omia "ohjelmia"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joojoo... nyt kommenttia tuolle ohjelmalle !!!
1vk. 12-15 sarja/sarjoja.
2vk. 8-12 sarja/sarjoja.
3vk. 6-8 sarja/sarjoja.
4vk. 4-6 sarja/sarjoja.

Tromm sanoi:
Mikä siinä hirveässä pituudessa on niin hienoa? Itse oon just sen 177 ja se riittää. Kaksimetrisen on paljon vaikeampi näyttää oikeasti massiiviselta kuin lyhyemmän miehen...Eri asia on jos haaveilee koripallourasta.

Pitkät kaverit saa helpommin naisia :D

StuntMan91 sanoi:
johan kerroin, että en kasva tästä pituutta, eli se on yks ja sama mitä mä siellä salilla teen :D

Pituudesta viis, mutta et sitten vissiin ole koskaan lihastasapainosta ja kropan tasapuolisesta kehittymisestä kuullut...? Nimittäin et sinä näitä ainakaan tuolla ns. ohjelmallasi saavuta... hulluna penkkiä oheishärpäkkeineen, jaloille pelkkää prässiä ja ylimalkaisesti "jotain selkää". Ja AIVAN liikaa treenikertoja viikossa.

Niinkuin moni muukin on jo ehtinyt sanoa, niin nyt järki käteen ja kunnon ohjelma käyttöön, niitä löytyy täältä pakkikselta pilvin pimein, kun vain pikkuisen viitsit selailla. Ja tupakat ja alkoholit pois HETI! :curs:

StuntMan91 sanoi:
joojoo... nyt kommenttia tuolle ohjelmalle !!!
2vk. 8-12 sarja/sarjoja.
3vk. 6-8 sarja/sarjoja.
4vk. 4-6 sarja/sarjoja.
ei tää nyt varsinaisesti mikään ohjelma oo sillä eihän tossa tuu liikkeitä ilmi :jahas:

niinpä.. mutta laittakaa nyt kommenttia tuolle:
2vk. 8-12 sarja/sarjoja.
3vk. 6-8 sarja/sarjoja.
4vk. 4-6 sarja/sarjoja.
ohjelmalle, kiitos !!!

koitas söörtsillä haulla voimaohjelmia tai jotain..ja en kuitenkaan ihan jokaviikko vaihtelis niitä toistomääriä..selailes tätä pakkista niin löytyy niitä jto:n laittamia jaksotuksia..

StuntMan91 sanoi:
joo-o.. no oliskos hyvä jos penkissä tekis aina 12,10,8,8 ? ja jos sitten vaikka jotain loppurutistuksia.. kommenttia :D

Kuinka vaikeeta on lukea tota voimapuolta ja aivan itse "opiskella" näitä juttuja. Kohtuu perseestä tulla tänne ilmoittelemaan, että "antakaa mulle sopiva ohjelma nyt heti!!11!".

Vai onko liian hankalaa 13 vuotiaalle?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
salomaa, oleppas hiljaa... ei tuolla voimapuolella ole minulle sopivaa ohjelmaa, ja jos itse muokkaan, menee perseelleen (ainakin teidän mielestä!!!) :D

StuntMan91 sanoi:
salomaa, oleppas hiljaa... ei tuolla voimapuolella ole minulle sopivaa ohjelmaa, ja jos itse muokkaan, menee perseelleen (ainakin teidän mielestä!!!) :D

Lueppas nyt tuo thredi jonka ENEMY linkitti edellä (on muuten jo kolmas kerta kun se tuossa komeilee) kunnolla läpi. Valitset sieltä sitten pari ohjelmaa ja teet niistä itsellesi omat (lisäät liikkeet, yms mitä puuttuu).
Sitten postaat ne tänne ja saat niistä sitten palautteet/kommentit/ohjeet.

Ja sitten ei muuta kun treeni-iloa ja tervettä ikää (ilman viinaa ja tupakkaa :evil: )

joo, olen lukenut kyseisen threadin läpi varmaan 20 kertaa !! en vaan oikeen saa kehiteltyä siitä oikeen mitään :D tai ainakaan järkevää.. noh, pitää yrittää viel lukea :)

StuntMan91 sanoi:
joo, olen lukenut kyseisen threadin läpi varmaan 20 kertaa !! en vaan oikeen saa kehiteltyä siitä oikeen mitään :D tai ainakaan järkevää.. noh, pitää yrittää viel lukea :)

Ei, sun ei tarvitse kehitellä siitä mitään, otat siitä vaan vaikka 3-jakoisen ohjelman ja sillä jatkat saliuraasi.

No.

Ota vaikka tuo kaksijakoinen ohjelma.

Vaihtelet sinnä sitten sarjamääriä kuten Timba samaisen postin alussa neuvoo.

Muista kuitenkin, ettei sinulla ole kiire minnekkään vaan laita maltilla painoja liikkeisiin varsinkin alussa. Teet mieluummin suht keveillä painoilla aina yläkanttiin nuo sarjat kuin että revit aina niin paljon rautaa kuin menee.

Joo, no yritän sitte niin, ja olisiko tälläisissä toistoissa järkeä ?
penkissä: 2x12
jalkaprässissä: 2x12-15
alatalja: 2x15
ylätalja: 3x15
Scott-hauiskääntö: 4x10
ns.takaaeteenvetoa: 4x15
ojentajataljassa: 3x15
en puhu ohjelmasta, vaan sarjoista.. :kippis:

Ajattele asia silleen, että luot nyt pohjaa tulevalle kehityksellesi!
-->Kun jaksat tehdä liikkeet rauhassa ja opetella liikeradat oikein
(huom oikein! kysy neuvoa liikkeissä salilla kokeneemmilta), on tulevaisuutesi paljon iloisempi :D

Edit: Jaahas minä hidas taas.. No hyvä! jatka samaa rataa :thumbs:

kaleksi sanoi:
Ei, sun ei tarvitse kehitellä siitä mitään, otat siitä vaan vaikka 3-jakoisen ohjelman ja sillä jatkat saliuraasi.

Niinpä, siitä vaan joku ohjelma ja kokeilemaan mikä toimii. Sitten kun oppii tuntemaan oman kroppansa (toivottavasti minäkin opin joskus :rolleyes: ) niin sitten voi muokata sitä ohjelmaa itselle sopivaksi...

edit. ehti sitten tulla "vähän" viestejä tässä välissä kun kirjotin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom