Omegle - Talk to Stranger

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Qan
  • Aloitettu Aloitettu
Jotkut suorastaan rakastavat suomalaisia ja hyvä näin. Liika trollaus on perseestä. Jos trollaatte, trollatkaa sit vaikka jonkun muun maan nimissä :evil:

Juttelin yhden 17-vuotiaan brassin kanssa rapiat kolme tuntia. Leikkasin parhaat suomihehkutuspalat tähän. Oli kunnon suomimaniac, kuuntelee suomiheviä. On muuten suomihevillä aika hyvä asema maailmalla:

...

Hmm, juttelin eilen 17v. brassin kanssa, joka haluaisi kovasti Suomeen kylmemmän ilmaston vuoksi...lieneekö sama kaveri. Ihan hyvät keskustelut oli, juteltiin harrastuksista, armeijasta ja...säästä :D

edit. John tai Johnny oli sen nimi

Tämäpä onkin hauska sivusto! Parhaat jubailut oli belgialaisen opiskelijatytön kanssa. Hyvän keskustelun virittäminen vaan kestää melko kauan kun noita nettiseksipetoja tulee aina 20 yhtä oikeaa keskustelukumppania kohden.

Hmm, juttelin eilen 17v. brassin kanssa, joka haluaisi kovasti Suomeen kylmemmän ilmaston vuoksi...lieneekö sama kaveri. Ihan hyvät keskustelut oli, juteltiin harrastuksista, armeijasta ja...säästä :D

edit. John tai Johnny oli sen nimi

Jaa'a. No mun kaverin nimi ei ainakaan ole John. On nyt mulla facebookissa se jamppa ja kuvankin olen nähnyt. En usko, että olis tää mun brassikaveri kusettanut näin taitavasti.

Suomalaiset eivät ole hyvässä suosiossa:

You: Finland
You: 22 u
Stranger: your from finland?
Stranger: i will just leave for you
Stranger: :(
You: why
Your conversational partner has disconnected.

^itellä ollu samanlaisia tilanteita ihan älyttömän monta :D

onkos kukaan ikinä törmänny toiseen pakkislaiseen?

Kiinalaiset, brassit ja suomalaiset taitaa olla tuolla joku enemmistö, ainakin muiden kommenteista päätellen. Mun kanssa aika moni lopettaa juttelun tosiaan samantien kun sanon että Finland. Jos pistän samaan lauseeseen tai ehdin sanoa että olen nainen niin sitten ne saattaa jatkaa. Enkä todellakaan usko että kyse olisi siitä että he itsekin olisivat suomalaisia, varmaankin sitten sanoisivat että niin ovat itsekin. Nyt olen muistaakseni 2-3 suomalaiseen törmännyt ja hetken jutellut, mutta kun ovat semmoisia 14-16v ikäisiä niin sattuneesta syystä ei sen kummemmin aleta juttelemaan. Aika monet myös katkaisee jos sanon ikäni, olen kai liian vanha :(

Nettiseksiä ei ole ehdottanut kukaan, ainoastaan se eka anaaliseksiläppä oli mutta sekin kuoli siihen kun vastapuoli jänisti. Ainoastaan yhden jenkkiläisen ikäiseni miehen kanssa juteltiin paljon seksistä, sen mä otin kyllä meseenkin. Mutta se olikin asiatasolla juttelua, ei mitään ihme läähpuuh-juttua. Miksei mulle satu mitään rohkeita ja pervoja tyyppejä... Tuntuu että jos siellä joku on sexually fucked up niin se ole minä :evil:

Toiveissa olisi myöskin törmätä Pakkislaiseen! Menempä kärkkymään mestoille jos kävis säkä ;)

Kiinalaiset, brassit ja suomalaiset taitaa olla tuolla joku enemmistö, ainakin muiden kommenteista päätellen. Mun kanssa aika moni lopettaa juttelun tosiaan samantien kun sanon että Finland. Jos pistän samaan lauseeseen tai ehdin sanoa että olen nainen niin sitten ne saattaa jatkaa. Enkä todellakaan usko että kyse olisi siitä että he itsekin olisivat suomalaisia, varmaankin sitten sanoisivat että niin ovat itsekin. Nyt olen muistaakseni 2-3 suomalaiseen törmännyt ja hetken jutellut, mutta kun ovat semmoisia 14-16v ikäisiä niin sattuneesta syystä ei sen kummemmin aleta juttelemaan. Aika monet myös katkaisee jos sanon ikäni, olen kai liian vanha :(

Nettiseksiä ei ole ehdottanut kukaan, ainoastaan se eka anaaliseksiläppä oli mutta sekin kuoli siihen kun vastapuoli jänisti. Ainoastaan yhden jenkkiläisen ikäiseni miehen kanssa juteltiin paljon seksistä, sen mä otin kyllä meseenkin. Mutta se olikin asiatasolla juttelua, ei mitään ihme läähpuuh-juttua. Miksei mulle satu mitään rohkeita ja pervoja tyyppejä... Tuntuu että jos siellä joku on sexually fucked up niin se ole minä :evil:

Toiveissa olisi myöskin törmätä Pakkislaiseen! Menempä kärkkymään mestoille jos kävis säkä ;)

Eilen en nähnyt varmaan yhtäkään kiinalaista ja suomalaisetkin olivat ainakin läheltä 20vuotiaita, nyt tullut 12-14v suomalaisia vastaan ja aivan helvetisti kiinalaisia.

Edit: vituttaa kun ihmiset disconnectaa jossei vastaa 2 sekuntiin, monet suomalaiset tehneet tuota varsinkin ja suomalaisten kanssa sitä mieluiten juttelisi.

Yesyesyes! :dance2::dance:

Sain kun sainkin sitä seksiläppää mitä kaikille muille muka tunkee joka tuutista. Hohoo :D

Stranger: i'm a male looking for a fuck
You: I'm a female looking for to suck
Stranger: suck my cock like a good bitch
You: mmmm....
You: u have 2 make me
You: I ain't a good bitch, I'm a naughty girl
You: a real cockteaser u know
Stranger: i pull your hair and make you sit on your knees
You: u have to pull my hair, slap my face and make me open my mouth 4 u
You: yeah...
You: that sounds better
Stranger: i slap your face
Stranger: and squeeze and hold your nose
Stranger: so youll open your mouth
You: u can slap it with your cock
You: I'll spit on it
Stranger: i pull down my boxers and my hard cock jumps out
You: mmmm
Stranger: i slap my cock across your face
You: I'd luv to taste it
Stranger: take it in your whore mouth
You: u have to force fuck my face
You: deepthroat me
You: make me gag
Stranger: do you have msn / yahoo
You: and spit and drool all over it
You: sure I do
Stranger: give me
You: lol
You: No no no no ;)
You: I'm just a teaser
Stranger: i came
Stranger: bye
You: :D
Stranger: oh yes
Stranger: 1 last thing
You: Bye ;)
You: luv u 2 ;)

Tässä vaiheessa kundi laittoi pedobearin kuvan

You: Oh... you're hairy!
Stranger: thanks baby
Stranger: you like that?
You: I like shaved men...
You: but that's ok too
You: Maybe that bear will rape me
You: ;)
You: after u leave
Stranger: maybe he will
You: I hope so.
Stranger: he likes girls like you
You: Nice...
You: I'm waiting for it
Stranger: are you a male or female
You: female
Stranger: no really
You: Really.
You: Female.
Stranger: I want you to prove it

Ja sitten keskustelu jatkuikin muilla raiteilla. Eli siis idiootista seksiläpästäkin voi syntyä hyvä keskustelu :lol2:

Pitihän tuota kokeilla. Lysti paikka :)

Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: you are fat.
You: no im not..
You: you are mean
Stranger: no im not..
Stranger: fat can be gurd
Stranger: that is fat man innit?
You: would you like to have a fat cock in your mouth?
Stranger: im alright with the one i got in it atm
You: anal?
Stranger: hmm that would be interesting
You: take off your pants. im coming in
Stranger: wait wait you'll have to strap a dildo on or something first you havnt got a cock
You: yea i do. its not big, but its still a cock
Stranger: too much of a chode innit?
You: just take off your pants and shut up
Stranger: LOL
Stranger: ahh man i have no come back
Stranger: damn you

Sellanen yhteensattuma että ei iha eile tullu vastaa...

Stranger: hi
You: hi
Stranger: where u from ?
You: suomestaha sitä
Stranger: okei ,kiva kuulla=)
Stranger: mist päi oot ?
You: tre
You: ite sit ?
Stranger: rmk
You: polaris
Stranger: mitäää mist tiesit :D ?
You: no kait sen nyt tietää
Stranger: kui ?
You: ei rmk, mitää muutakaa meinaa :D
Stranger: aijaa
Stranger: en ees tienny et tiiät koko paikaa =d
You: vähä ees kelkkojen kans touhunnu
Stranger: varmaa juu
You: mikä paikka se muka on
You: täh, en tajua
You: paikka
Stranger: siis riksu
You: mikä se o
Stranger: riihimäki xd
You: niimpä onki
You: mistä tollasen voi tietää
Stranger: jep
Stranger: emmä tiiä
You: mite polaris sit siihe liiittyy?
Stranger: täh ,oon kujal :D
You: no aijaa
Stranger: siis tiiätkö mikä on polari ?
You: en :D
You: aha se o siis paikka siel?
Stranger: no se on mun koulun nimi ni sit aattelin et mitäs vittua miks tiiet mis koulus oon :D
You: voi hitto mikä yhtee sattuma
Stranger: no eikai : D
You: mä aloin kelaa et mikä ihmeen rmk.... ja se polariksen malli kelkoissa
You: ja sit vetäsin polaris
You: ei voi kun nauraa :D
Stranger: hahaha :D
Stranger: eivittu o:
Stranger: aikahyvi
You: noo joo
You: voiha sul yhes vaihees olla mitä vittua olo kyllä
Stranger: no todellaki! pelottavaa

Juttelin yöllä 2,5-3h ruotsalaisen saman ikäsen tytön kanssa. Mä vielä alotin sen keskustelun trollaamalla jotain paskaa, mutta onneks se ei katkassu yhteyttä, oli tosi mukava jutella :D Nyt mesessä jo 4 uutta nimeä omeglen kautta.

kumma kyllä parhaat keskustelut tuntuvat lähtevän käyntiin kevyellä trollaamisella - karsii kätevästi kaikki nipottajat ja 42v-ekonomi-wallstreetillä-vaimo-kaks-lasta -tärkeilijät.
Saitti on vaan valitettavan usein nurin.

Juttelin yöllä 2,5-3h ruotsalaisen saman ikäsen tytön kanssa. Mä vielä alotin sen keskustelun trollaamalla jotain paskaa, mutta onneks se ei katkassu yhteyttä, oli tosi mukava jutella :D Nyt mesessä jo 4 uutta nimeä omeglen kautta.
mulla yks suomalainen samanikänen ja hollantilainen vuotta nuorempi

kyllä niitä hyviäkin löytää siinä pilaillessa

Onks tää nyt pakkotoiston vika, et tuolla on kaikki suomalaisia.

You: hey
Stranger: o hai
You: tell me you're not finnish! cause everyone here is
Stranger: im not
Stranger: lol
You: cool
You: how's life?
Stranger: fine
Stranger: hows life
You: not too bad
Stranger: good
Stranger: so where ya from
You: finland lol
Stranger: FFFFFUUUUU
:)

Back
Ylös Bottom