Omega 3 annostus?

2-3 g epa/dha:ta yhteensä. Eli purkista riippuen sellaiset 7-10 kapselia.

Tuo määrä on vielä tehokas ja ilman haittavaikutuksia.

Ja esim. dha:n tasot stabiloituvat 2g/päivä. Ja epa:n kanssa 1.2g/päivä. Mikä tulee juuri jos ottaa sen 3 g kalaöljyä päivässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2-3 g epa/dha:ta yhteensä. Eli purkista riippuen sellaiset 7-10 kapselia.

Tuo määrä on vielä tehokas ja ilman haittavaikutuksia.

Ja esim. dha:n tasot stabiloituvat 2g/päivä. Ja epa:n kanssa 1.2g/päivä. Mikä tulee juuri jos ottaa sen 3 g kalaöljyä päivässä.

onks tää nyt ihan oikein päin? Eikös suurimmassa osassa kalaöljyjä noi arvot oo justiinsa toiste päin, epaa enemmän ja dha:ta vähemmän.

onks tää nyt ihan oikein päin? Eikös suurimmassa osassa kalaöljyjä noi arvot oo justiinsa toiste päin, epaa enemmän ja dha:ta vähemmän.

Asia on juuri niinkuin sanoin. Taisit vain lukea väärin.

Uni auttaa välillä keskittymisongelmiin. ;)

Tai kofeiini.

Eli plasmatasot stabiloituvat kun dha:ta nautitaan 2g/päivä.

Mutta KUN nautitaan MYÖS epa:a, riittää tasojen stabilointiin 1.2g DHA:ta päivässä.

Eli 3 grammassa olisi juuri se 1.2 g dha:ta ja 1.8g epa:a, mikä on se suhde mikä useimmissa pillereissä taitaa olla.

Tai sitten vain kirjoitin epäselvästi.

Pitäisi nukkua, auttaa keskittymiskykyyn.

Tai sitten on kofeiinivaje päällä.

Viimesen lauseen perusteella käsitin että 3g kalaöljyä tulisi se 2g dha:ta ja 1.2epaa. Mutta joo syytetään tästä sitten vaikka sitä kofeiinia.

Itse asiassa nyt kun kirjotit sen noin ja luin ton uudestaan niin ihan selkeältähän tuo vaikuttaa.

Uni auttaa välillä keskittymisongelmiin. ;)

Tai kofeiini.

Lähinnä tekee hätäiseksi. Tohon keskittymiseen on sitten ihan omat lääkkeet kuten varmaan tiedät. Menee vähän OT mutta oletko paljon niihin tutustunut ?

Mitä itse ketjuun tulee niin perushalpis kapseleita menee päivässä noin kymmenen tai öljynä reilu ruokalusikka.

Mulle on joskus sanottu että reilu gramma EPA-rasvahappoa päivässä olis riittävä. Siitä toisesta sitten tiä. Vitamarin öljyä itse käyttäny. Ketuttaa vaan kun kaikki tahtoo olla jotain sitruunaa tms nykyään noita, turhia lisäaineita.

Itse ostin just Vitamar ade kalaöljyä sitruunanmakuisena. Ei maistu yhtään pahalle.. pelkälle raikkaalle sitruunalle. Pullossa lukee että: aromina luontaista sitruunaöljyä. Voiko tuota nyt laskea turhaksi lisäaineeksi jos sitä käytetään luomutee-valmisteissakin? Vai tarkoititko että haluaisit juoda kalaöljyä maustamattomana?

Tässä tuotteessa on kyllä hinta laatu mun mielestä kohdallaan. en enää ikään osta mitä kapseleita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom