Omegle - Talk to Stranger

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Qan
  • Aloitettu Aloitettu
Oon jutellu kolmen hollantilaisen kanssa ja kukaan ei oo käyttänyt ganjaa :D
Oon jutellut kahden hollantilaisen kanssa, toiselta sain mesen ja toinen lähti pois. :david:

En haluu ees tietää mitä suomalaiset tuolla saitilla oikein apinoi kun joka toinen katkaisee samantien kun kuulee mistä on kotoisin vaikka aloitus olisi ollut kuinka asiallinen... Koettakaas ny saatana käyttäytyä (tarkoitettu kaikille suomalaisille, ei vain pakkikselle).

En haluu ees tietää mitä suomalaiset tuolla saitilla oikein apinoi kun joka toinen katkaisee samantien kun kuulee mistä on kotoisin vaikka aloitus olisi ollut kuinka asiallinen... Koettakaas ny saatana käyttäytyä (tarkoitettu kaikille suomalaisille, ei vain pakkikselle).

Mua vituttaa ihmiset ketkä katkasee, kun kysyy mistä se on. Luulevat aina että sen kysyminen johtaa cyberiin?

Mulle on kans katkastu heti ku on sanonu, että on suomesta, mut moni on kans sanonu, että helvetin siistiä ku oon suomesta?

Suomesta osa diggailee kyllä, on tosi innoissaan, mutta myös yllättävän moni keskustelu päättyy samantien kun kertoo että Suomesta :D Kertonee siitä että siellä on hieman negaa ehkä tullut...

Mä toivoisin kovasti törmääväni johonkin Pakkislaiseen tuolla. Se sinetöis mun onnen :haart:

Juttelin jonkun nuoren ja mukavan brassi naisen kanssa about 40 min ja sitten kysyi fysiikkaani, kerroin että 187 cm ja 96kg, laittoi samoin tein poikki:jahas:

Tuntuu että brasseistakaan ei kauheasti tykätä, moni brassi ei aluksi rupea edes sanomaan mistä ovat kun pelkäävät että pistetään heti poikki :D Näin ainakin muutama totesi kun poristiin.

Yks amerikkalaine meinas tulla Suomeen viimekesänä. Sen kaveri kuitenkin sanonut, että kaikki suomalaiset on murhaajia ja päätti sitten mennä Ruotsiin :jahas:

Ihan mukavaa keskustelua saatiin kuitenkin aikaiseksi. Se kerto myös et kaikki brasilialaiset on aina nettiseksin perässä. :D

Johtuiskohan se siitä että toisessa päässäkin on suomalainen?

En jotenkin usko sitä. Mä ainakin oikein odotan että olis suomalainen. Kyllä sitä voisi sitten sanoa että "hahaa, mäki oon Suomesta!" ja vaikka jatkaa sitten matkaa jos ei halua suomeksi kirjoitella.

Yks amerikkalaine meinas tulla Suomeen viimekesänä. Sen kaveri kuitenkin sanonut, että kaikki suomalaiset on murhaajia ja päätti sitten mennä Ruotsiin :jahas:

Ihan mukavaa keskustelua saatiin kuitenkin aikaiseksi. Se kerto myös et kaikki brasilialaiset on aina nettiseksin perässä. :D

Hyvä kun ei tullut tänne riesaksi :dance2:

Tuolta nyt ei kannata ottaa mitään tosissaan. Porukka jauhaa paskaa minkä ehtii.

Jotkut suorastaan rakastavat suomalaisia ja hyvä näin. Liika trollaus on perseestä. Jos trollaatte, trollatkaa sit vaikka jonkun muun maan nimissä :evil:

Juttelin yhden 17-vuotiaan brassin kanssa rapiat kolme tuntia. Leikkasin parhaat suomihehkutuspalat tähän. Oli kunnon suomimaniac, kuuntelee suomiheviä. On muuten suomihevillä aika hyvä asema maailmalla:

You: what is the time?
You: here its 5.24 am
Stranger: 11:24 here
Stranger: pm
Stranger: you live...europe?
You: yes
You: in finland
Stranger: FINLAND???
Stranger: WOW
You: yepp
Stranger: wait, dont disconnect
You: :)
You: okey
Stranger: do you REALLY live in finland?
You: yes

Stranger: let me ask you a question
You: okey
Stranger: is there a lot of metalheads in there?
You: well, pretty much i would say
Stranger: because the best metal is from finland, in my opnion

Stranger: im planning a trip over there
Stranger: wow man i would LOVE to visit finland
You: what’s so interesting about finland?
Stranger: well, for me i believe its the weather (coold), the music (metaal) and the beautiful landscape ive seen in many pictures
You: but how about the polar bears
Stranger: i cant say i love the country, because i've never been there
You: are you not afraid of them?
Stranger: polar bears?
Stranger: is there a lot of them?
You: yeah, pretty much actually
Stranger: wow i didnt know that
You: naa,, just joking
You: it’s quite a common stereotypy that we have polar bears
Stranger: wooow
Stranger: lol i figured, but i was afraid of doubting
You: some people just think so coz we live so north
Stranger: i'm going to visit you ppl someday
Stranger: it's a promess

Stranger: nice talking to a finnish
Stranger: well i gonna save this chat right now, cause i loved it
Stranger: are you into metal?
Stranger: most of the bands i listen to are from finland
Stranger: Stratovarius, Nightwish, SONATA ARCTICA
You: really?
Stranger: man...i love sonata
Stranger: really
Stranger: Dreamtale
Stranger: loads more
Stranger: Lordi
You: hahah lordi
Stranger: Stam1na
Stranger: lordi heheheh
You: our eurovision winner
Stranger: they won the eurovision
Stranger: yeeeaaah
Stranger: you must be proud
You: stamina rocks
Stranger: do you know stamina?
Stranger: wow thats cool
You: of course i know
Stranger: is it kinda popular there?
You: have you heard stamina - kadonneet kolme sanaa
Stranger: yeeaaaahhh
Stranger: its my favorit sooong of theirs
You: well, its not a song you heard in radio but among the youth its quite popular
Stranger: woow thats cool
Stranger: stam1na
Stranger: haha
You: now im listening stamina - kadonneet kolme sanaa
Stranger: im listening tooo!

You: Have you ever heard band called Norther?
You: listen this http://www.youtube.com/watch?v=qUwk...6C0F2F95&playnext=1&playnext_from=PL&index=23, song's called Omen. I loved this one.
Stranger: im listening
Stranger: lyrics in english ^^
You: well, did you like the song?
Stranger: wow i loved the chorus
Stranger: "in my dreams..."
Stranger: i loved it
Stranger: beatiful

Stranger: you live in a beloved country
Stranger: i can say one thing to you
Stranger: you finns are absolutely right about beeing lucky to be born there
You: thank you
Stranger: and its not just me who find finland a wonderful country

Stranger: i never thought that i could actually meet someone here
You: hah me neither
Stranger: especially someone who’s finnish!
Stranger: hahah i met a finnish
You: on the internet
Stranger: in a random website!
Stranger: hahah
You: odds are against you
Stranger: yeah

Nyt sit jatkan juttuja facebookin kautta tuon tyypin kanssa. Asiallinen keskustelu oli

Noista hollantilaisista vielä..

Muistakaa aina kysyä:
- Asuuko ne tuulimyllyssä
- Pitääkö ne puukenkiä
- Kasvattaako ne tulppaaneja

Tähän mennessä yksi on tuntenut erään joka asuu tuulimyllyssä. Mutta täytyy myöntää, kaikki hollantilaiset joita kohdalle on sattunut ovat kyllä puhuneet parempaa englantia kuin keskiverto-suomalaiset. Parin kanssa olen jutellut heidän koulujärjestelmästään, vaikuttaa aika vekkulilta..

Kyllä tässä oppiikin vaikka ja mitä muista kulttuureista jos vain kiinnostaa. Kuulemma ruotsalaiset naiset eivät olekaan kauniita vaan maailman paskimpia, sanoi jo kaksi ruotsalaista miestä :D

Nyt tuolla kokoajan kysellään että onko Kiinasta. Keskustelut alkaa sillä ja ne kiinalaiset kirjottelee sinne ihan outoja :D

Loistava keskustelu oli äsken 2h yhden jenkkiläisen teinipojan kanssa. Superdude! :D

Back
Ylös Bottom