BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Konasteri on tässä päivien saatossa todettu täysin kuolevaiseksi niinkuin me muutkin olemme. :D Tosiaan hyvä että Olli tuottaa materiaalia vaikka dieetti alkaa jo painamaankin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ollilla iho näyttäisi sietävän todella hyvin. Toisilla näyttää siltä, että jos lyödään kärpäslätkällä selkään niin talia roiskuu :D

Hienoa, että Ari malttaa olla puuttumatta Ollin tyyliin jumpata, esim ylätaljassa täydet liikeradat (eikä mitään nykyttämistä). Hieno kunto, vähän solkkua tuohon ennen kisavärejä, niin hyvä tulee.

Hups sori. Meni JiiPeet ja Uusitalot sekaisin :D
Ei siis tietääkseni ole tehnyt Arin kanssa yhteistyötä.
Mutta Ari varmaan sponssaa salikuluissa ja lisäravinteissa jonkin verran, niin ihmettelen miten malttaa katsoa vierestä, kun on omat selkeät kuviot miten ihmisten kuuluisi treenata. Ari siis hieno mies, ei mitään häntä vastaan.

Kyllä Ariki on sitä mieltä myös että esim ylätalja tehä normaali liikeradalla, jos pystyy ja osaa tehdä vedot selällä vaikka venyttää kunnolla. Paljon me arin kans poristaa treenijuttuja ja ari jeesaa tosi paljon, hieno mies ei voi ku arvostaa.

Ja olen mä arilta itelle ottanukki reenijuttuja ja monesti ari sanoo oman kantansa ja mä kokeilen ja jos se on hyvä nii teen sillä. Kyllä te ymmärrätte emmä osaa selittää :D

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom