BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suotta tuota koko ajan jauhaa että jalat lagaa niin pahasti jne jne.. Ei nuo nyt niin pahat olet ja sivuposeissa näyttää todella hyvältä! Tsemppiä Ollille dietille. Näyttää jo nyt niin hyvältä että verkkokalvot varmasti sulaa kisapäivänä :D:D:D:D:D
Jep, sivuposeissa jalat näyttävät oikeinkin hyviltä, mutta etu-/takaposeissa ei sitten ihan niin hyviltä. Ei noita silti hävetä tarvitse.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On muuten jännä, että jos jalat lagaa jollain kisaajalla hieman, siitä toitotetaan jatkuvasti, jopa kyllästymiseen asti. Yllättäen ne joilla taasen on kovat jalat ja pieni yläkerta (esim hoikat kädet), ei näiden heikkoja osia juurikaan tuoda esiin niin usein kuin niitä jalkojen lagaamisia. Mistäköhän johtuu moinen?

Itsekin sain jatkuvasti kuulla: jalat lagaa, jalat lagaa. Vaikka kisoja voitettiin niin aina tuotiin esiin se, että jalat lagaa.
Vai voisiko olla, että kun kriittikki kohdistuu omaan itseen, se vaan jää paremmin mieleen?
Kyllähän esim. Sihvosenkin yläkerta tuodaan esiin joka välissä. Myös sinun toimesta.

Vai voisiko olla, että kun kriittikki kohdistuu omaan itseen, se vaan jää paremmin mieleen?
Kyllähän esim. Sihvosenkin yläkerta tuodaan esiin joka välissä. Myös sinun toimesta.
Mmm-m. Pitää puolustaa niitä, joilla on kova yläkerta ja keskinkertainen alakerta. Eniten arvostan sitä, että saadaan kovan yläkerran tueksi jalatkin balanssiin ajan kanssa. Ei tässä nyt tarvitse alkaa hävyttömäksi ja kaivaa tätä henkilökohtaiselle tasolle. Mä tiedän että mulla on paskat jalat, miten mä voisin sen edes unohtaa kun te nimimerkit jaksatte aina muistuttaa siitä?! Lol!! :D

Mmm-m. Pitää puolustaa niitä, joilla on kova yläkerta ja keskinkertainen alakerta. Eniten arvostan sitä, että saadaan kovan yläkerran tueksi jalatkin balanssiin ajan kanssa. Ei tässä nyt tarvitse alkaa hävyttömäksi ja kaivaa tätä henkilökohtaiselle tasolle. Mä tiedän että mulla on paskat jalat, miten mä voisin sen edes unohtaa kun te nimimerkit jaksatte aina muistuttaa siitä?! Lol!! :D

Sullahan on jalat kehittyneet todella huimasti tässä muutaman vuoden aikana. Eikä ne Ollillakaan kyllä mitkään huonot ole, päinvastoin :)

Tulee muuten todella mielenkiintoinen mittelö NFE:hen alle -80kg sarjaan ja koko kehonrakennukseen. @Bisley ja @Mike sitä ennakkopuintia kehiin! :D Nyt olisi paljon spekuloitavaa!

Vai onko asia sittenkin todellisuudessa niin, että yläkropan massiivisuus vain luo kuvitelman, että jalat olisivat jotenkin pienet?
Ollin kohdalla ihan sama juttu. Onhan se nyt ihan selvä, että jos yläkeho dominoi valtavasti, niin kelvollisen kokoisetkin jalat näyttää siinä ruhossa vaatimattomilta.

On kyllä kertakaikkisen hienoa kehitystä Ollilla ja olkapäät sekä erityisesti kädet on hullun kovat, ne erottaa miehet pojista...

Of topikkina Herra Bisleyn jaloista voi tietysti helposti sanoa, että lahjakkailta pitää vaatia enemmän...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom