Joo mutta Olli ei opiskelekkaan tällä hetkellä Aa Em Koo:ssa saatikka tee opinnäytetyötä!!11Olli on tekemässä sitä mitä Kotipohjalta odotettiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mutta Olli ei opiskelekkaan tällä hetkellä Aa Em Koo:ssa saatikka tee opinnäytetyötä!!11Olli on tekemässä sitä mitä Kotipohjalta odotettiin.
No sepä vasta onkin ihan saatanan rankkaa.Joo mutta Olli ei opiskelekkaan tällä hetkellä Aa Em Koo:ssa saatikka tee opinnäytetyötä!!11
Joo mutta Olli ei opiskelekkaan tällä hetkellä Aa Em Koo:ssa saatikka tee opinnäytetyötä!!11
No sepä vasta onkin ihan saatanan rankkaa.
Joo, mutta se ei todellakaan estä täysipainoista bodaamista, niin kuin joku tuolla kommentoi.Mun on kyllä oltava tästä eri mieltä, mutta mä oonkin pelkkä pahainen velliperse.
Ei se opinnäytetyön rustaaminen toki fyysisesti mitenkään vaativaa ole, mutta kyllä se ainakin omasta kokemuksesta oli ajoittain aika vitun turhauttavaa, stressaavaa ja henkisiä voimavaroja kuormittavaa hommaa.
Että ainakin näin omakohtaisesti joudun häpeäkseni myöntämään, että kyllä se kaikki pähkäily ja puuhastelu mitä sen kirjasen eteen piti tehdä, kävi aika ajoin ihan todellisesta työstä
Joo, mutta se ei todellakaan estä täysipainoista bodaamista, niin kuin joku tuolla kommentoi.
Hard work dedication motivation trainstation what ever it takes goddammit jne :DJuu ei toki. It's all about time management.
Itsellä meni opparin väännökseen 1,5kk ja arvosanaksi 4/5, samalla hoitui kaikki muu opiskelu ohessa ja päädyin valmistumaan vuoden etuajassa Aa Em Koosta, rankkaa shittiä!Mun on kyllä oltava tästä eri mieltä, mutta mä oonkin pelkkä pahainen velliperse.
Ei se opinnäytetyön rustaaminen toki fyysisesti mitenkään vaativaa ole, mutta kyllä se ainakin omasta kokemuksesta oli ajoittain aika vitun turhauttavaa, stressaavaa ja henkisiä voimavaroja kuormittavaa hommaa.
Että ainakin näin omakohtaisesti joudun häpeäkseni myöntämään, että kyllä se kaikki pähkäily ja puuhastelu mitä sen kirjasen eteen piti tehdä, kävi aika ajoin ihan todellisesta työstä
Itsellä meni opparin väännökseen 1,5kk ja arvosanaksi 4/5, samalla hoitui kaikki muu opiskelu ohessa ja päädyin valmistumaan vuoden etuajassa Aa Em Koosta, rankkaa shittiä!
Aa Em Koo on lastenleikkiä :DOkei, ja se, että koulunkänyti oli sulle lastenleikkiö, todistaa mitä?
Aa Em Koo on lastenleikkiä :D
Tää äijä on kyl vetäny jotakin proteiineja