omia "ohjelmia"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
Joo, nyt esittelisin teille ohjelmiani, joita käytän aina salilla :rock:
Maanantai;
Penkissä: 2x4x60kg. 12x50kg. 10x50kg. 8x50kg. Kapealla otteella 15x40kg.
Ojentajataljassa: 3x10x40kg. 2x5x50kg. 2x3x60kg.
Niskalle/rinnalleveto: 2x15x35kg. 2x15x40kg. 2x10x50kg. 2x5x60kg. 2x2x60kg.
ns.takaaeteenvetoa: 50x20kg. 30x30kg. 20x40kg. 2x10x40kg. 2x5x50kg.
käsipainot: 2x10x12,5kg ns.rinnallenosteluja seisaallaan.
hauistangolla: 2x20x30kg. 2x10x35kg. 2x5x40kg.
jalkaprässissä: 2x10x100kg. 2x5x130kg.
ja jotain selkää teen yms.. mutta niitä en tee niin "tarkasti"..

Tiistai;
muuten samanlainen, paitsi että penkki viimeseksi, ja tietysti keveämmin...

Keskiviikko;
sama kuin maanantai.

Torstai;
sama kuin tiistai

Perjantai;
sama kuin maanantai.

ja vkloppuna teen 10kg käsipainoilla kotona hauista, paljon..
tuolla "ohjelmalla" olen kehittynyt paljon.. ja jos ihmettelette noita "ojentajat 2x3x60kg" pieniä "sarjoja", niin ne ovat loppurutistuksia, joilla haen maksimi voimaa.. kertokaa nuoret omia "ohjelmianne", tai mitä teette aina salilla, kiitos ! :kippis1: :kippis1: :kippis1: :kippis1: :kippis1: :kippis1: :kippis1:

Eiköhän kannattaisi laittaa tuo ohjelma vaihtoon. Katsot vaikka tuolta ylempänä olevasta treeniohjelmathreadistä jonkin vähän järkevämmän, jota sitten teet max. 3-4 kertaa viikossa.

Ja noin nuori kun olet, niin jätä ainakin kyykyissä ja maastavedoissa ne kovat lyhyet sarjat väliin. Siis kaikissa selkärankaa rasittavissa liikkeissä. (Tämä siis sitten, kun sulla on järkevä ohjelma, jossa ko. liikkeet on mukana.)

No tuo näyttää ihan järjettömältä uusi ohelma kehiin ja tiistain ja torstain reenit pois eli 3 kertaa viikkoon riittää hyvin.

no mä en kasva enää pituutta yhtään.. musta on luvattu n.180cm, ja oon polttanu,juonu ja käyny salilla nii-in.. ja tuo ei ole mikään "ohjelma" tuollaista teen salilla.. mut minäpä vaihdan ohjelman :)

täällähän on noita threadeja joista löytyy tuloksia esim. "alle 18v tuloksi", "kaikki 15v vastatkaa" ja "yhteistuloksesi?" Ite teen niin että vedän jonkun aikaa voima- tai massaohjelmaa ja sitten tulee viikko, pari tai kauemmin että teen vähän miten sattuu mutta pidän kuitenkin jonkun järjen mukana ja sitten aloitan uuden ohjelman...

Mun seuraava ohjelma on seuraavanlainen:
Teen 3x viikossa penkkiä(6vko ryssä ohjelma sovellettuna) viimeksi tuli +10kg
3x viikossa kyykky(jto:n 3x viikossa ohjelmasta sovellettu 6vko versio) 2x putkeen tullu +20kg
Selälle ja hauikselle hst tyylillä: selästä en tiedä mutta hauikset kasvo hst:llä 1-2cm 1,5kk:ssa
ja lisäksi keskivartaloa 3x viikossa eritavoilla sekä leukoja joka treenissä sarjojen välissä aloitan kakkosista ja tähtään jonnekkin 20x4-5 leukaa treenissä

tuloksia voit lukea muista threadeista mutta sen verran että taas vedettiin maasta ennätys rautoja 3x180kg(mavea treenaan vain "väli jaksoilla" tai kevyesti joskus kyykkyjen perään)

Minä tein tällä viikolla ttt reenin käsille. Ja loppu viikko siis lepoa...Ens viikolla sitten jatkuu koko vartalon massa treeni...

On sitten niin sekava tuo ohjelma kun olla voi. Ota nyt järki käteen ja joku hyvä ohjelma käyttöön. Nuoret täällä treenaa pääsääntöisesti todella järkevästä ja järkkevillä ohjelmilla, mikset sinäkin tekisi niin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
viidesti viikkoon samat liikkeet... :wall:

mitä luulet jos olet tuolla kehittynyt vähän, paljonko olisit kehittynyt oikealla treeniohjelmalla?

1. panosta ensiksi ruokavalioosi.
2. ota joku normaalimpi ohjelma, jossa panostat jokaiseen osa-alueeseen riittävästi. rintaa ja hauista treenaaville on oma nimitys.
3. huolehdi palautumisesta, älä tee mitään liian usein vaikka joku liike miten mukavalta tuntuisikin.

StuntMan91 sanoi:
Joo, nyt esittelisin teille ohjelmiani, joita käytän aina salilla :rock:
Maanantai;
Penkissä: 2x4x60kg. 12x50kg. 10x50kg. 8x50kg. Kapealla otteella 15x40kg.
Ojentajataljassa: 3x10x40kg. 2x5x50kg. 2x3x60kg.
Niskalle/rinnalleveto: 2x15x35kg. 2x15x40kg. 2x10x50kg. 2x5x60kg. 2x2x60kg.
ns.takaaeteenvetoa: 50x20kg. 30x30kg. 20x40kg. 2x10x40kg. 2x5x50kg.
käsipainot: 2x10x12,5kg ns.rinnallenosteluja seisaallaan.
hauistangolla: 2x20x30kg. 2x10x35kg. 2x5x40kg.
jalkaprässissä: 2x10x100kg. 2x5x130kg.
ja jotain selkää teen yms.. mutta niitä en tee niin "tarkasti"..

Tiistai;
muuten samanlainen, paitsi että penkki viimeseksi, ja tietysti keveämmin...

Keskiviikko;
sama kuin maanantai.

Torstai;
sama kuin tiistai

Perjantai;
sama kuin maanantai.

ja vkloppuna teen 10kg käsipainoilla kotona hauista, paljon..
tuolla "ohjelmalla" olen kehittynyt paljon.. ja jos ihmettelette noita "ojentajat 2x3x60kg" pieniä "sarjoja", niin ne ovat loppurutistuksia, joilla haen maksimi voimaa.. kertokaa nuoret omia "ohjelmianne", tai mitä teette aina salilla, kiitos ! :kippis1: :kippis1: :kippis1: :kippis1: :kippis1: :kippis1: :kippis1:

Sekava ohjelma, tolla iällä olisi hyvä opetella tekemään liikkeet oikein ja sitten hiljalleen alkaa pyrkiä nostamaan sarjapainoja. Nimenomaa takakyykky ja maastavedon tekniikat kannattaa harjoitella oikeiksi mutta etpä tuntunut niitä harrastavan...

Joku 3 kertaa viikossa ohjelma(rinta, olkapää, ojentaja; jalat, pohkeet; selkä 3-jako, koko kroppa 3 kertaa viikossa, ylä ja alakroppaa 3 krt viikossa eli 2 viikossa lihasryhmät treenaataan 2 kertaa) olisi järkevämpi vaihtoehto, perusliikkeitä mahdollisimman paljon. Ohjelman tulisi olla simppeli ja kun liikkeet on saatu selkäytimeen aletaan sarjapainoja kohottaa.
Edelleen kuitenkin 13 vuotta on todella nuori ikä ja tuossa vaiheessa kannattaa kehittää kroppaa muullakin kuin salitreenillä.

Hapenotto ja sydän/hiusverisuonisto, täytyy saada hyvään kuntoon, jos meinaa lihasta kasvattaa.
Uintia, juoksu, hiihto esimerkiksi.

edit: eli lue pakkotoistoa äläkä usko omaan ylivoimaisuuteesi niin treeniohjelman ja ravinto-ohjelman suunnittelussa.
Trust me, se ei aina ole kannattavaa.

Juu, no kritiikkiä sataa.. johan kerroin, että en kasva tästä pituutta, eli se on yks ja sama mitä mä siellä salilla teen :D noh laittakaa joku ohjelma, joka ois kun mulle tehty :D koska itse valitsen tietysti huonoimman :) kiitos etukäteen !

mistä tiedät ettet kasva enää pituutta??:eek: itse oon 16 ja vieläkin tuntuu mittaa tulevan..ja sitten noi polttamiset ja juomiset kannattaa tossa iässä jättää aika pitkälti pois ja panostaa ennemmin syömiseen. ohjelmasta täällä jo tulikin ihan asiallista kommenttia että ei muutakun toteuttamaan :thumbs:

no tiedän, koska olen 175cm, ja ei ole luvattu kuin n.180cm !! velikin alotti salin 13v ja on nyt 175cm :D ja siitäkin luvattiin n.180cm :)

ja kommenttia, olisiko tämä ohjelma hyvä ? muutin vaan vähän tuota make989 antamaa ohjelmaa... kommenttia, kiitos !
1vk. 12-15 sarja/sarjoja.
2vk. 8-12 sarja/sarjoja.
3vk. 6-8 sarja/sarjoja.
4vk. 4-6 sarja/sarjoja.

StuntMan91 sanoi:
no tiedän, koska olen 175cm, ja ei ole luvattu kuin n.180cm !! velikin alotti salin 13v ja on nyt 175cm :D ja siitäkin luvattiin n.180cm :)

Joten et voi enää missään nimessä kasvaa enempää pituutta? :lol2:

Ja mitä ohjelmaan tulee, lueppas tämä--> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394 threadi huolella läpi.

edit- Ja olihan tuo linkki tietenkin jo kertaalleen laitettu :rolleyes:

No jokkuhan voi kasvaa vähäsen vielä siinä melkeen armeija iässä.
Ja vaikka sun veli ei oo kasvanu tuossa iässä enempää, niin ei se välttämättä tarkota ettetkö sää vois kasvaa vielä. ;)

Mikä siinä hirveässä pituudessa on niin hienoa? Itse oon just sen 177 ja se riittää. Kaksimetrisen on paljon vaikeampi näyttää oikeasti massiiviselta kuin lyhyemmän miehen...Eri asia on jos haaveilee koripallourasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom