Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytätkö Olli suolaa minkä verran päivässä vai tuleeko laskettua ollenkaan? Meneekö treenin ympärillä erikseen suolaa?
Moro! En laske yhtään, käytän tarpeeksi, en bulkkaa enkä pihtaile :D joka ruokaan laitan, munakkaisiin, puuroihin, riisiin, kanoihin lihoihin iha kaikkee ripauttelen tuntumalla :D
Ollaan vastakohtia suolan käytön suhteen. Toki sitä käytän, mutta joskus mulla käy niin, että unohtuu suola laittamatta johonkin ruokaan, ja yksin syön, niin se menee sellaisena. Mun herkut ei varmaan kelpaisi kuin nälkää näkeville, sillä en käytä muita mausteita. :D Sulla on siis tuntuma suolaus eräs metodi. :D Anna palaa kuin Raatteen tiellä eli ei tuumaakaan periksi!
Haha, tällä hetkellä kyllä uppoaa vaikka männynkaarna... Kaikki maistuu hyvältä. Vähän kyllä meinaa nyt näillä vikoilla viikoilla mieliharhailla välillä että eikö vois jo vähän höllätä, mutta eyes on the prize!
Moro!
Mie laitan tännekkin, irtisanoin maanantaina itteni ja alan täyspäiväseksi yrittäjäksi. Alan tekemään pelkkiä valmennuksia hetikun saan starttiraha päätökset ym, prkl oon innoissaa tästä
Laitahan sitten asiakkaitten kehityskuvia tännekki.Moro!
Mie laitan tännekkin, irtisanoin maanantaina itteni ja alan täyspäiväseksi yrittäjäksi. Alan tekemään pelkkiä valmennuksia hetikun saan starttiraha päätökset ym, prkl oon innoissaa tästä
Moro!
Moro!
Oliko siellä muita ku nää 2?? Nyt kun mietin, että jos oikeen tiukkaan analysois et ketä siellä ees on niin eipä muita nimiä edes putkahtanut mieleen.Tulee kyllä kaikkien aikojen jännin alle kasikymppi! Tähän mennessä on näyttänyt siltä, että Mika Sihvonen vie sarjan näytöstyyliin, mutta nyt viimeisen neljän viikon aikana Ollin kunto on kyllä kokenut sellaisen muodonmuutoksen, että huhheijakkata. Tässä vaiheessa mahdotonta sanoa, kumpi tulee viemään, mutta jos joku vielä kuvittelee, että alle kasi ratkaistaisiin jonkun muun kuin nähden kahden herran kesken, niin suosittelen tarkastamaan lääkityksen.