BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nopealla silmämääräisellä fourier-analyysillä on oikein miellyttävä tuo kropan malli. Pikkasen reidessä suurempi amplitudi niin polvesta kainaloon on aika täydellinen sinikäyrä. Muutenkin jotenkin todella harmonisia linjoja joka paikassa hymyä myöten. Resonoi ainakin oman estetiikkakäsityksen kanssa.

siniolli.png
Tsemppiä loppurutistukseen! ;)

Mä muistan ton proteiinitahnan. Vähän samanlaista mössöä tein sitten itsekin. :D Nyt sulla ei tainnut paljon (ei yhtään?) olla herajauhoa ruokavaliossa.

Mä aina katson tai oikeastaan kuuntelen pätkän aamulenkillä. Sitten illemmalla saatan vielä laittaa pyörimään telkkariin, jos oon koneella.

Nopealla silmämääräisellä fourier-analyysillä on oikein miellyttävä tuo kropan malli. Pikkasen reidessä suurempi amplitudi niin polvesta kainaloon on aika täydellinen sinikäyrä. Muutenkin jotenkin todella harmonisia linjoja joka paikassa hymyä myöten. Resonoi ainakin oman estetiikkakäsityksen kanssa.

katso liitettä 144538
Tsemppiä loppurutistukseen! ;)
Hieno kommentti mut vvähä vähennä taikasieniä ..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä, Ollin videoista on tullut itsellekkin iltarutiinia :) Videoissa on semmoinen hyvä feng shui kauttaaltaan. Leppoisaa meininkiä vaikka tuossa vaiheessa jotkut enemmän dramaattiset diettaajat voisivat jo hyppiä seinille ja itkeä tihrustaa elämän vaikeutta nälissään. Ollin syöpäsee vain pikkukipollisen kaneliriisiä ja 70g proteiinia kanasta ja sanoo että "hyyvä".
Se kyllä naurattaa ääneenkin kun iskä nappaa Leo-pojan syliin ja sanoo että "sanoppa Leo nyt jottain juutupelle - sano kakka, sanoooo...kakka" :D
Kiitos Ollille näistä videoista!

Zone-sarja -42%
Ite tykkään videoista kans, tuommostahan se perus arki on bodarilla, mitään juhlavideoita tarttekaan olla. Treeniä, syömistä ja lepoahan tää suurimmalla osalla on. :)

Onko olli juonut yhtään monsteria dietillä? Onko kiellettyjen listalla :D? btw vielä kun ehtii niin jalkoihin, kun sais syvempää uraa, kai senkin saa kalvoja repimällä auki.

Onko olli juonut yhtään monsteria dietillä? Onko kiellettyjen listalla :D? btw vielä kun ehtii niin jalkoihin, kun sais syvempää uraa, kai senkin saa kalvoja repimällä auki.

Kuivuu ja paineistuu tästä vielä vaikka kuinka! Eioo kiellettyjen listalla, vähä turhan iso se 0.5l nii oon juonu redbulleja yms jps on tehny mieli

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom