaan taskuun ennen kännykkää :D Tarkkaa hommaa! :) Jos tavarat on väärissä taskuissa tai väärässä järjestyksessä, se tuntuu vallan oudolta eikä mistään tule oikein mitään. Pitää järjestellä avaimet, puhelin ja lompakko aina samalla tavalla.

Toinen outo tapa on se, että jos jotain pitää tehdä, niin päätän aina tehdä sen tasatunnilla. Esimerkiksi, jos päätän että lähdenpä nyt tästä salille en voi lähteä jos kello on vaikka varttia vailla kaksi. Pitää odottaa kahteen, ja sitten lähteä.

Vierailla saleilla on mahdotonta saada kunnon reeniä aikaan, koska aina tangoissa on jotain vikaa. Otemerkit ihme leveyksillä, tankojen painot heittelee 18-22 välillä... Ei vaan onnistu.
Tottunut reenaamaan Leakon tangoilla, niin ei muilla pysty.

Eipä tämä nyt näköjään tapa ollutkaan, mutta olkoon, kun kerran tuli kirjotettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom