Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkö kukaan muuten tosta Lidlin kalaöljyn e-vitamiinipitoisuudesta. Tai että onko ylimääräsiä ADE-vitamiineja lisätty? Ei ainakaan etiketissä lue muut kun EPA- ja DHA-pitoisuus per 4ml.
Marevan on kyllä aika radikaali vertaus kalaöljyyn.Koska kalaöljy saattaa ohentaa verta. Sama jos syö verenohennuslääkettä (marevan)
Haittaa ei ole.Oon syöny nuita Möllerin Omega-3 kalaöljykapseleita. Niitä käsketään syödä päivässä kaksi kappaletta, niin onko haittaa saatika yhtään hyvää syytä miksi söisin päivässä kolme kapselia? E-vitamiinia tuntuvat sisältävän myös nuo kapselit.
Mikä on tällä hetkellä paras opiskelijan valinta? Eli kyllä tiedätte mitä tarkoitan, missä siis hinta-laatu-suhde paras?
Ei todellakaan. Minulle ainakin sopii vaan määrällisesti paremmin tuommoisessa nestemäisessä muodossa olevat, ettei tartte kovin montaa kymmentä nappia päivässä vetää.Mitäs vikaa näissä UFS omega kolmosissa sitten on? http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=473&osCsid=e4d6ca40b1039ca6c7025c0ced236e75
Ketjussa ei mitään puhetta näistä, ei kai ne ole epäterveellisiä ?
Ei todellakaan. Minulle ainakin sopii vaan määrällisesti paremmin tuommoisessa nestemäisessä muodossa olevat, ettei tartte kovin montaa kymmentä nappia päivässä vetää.
E: muihin kapseleihin verrattuna nuo on kuiteskin halpoja
Möllereitä en viitsi ostaa, niitä pitäisi vedellä monta kapselia päivässä ja maksaakin reilu kympin purkki. Nesteenä en osta hirvittävän maun vuoksi, ellei sitten apteekista löydy jotain kuten juurikin sitruunan makuista ja hinta/laatu suhde erinomainen.
Elikkä missähän nyt on paras hinta/laatu suhde? Ja paljonko näitä EPA ja DHA:ta täytyy saada vuorokaudessa?
Juu itsekin päädyin tähän tulokseen näissä kapseleissa.Leaderilla ja ufs:llä on edullisimmat omegat ainakin näin äkkiseltään, ellei sitten tilaa rajojen ulkopuolelta.
Eikä jaksa tiede.fi koko 67 sivua aiheestakaan lukea, kun samaa väittelyä tuntuu olevan pääosin ja hyvin vähän käyttökokemuksiaOnko kukaan saanut mitään konkreettista hyötyä näistä Omega-3 valmisteista? Verenpaineeseen, niveliin tai muuhun vaivaan. Jos on, niin mitä syönyt ja millä annoksella? Itse en syö mitään kalatuotteita, nyt ostin kokeeksi taas näitä. Sorry, en jaksanut lukea kaikkia Omega-3 keskusteluja, tuli niin hemmetisti osumia kun Omega-3 laittoi hakusanaksi..