omia "ohjelmia"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no mun mielestä olisi "viisaampaa" tehdä jotain 4-5jakoista, ainakin 3kertaa viikossa...
koska olen jo 4kk tehnyt kevyellä, ja harjoitellut liikeratoja yms... koska olen tehnyt 5kertaa viikossa, ja ei se ole kyllä rasittanut..? pikemminkin hyvä fiilis kun herää aamulla :D

StuntMan91 sanoi:
no mun mielestä olisi "viisaampaa" tehdä jotain 4-5jakoista, ainakin 3kertaa viikossa...
koska olen jo 4kk tehnyt kevyellä, ja harjoitellut liikeratoja yms... koska olen tehnyt 5kertaa viikossa, ja ei se ole kyllä rasittanut..? pikemminkin hyvä fiilis kun herää aamulla :D

Valitse mikä itsellesi parhaiten sopii! Mutta älä reenaa kumminkaan liikaa!
tuo 3*viikko on ihan hyvä!

joo, no teen 3kertaa viikossa, tai enemmän, jos siltä tuntuu.. ja joka päivä kaikilla laitteilla, enitenhän siitä on hyötyä :)

Kun threadin aloittaja nyt niitä muiden ohjelmia halusi niin tässäpä mun:
Olen yrittänyt yhdistellä tässä hyväksi havaittuja toistomääriä, osan täältä foorumeista ja osan omien kokemusten mukaan. Mielipiteitä saa antaa :D

Penkki on n. kuukaudessa kehittynyt 50kg --> 80kg, tuskin näin nopeaa kehittymistä jatkuu enää kovin pitkään.

Maanantai: Rinta, Hauis
Penkki 2x6
Vinopenkki 3x8
Ristitalja 3x8
Peck-Deck 3x8

Keskitetty hauiskääntö käsipainoilla 2x10
Hauiskääntö suoralla tangolla 2x10
Hauiskääntö taljassa 2x10

Kääntö myötäotteella suoralla tangolla 2x10
Kääntö myötäotteella taljassa 2x10
Hammerkäännöt 2x10

Tiistai: Jalat
Kyykky 2x12
Jalkaprässi 2x15
Pohkeet prässissä 2x15
Pohkeet seisten 2x15

Torstai: Olkapäät, Ojentajat
Kapea penkki 2x10
Ranskalainen punnerrus 2x10
Ojentajat taljassa 3x10

Olankohautus Smith 2x10
Olankohautus käsipainoilla 2x15
Vipunostot eteen 2x10
Vipunostot sivulle 2x10

Perjantai: Selkä
Mave 2x8
Ylätalja eteen 2x10
Alatalja 2x10
Käsipainosoutu 2x12

nikrei sanoi:
Maanantai: Rinta, Hauis
Penkki 2x6
Vinopenkki 3x8
Ristitalja 3x8
Peck-Deck 3x8

Hammerkäännöt 2x10

Tiistai: Jalat
Kyykky 2x12
Jalkaprässi 2x15
Pohkeet prässissä 2x15
Pohkeet seisten 2x15

Torstai: Olkapäät, Ojentajat
Kapea penkki 2x10
Ranskalainen punnerrus 2x10
Ojentajat taljassa 3x10

Olankohautus Smith 2x10
Olankohautus käsipainoilla 2x15
Vipunostot eteen 2x10
Vipunostot sivulle 2x10

Perjantai: Selkä
Mave 2x8
Ylätalja eteen 2x10
Alatalja 2x10
Käsipainosoutu 2x12

jaloille kannattaa ottaa ojennus ja koukistus! kun on 4 jakone ni pitää treenata perusteellisesti ja jaloille eniten sarjoja kun on isoin lihasryhmä!

Tässä miun jako en jaksa sarjoja:
etureiska,rinta,olkapää,ojentaja,pohje

takareiska,selkä,hauis,takaolkapää

Ja halusko se sen penkki tuloksen? :david: :lol2: paras sarja 8*60

kuukaudessa kehittynyt 30kg :o ?! tai itse olen just harjoitellut sen 4kk noita oikeita liikeratoja yms.. ja penkkimaksimi n.75kg :)

StuntMan91 sanoi:
joo, no teen 3kertaa viikossa, tai enemmän, jos siltä tuntuu.. ja joka päivä kaikilla laitteilla, enitenhän siitä on hyötyä :)

Kaikilla laitteilla??? Ehkä ymmärsin väärin. Muista kuitenkin että lihas kasvaa levossa... Noh, onhan muut yrittäneet sinua ainakin auttaa... Mutta, nyt pitää lähtee nukkuun...

edit. oon hidas...

nikrei sanoi:

Hammerkäännöt 2x10

12 kymppiä hauiksille? IMO hiukkasen liikaa...

Ja StuntManille:
Mielestäni tuo 3 kertaa kaikki hilavitkuttimet viikossa on LIIKAA.
Reenaa oikeasti järkevällä ohjelmalla niin kehityt kaikista parhaiten!
Sama sitten onko se 2, 3, 4 vai viisijakoinen ohjelma........

Edit: ja vieläkin hitaampi

Ps. LEPO, RUOKA ja reeni tuossa tärkeys

no joo.. no se on joko 4 tai 5-jakoinen ohjelma.. mitenniin muka liikaa ? ei ainakaan mulla oo tuntunu missään, paitsi sillon kun alotin.. ja olen kehittynyt kohtuu hyvin.. paras penkissä nytten 5x60kg, aluksi ehkä 1x60kg, ja huom! tein 4kk harjoitusta oikeaoppisille liikeradoille :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maaliskuun lopussa nostin penkkiykkösen 50kg, sit oon jauhanu 2x6:lla ja saanu viikottain lisätä rautaa 5kg joskus enemmänkin. 80kg nousi viime maanantaina. Toki merkitystä voi olla vajaa vuoden takaisella n. kuukauden punttisessiolla jolloin hinkkasin vain lähinnä penkkiä kun en tiennyt mistään mitään :)

ET sie saa massaa jos et syö yli kulutukses! laita tähän siun ruoat mitkä syöt päivittäin! varmasti parannettavaa. nii ja miks se pitäs olla 4-5 jakone? tiiätkö ees mitä jakosuus tarkottaa? ja nuo 8 toiston sarjat varmaan ihan hyvät

ET sie saa massaa jos et syö yli kulutukses! laita tähän siun ruoat mitkä syöt päivittäin! varmasti parannettavaa. nii ja miks se pitäs olla 4-5 jakone? tiiätkö ees mitä jakosuus tarkottaa? ja nuo 8 toiston sarjat varmaan ihan hyvät
penkkimaksimi 75 :O jos 4*60 ? :O

Aika kova maksimi kyl jos teet 4x60..
Sen pitäs liikkua ennemminkin jossain 65-70kilon paikkeilla sen maksimin :) Mut tiedä sit..

paras penkissäni on 5x60kg, lue ylempää.. no todellakin syön yli kulutukseni.. en tee muuta kun: kaahaan mopolla, käyn puntilla, ja "vipellän" kavereitten kanssa keskustassa vkloppusin, kännissä tai ei :D jakosuus(olen ymmärtänyt tänä päivänä :D )=mitä laitteita/liikkeitä tekee salilla, minäkin päivänä... esim. * maanantai: penkki,jakaprässi,ojentaja talja* niin tulee 3jakonen.. :D :D

StuntMan91

Age: 13 no joo.. no se on joko 4 tai 5-jakoinen ohjelma.. mitenniin muka liikaa ? ei ainakaan mulla oo tuntunu missään, paitsi sillon kun alotin.. ja olen kehittynyt kohtuu hyvin.. paras penkissä nytten 5x60kg, aluksi ehkä 1x60kg, ja huom! tein 4kk harjoitusta oikeaoppisille liikeradoille :D *tuo oli kopsattu ylempää..*

Jos teet esim. 4-jakosella, niin sä jaat sun lihakset 4:n osaan.
Eli kuten mun ylläolevassa ohjelmassa:
1. Rinta & Hauis
2. Jalat
3. Ojentajat & Olkapäät
4. Selkä
Ja punttaajalle käsittääkseni ei juominen ainakaan hyväksi ole? :rolleyes:

StuntMan91 sanoi:
jakosuus(olen ymmärtänyt tänä päivänä :D )=mitä laitteita/liikkeitä tekee salilla, minäkin päivänä... esim. * maanantai: penkki,jakaprässi,ojentaja talja* niin tulee 3jakonen.. :D :D

No ei näin....

Vaan:

Jaat kropan kolmeen eri treenikertaan = kolmijakoinen!

esim:
1. Rinta, olkapäät, ojenatajat, epäkkäät

2. Jalat

3. Selkä, hauikset, forkut

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom