omalla painolla treenausta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kal-El
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
32
Kaupunki
Jyväskylä/Rauma
elikkäs aattelin kysyä kannattaako iha omal painol treenata rintalihaksia ja hauiksia? vai kantsiiko painoil salil?

kasvaako/kehittyykö lihakset hyvin ja samanlailla, jos ei treena esim tangolla? vaan vetelee punneruksia esim reppuseläs mis o painoja?

olen nyt 56kg ja paino on noussut paljon kesästä, olin kesällä viellä 51kilonen. tavoite olisi 65kg. olen 170cm... kannattaako minun käyttää massa jauhetta? esim. fast muscle+?

aijon kuitenkin käydä salil välillä...

'tisseihi' pitäis saada lihasta! ja hauiksii!

tavoitteeni on saada samanlainen vartalo kun bruce lee:llä :thumbs:

jonkinlaine treeni ohjelma ois myös ihan kiva!

Kiitos!

Meet salille jos on mahdollista, jos ei joskus ehdi tai pääse niin sitten omalla kropanpainolla tehtyjä liikkeitä kotona. Salitreeni on aina parempi kun saa monipuolisempaa rasitusta. Alkuun varmasti kehittyy lihakset omalla painolla tehtävillä liikkeilläkin mutta tietyn rajan jälkeen ne ei enää kasvata lihasta vaan lähinnä kestävyyttä.

Se Fastin Muscle+ on ihan hyvä vaihtoehto jos on kultalusikka anuksessa tai muuten vaan varoissaan. Perus hera+malto+kreatiini setti tulee halvemmaksi ja ajaa saman asian.

Ala alusta asti tekemään kunnolla, unohda rintahauispelleily ja treenaa koko kroppaa. Lue tuolta malliesimerkkejä erilaisista ohjelmista. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=53396 Sopivan ohjelman löydyttyä voit toki muokkailla vähän jos joku liike on huono ja tiedät paremman.

Lue kaikki mitä pakkikselta löytyy niin siitä on todella paljon hyötyä kun opit levon, ravinnon ja treeniohjelmien suunnittelun ja vaihtelun merkityksen ja paljon muuta hyödyllistä. Käytä hakua ja etsi onko aiheista jo aiempia keskusteluja ennen uuden aloitusta ettei tule montaa threadia samasta aiheesta. Jos on jotain kysyttävää ei kannata myöskään joka pikkuasiasta tehdä uutta threadia, niihin aloittelijoiden kysymyksiin on oma threadinsa.

[Offtopic]
Minusta on alkanu tuntua että jotkut junnut trollata perseilee jostain koulun koneilta käsin aina eri ip-osoitteesta kun koneita on koulussa monta. On nyt taas parin päivän sisään ollu näitä ihmeellisiä "Onko proteiini välttämätöntä?" -threadeja ja samana päivänä rekisteröityneitä RHP-miehiä liikenteessä kyselemässä onko proteiinivalmisteet aivoille vaarallisia niin pistää epäilemään.
[/Offtopic]

Rintalihaksia on vähän hankalampi kehittää pelkästään omalla painolla, punnertelemalla jne. Siinä tanko olisi ainakin suurena apuna.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom