BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kieltämättä aika surkuhupaisaa, Nyyssölällä taitaa olla treenivuosia saman verran takana kun Vollilla ikää
No onhan se surkuhupaisaa, että en oo yli 26 vuoteen saanut tän enempää kehitystä aikaiseksi. Nyt kun miettii, niin mullehan voisi antaa tittelin Suomen paskin bodari!?

Ollille tsemppiä, näyttää kovalta!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No onhan se surkuhupaisaa, että en oo yli 26 vuoteen saanut tän enempää kehitystä aikaiseksi. Nyt kun miettii, niin mullehan voisi antaa tittelin Suomen paskin bodari!?

Ollille tsemppiä, näyttää kovalta!!

On pitänyt sanoa aikaisemmin, että on todella hienoa, kuinka kannustat muita kilpailijoita Suomen pienessä body maailmassa.

Olet kaukana Suomen paskin bodari tittelistä. :) Treenivuosia on kertynyt paljon, mutta minusta sun bodausura alkoi myöhemmin vai miten tulkitset itse?

Eli saan palkkaa siitä? Maksatko sinä mulle milloin liksan?

Sarkasmi on taitolaji, myös sen ymmärtäminen.

Melkein tekis mieli tähän vielä laittaa se pusu ja hali -kommentti, mutta en laita tällä kertaa. :D

Mika sä todistat itse elävänä esimerkkinä kuinka palikkaa porukkaa bodarit on. Oot niin säälittävän herkkä kun et edes ymmärrä että se kommentti minkä johdosta työnsit peukalon peräsuoleen, oli sinulle imarteleva. Lueppa uudestaan. Pusuja!:heart:

Mika sä todistat itse elävänä esimerkkinä kuinka palikkaa porukkaa bodarit on. Oot niin säälittävän herkkä kun et edes ymmärrä että se kommentti minkä johdosta työnsit peukalon peräsuoleen, oli sinulle imarteleva. Lueppa uudestaan. Pusuja!:heart:
Surkuhupaisa sanana ei ainakaan minun sanavarastossa ole imarteleva sana. Pusuja sulle takas. Terveisin Palikka.

Ei se kyllä vittuiluksi ollut tarkoitettu. Tarkoitin vain että outoa että jengi heittää samalle viivalle kaverit joiden treenivuosien määrässä on noin 20vuotta eroa.

Ollin videot on kyllä mukava piristysruiske, tulee mieleen jollain tapaa Ovaskainen. Leppoisan oloinen ukko

Ei se kyllä vittuiluksi ollut tarkoitettu. Tarkoitin vain että outoa että jengi heittää samalle viivalle kaverit joiden treenivuosien määrässä on noin 20vuotta eroa.

Ollin videot on kyllä mukava piristysruiske, tulee mieleen jollain tapaa Ovaskainen. Leppoisan oloinen ukko

Mika oliko sulle oikeesti vaikea ymmärtää tämä. Ite tajusin heti että herra Rahikaisen mielestä se vertaaminen on surkuhupasaa!:D:D Tulpanhatut löysällä vissiin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Surkuhupaisa sanana ei ainakaan minun sanavarastossa ole imarteleva sana. Pusuja sulle takas. Terveisin Palikka.
Ei tullut mieleen, että se surkuhupaisa olisi viittaus siihen kun aletaan vertailemaan tämän hetken menestyneintä amatööribodaria kaveriin, joka on vasta uransa alussa, eikä edes kilpaillut vielä?

Sinun kohdalla tuntuu, että haluat useassa kohtaa vääntää asian aina itseäsi kohtaan negatiiviseksi, jos vain siihen on pienikin sauma.

Zone-sarja -42%
Nokkelaa :D tuntuu että monet bodarit itkee "vihaajista" jne, mutta totta munassa kaikki on vihaajia jos kaiken ottaa negatiivisesti.

On kyllä tullu tässä vuosien saatossa huomattua ihan sama homma:D Olen seurannut tätä Pakkotoiston Kilpailijat ja bodyjuorut foorumia erittäin aktiivisesti useamman vuoden, enkä täällä ainakaan mitenkään erityisen paljon ole nähnyt tätä "negaamista", siitä en sitten tiedä, saavatko suomalaiset bodarit (Miken lisäksi) paljonkin jotain negatiivisia yksityisviestejä:)

On kyllä tullu tässä vuosien saatossa huomattua ihan sama homma:D Olen seurannut tätä Pakkotoiston Kilpailijat ja bodyjuorut foorumia erittäin aktiivisesti useamman vuoden, enkä täällä ainakaan mitenkään erityisen paljon ole nähnyt tätä "negaamista", siitä en sitten tiedä, saavatko suomalaiset bodarit (Miken lisäksi) paljonkin jotain negatiivisia yksityisviestejä:)

Joo niin mäkin oon ymmärtäny että Mike saa kärsiä vihaajista mm pilapuheluilla yms. Se on sairasta mutta ei kannata ihan pienistä loukkaantua.

Hienoa kehitystä Ollilla. Kuosi muistuttaa hyvällä tavalla Arnoldin aikakauden bodareiden vastaavaa, mikä on erittäin hyvä juttu. Lihaa on runsaasti, mutta nykyajan vitsauksesta eli bodareiden pallomahasta ei ole tietoakaan. Loistavaa! Tsemppiä Ollille kisavalmistautumiseen!

Turpa kiinni, tämä on tulevan Suomen kovimman bodarin threadi eli Nyyssölälle osoitetut toiset läpät Mikan ketjuun.

PS. Olli on oikeasti ihan helvetin kovassa kunnossa. Omaan puusilmääni vain pohkeet lagaa, yläkerta on friikkiosastoa samalla tavalla kuin Sihvosen alakerta!

Suositut

Back
Ylös Bottom