Omavalintainen sähköpostin loppuosa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmasti tyhnä kysymys, mutta onko netissä mitään paikkaa, jossa voisin itse vaikuttaa sähköposti osoitteen loppu osaan?
Esim. nimi@[U]keijo[/U].jotain

Olen markkkinoimassa tuotetta, jonka esitteisiin haluaisin tietynlaisen sähköposti osoitteen. Olisi virallisempi, kuin esim. tuote@hotmail.com

http://saunalahti.fi/internet/perusposti/

Tsekkaas tuo. Ei tosin ole omakohtaista kokemusta ko palvelusta.

"10 sähköpostiosoitetta (alias)
Voit tehdä postilaatikkosi jopa kymmenen eri sähköpostiosoitetta erilaisilla päätteillä kuten, esim. @rois.to, @olen.to, @naar.as jne."

laita googleen esim. fake email ..
www.mytrashmail.com tais olla myös sellanen sivu mistä sai lähettää mailia itse keksitystä osotteesta..

voithan tehdä tollasen sivun ihan itekkin. lyhyt php pätkä jonnekkin serverille mistä pystyy mailia lähettää..

Eh, spammaysta?

Rautaperse tarvitsee itselleen oman domainin, jos haluaa tuollaisen 'vapaavalintaisen' osoitteen. 'Vapaavalintainen' siksi, että kaikki ne parhaat ovat jo menneet :D

En tiedä, saako joltain palveluntarjoajalta sitten tunnus@<oma osio>.isp.fi osoitteita.

Itselläni on @juuti.net osoite Nodetan kautta, ja on siellä myös webisivut ja muutkin. MyVisiosta en tiedä, luulisi heilläkin jotain olevan tarjota.

Kiitos teille. en ole siis alkamassa spammaamaan. vaan tarvitsen mahdolliselle tulevalle yritykselle sähköpostiosoitteen. Toi saunalahti näytti lupaavalta, vaikka ensisijaisesti etsinkin ilmaista. Vaikka ei toi saunalahti ollut kyllä kalliskaan. Menoja vaan on niin paljon, että kaikessa koitetaan säästää. Jos vaikka menee yrityksen perustaminen reisille.

Back
Ylös Bottom