I accidently the whole internet.
So I heard u liek mudkips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
I accidently the whole internet.
Jotkut suorastaan rakastavat suomalaisia ja hyvä näin. Liika trollaus on perseestä. Jos trollaatte, trollatkaa sit vaikka jonkun muun maan nimissä :evil:
Juttelin yhden 17-vuotiaan brassin kanssa rapiat kolme tuntia. Leikkasin parhaat suomihehkutuspalat tähän. Oli kunnon suomimaniac, kuuntelee suomiheviä. On muuten suomihevillä aika hyvä asema maailmalla:
...
Hmm, juttelin eilen 17v. brassin kanssa, joka haluaisi kovasti Suomeen kylmemmän ilmaston vuoksi...lieneekö sama kaveri. Ihan hyvät keskustelut oli, juteltiin harrastuksista, armeijasta ja...säästä :D
edit. John tai Johnny oli sen nimi
Kiinalaiset, brassit ja suomalaiset taitaa olla tuolla joku enemmistö, ainakin muiden kommenteista päätellen. Mun kanssa aika moni lopettaa juttelun tosiaan samantien kun sanon että Finland. Jos pistän samaan lauseeseen tai ehdin sanoa että olen nainen niin sitten ne saattaa jatkaa. Enkä todellakaan usko että kyse olisi siitä että he itsekin olisivat suomalaisia, varmaankin sitten sanoisivat että niin ovat itsekin. Nyt olen muistaakseni 2-3 suomalaiseen törmännyt ja hetken jutellut, mutta kun ovat semmoisia 14-16v ikäisiä niin sattuneesta syystä ei sen kummemmin aleta juttelemaan. Aika monet myös katkaisee jos sanon ikäni, olen kai liian vanha :(
Nettiseksiä ei ole ehdottanut kukaan, ainoastaan se eka anaaliseksiläppä oli mutta sekin kuoli siihen kun vastapuoli jänisti. Ainoastaan yhden jenkkiläisen ikäiseni miehen kanssa juteltiin paljon seksistä, sen mä otin kyllä meseenkin. Mutta se olikin asiatasolla juttelua, ei mitään ihme läähpuuh-juttua. Miksei mulle satu mitään rohkeita ja pervoja tyyppejä... Tuntuu että jos siellä joku on sexually fucked up niin se ole minä :evil:
Toiveissa olisi myöskin törmätä Pakkislaiseen! Menempä kärkkymään mestoille jos kävis säkä ;)
^itellä ollu samanlaisia tilanteita ihan älyttömän monta :D
onkos kukaan ikinä törmänny toiseen pakkislaiseen?

Oisin testannu tätä mutta tuo sivu ei toimi enää:curs:
mulla yks suomalainen samanikänen ja hollantilainen vuotta nuorempiJuttelin yöllä 2,5-3h ruotsalaisen saman ikäsen tytön kanssa. Mä vielä alotin sen keskustelun trollaamalla jotain paskaa, mutta onneks se ei katkassu yhteyttä, oli tosi mukava jutella :D Nyt mesessä jo 4 uutta nimeä omeglen kautta.

Kiinalaisiin törmää useimmiten aamupäivisin.Kiinalaisia? Miten mä en oo tavannut yhtäkään...