BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kaveri vääntää aamu neljältä aeroobista ei voi muuta ku hattua nostaa:D. Hyvin kyllä ukko kiristyy. Tulee olemaa kova paketti lavalla ja tsemppiä diettiin kyllä se sit lavalla palakihtee :puntti:

Ei voi muuta kuin ihmetellä miehen jaksamista. Tollanen määrä aerobista ja punttia noilla ruokamäärillä. Hatun paikka, kuten edellinenkin mainitsi. Toisaalta, kyllä tekeminen puhuu puolestaan, ukko äärettömän kovassa kunnossa jo 6 viikkoa ennen kisaa, osa kilpailijoista ei ole tuossa kunnossa edes lavalla :)

No sepä vasta onkin ihan saatanan rankkaa.

Mun on kyllä oltava tästä eri mieltä, mutta mä oonkin pelkkä pahainen velliperse.
Ei se opinnäytetyön rustaaminen toki fyysisesti mitenkään vaativaa ole, mutta kyllä se ainakin omasta kokemuksesta oli ajoittain aika vitun turhauttavaa, stressaavaa ja henkisiä voimavaroja kuormittavaa hommaa.
Että ainakin näin omakohtaisesti joudun häpeäkseni myöntämään, että kyllä se kaikki pähkäily ja puuhastelu mitä sen kirjasen eteen piti tehdä, kävi aika ajoin ihan todellisesta työstä :)

Mun on kyllä oltava tästä eri mieltä, mutta mä oonkin pelkkä pahainen velliperse.
Ei se opinnäytetyön rustaaminen toki fyysisesti mitenkään vaativaa ole, mutta kyllä se ainakin omasta kokemuksesta oli ajoittain aika vitun turhauttavaa, stressaavaa ja henkisiä voimavaroja kuormittavaa hommaa.
Että ainakin näin omakohtaisesti joudun häpeäkseni myöntämään, että kyllä se kaikki pähkäily ja puuhastelu mitä sen kirjasen eteen piti tehdä, kävi aika ajoin ihan todellisesta työstä :)
Joo, mutta se ei todellakaan estä täysipainoista bodaamista, niin kuin joku tuolla kommentoi.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos tarpeeksi vain haluat jotain asiaa niin löydät kyllä sille aikaa oli sitten miten tiukat aikataulut tahansa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kai sä oot @Volli kutsunut jo Diisselin katsomaan sun debyyttiäs? Juan voi siinä kisojen tuoksinassa sitten samalla heittää pienet guest poset yleisölle ;)

Itsellä meni opparin väännökseen 1,5kk ja arvosanaksi 4/5, samalla hoitui kaikki muu opiskelu ohessa ja päädyin valmistumaan vuoden etuajassa Aa Em Koosta, rankkaa shittiä!

Aa Em Koo on lastenleikkiä :D

Katsohan vaan. Klassinen yhden miehen testiryhmä, jonka omakohtainen kokemus toimii absoluuttisena totuutena myös kaikilla muillakin. Kaikkihan pystyvät myös tietenkin pokaamaan päivittäin hyväperseisiä mallipimuja, kun Cristiano Ronaldot ja Brad Pittitkin siihen pystyvät.

Ei sillä, ettäkö amk itsellekään kovin haastavaa olisi ollut. Mutta tiedän kyllä ihmisiä, jotka joutuvat/ovat joutuneet tekemään tosissaan sen eteen töitä.

Kiitos kaikille kommenteista ja kannustuksesta :) ei oo nyt kauheena jaksanu roikkua täällä foorumilla, alkaa menee aika työ, reeni, koti linjalla :D pahoittelut :)

Suositut

Back
Ylös Bottom