BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ollista vois moni lajissa kilpaileva ottaa mallia. Mies kaikesta dieetin rankkuudesta huolimatta pistää valtavalla volyymilla kuvia ja videoita ulos.

Joo, moni diggaa siitä, että varjoissa valmistaudutaan ja sitten lavalla kohautetaan upealla kunnolla boom!! Kaikki on suu auki ja wau mieletön äijä ja kuinka tuli puskista ja näytti kaikille.

Mä sanon suoraan, että bodaus muutenkin lajina on niin varjoissa touhuilemista ja vuodessa järjestetään tasan kaksi kisaa Suomessa, ettei mikään ihme, kun näkyvyys on nolla. Nimenomaan Ollin kaltainen faneja varten tehty näkyvä valmistautuminen on loistavaa markkinointia miestä itseään ja lajia kohtaan.

Tuotetaan materiaalia ja näytetään avoimesti koko matkan varrelta miten homma etenee. Paljon kivompaa sellainen on kuin se paljon hehkutettu varjoissa valmistautuminen mitä 90% jengistä tekee. Se ei ainakaan edistä lajia millään tapaa tai tuo uusia seuraajia lajiin.

Itse kisaan tosi harvoin ja silti pyrkimys on offillakin aina tuoda lajia esiin kaikin keinoin, videoiden ja kuvien avulla. Kuinka moni sitä oikeastaan nykyään tekee? Niitä ei ole montaa heppua.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Project Rookie on kyllä sellanen videosarja jota on tosi mukava katsoa ja tuo asennoituminen koko bodyhommaan on upeaa ja vaikka varmasti dieetti painaa niin mies on videoilla kuitenkin positiivinen ja hyväntuulinen ja jaksaa puskea uutta videota ulos hurjalla tahdilla. Menestystä kisoihin ja voimia loppurutistukseen! :) :cool:

Zone-sarja -42%
Tosi kiva kuulla että tykkäätte videoista, on niitä ollu kiva väsätäkki, ois aika tylsiä päiviä jos ei vois noita klippejä leikellä ja laitella koneella, saa vähä samalla sisältöä päiviin itekki :)

Hienoa Olli että jaksat tehdä videoita. Menee sulla niin luontaisesti tuo kaikki touhu niin on ilo seurata... jatka ihmeessä videoita! Käytkö muuten hierojalla ollenkaan ikinä? Jos käyt niin kuinka usein? Kiitos!

Hienoa Olli että jaksat tehdä videoita. Menee sulla niin luontaisesti tuo kaikki touhu niin on ilo seurata... jatka ihmeessä videoita! Käytkö muuten hierojalla ollenkaan ikinä? Jos käyt niin kuinka usein? Kiitos!

Myönnettävä on että en melkein ikinä, nyt ennen kisoja käyn. Nyt alan käymään enemmän kun on aikaa :)

On kyllä ylivoimaisesti koukuttavin videosarja. On helvetti hiljasta suurimmalta osalta kisaajista, mutta Volli painaa videota eetteriin jumalauta jokapäivä. Sihvonen voi olla tänä vuonna vielä liian kova 80-sarjassa, mutta Ollilla on vielä loistava tulevaisuus edessä. Helvetin kapea vyötärö ja hyvä rakenne, niin hyvä siitä tulee. Ja ikää ei ole vielä paljoa mitään.

Aja sitä saatana! Hyvää duunia.

Tekisi mieli vain aina kiitellä matskusta. On niin kiva seurata!

Paljonko sulla on alhaisimmillaan ollut hiilarit? Nyt dieetillä tai aiemmin. Ootko yleensä ollut hiilaripainotteisella dieetillä?

upload_2017-9-16_22-24-2.png

Hyvin alkaa ojentajat erottumaan. Ei jumalauta :hyper:

Tekisi mieli vain aina kiitellä matskusta. On niin kiva seurata!

Paljonko sulla on alhaisimmillaan ollut hiilarit? Nyt dieetillä tai aiemmin. Ootko yleensä ollut hiilaripainotteisella dieetillä?

80g on ollu alimmillaan :) kyllä mulla jpn aikaan yleensä oli hiilaria, vaikea sanoa ku kaikki elää tilanteen mukaan eikä oo vaan yhtä kaavaa :D

Mie en voi muutaku kiitellä, iha sanaton tästä positiivisestä palautteesta :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noissa kohdissa missä oli treenit nopeutettuna niin tuli jotenkin vahvasti mieleen Sims :D Hyvää katseltavaa taas jälleen kerran!

Oispa jo klo 21 niin vois alkaa odottelemaan uutta Project Rookie pätkää :D Parasta tietää, että reeneistä kotia tullessa illalla odottaa iltaruoka ja uus ollin pätkä.

Oispa jo klo 21 niin vois alkaa odottelemaan uutta Project Rookie pätkää :D Parasta tietää, että reeneistä kotia tullessa illalla odottaa iltaruoka ja uus ollin pätkä.

sama täällä, iltapalaa syödessä mukava katsella ollin touhuja. onko kukaan muu muuten kokeillut tuota ollin kaneli/riisi systeemiä?:D vaikuttaa aika eksoottiselta, mutta samalla näyttää aika hyvältä.

Täällä kans iltapalalla videot katellaan, ja jos ei illalla kerkee niin aamupalan yhteydessä ;D Loistavaa matskua! Zemppiä kisoihin! Haukiputaalla pidetään peukkuja! :rock:

sama täällä, iltapalaa syödessä mukava katsella ollin touhuja. onko kukaan muu muuten kokeillut tuota ollin kaneli/riisi systeemiä?:D vaikuttaa aika eksoottiselta, mutta samalla näyttää aika hyvältä.

Mulla saattaa muutenki olla tällä hetkellä niin häiriintyny makuaisti että offilla ei varmaan tulis tommonen ees mieleen :D :D Pitää kokeilla sitten offillaki että maistuuko yhtä hyvältä. Sillon viimedieetilläki mulla tuli se proteiinijauho että se piti mäskätä ihan tilkkaan vettä että siitä tuli se tahna ja se oli sillon tosi hyvää :D

Mulla saattaa muutenki olla tällä hetkellä niin häiriintyny makuaisti että offilla ei varmaan tulis tommonen ees mieleen :D :D Pitää kokeilla sitten offillaki että maistuuko yhtä hyvältä. Sillon viimedieetilläki mulla tuli se proteiinijauho että se piti mäskätä ihan tilkkaan vettä että siitä tuli se tahna ja se oli sillon tosi hyvää :D

haha! en muistanutkaan enää tuota protskutahnaa:D. onko mitään tiettyä ruokaa mitä tässäkohtaa diettiä alkaa tehdä mieli? toisaalta tuossakohtaa varmasti kelpaisi mikä vain;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom