Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, sivuposeissa jalat näyttävät oikeinkin hyviltä, mutta etu-/takaposeissa ei sitten ihan niin hyviltä. Ei noita silti hävetä tarvitse.Suotta tuota koko ajan jauhaa että jalat lagaa niin pahasti jne jne.. Ei nuo nyt niin pahat olet ja sivuposeissa näyttää todella hyvältä! Tsemppiä Ollille dietille. Näyttää jo nyt niin hyvältä että verkkokalvot varmasti sulaa kisapäivänä :D:D:D:D:D
No on aineki hiukset lähteny jos ei muuta ;) :D
Vai voisiko olla, että kun kriittikki kohdistuu omaan itseen, se vaan jää paremmin mieleen?On muuten jännä, että jos jalat lagaa jollain kisaajalla hieman, siitä toitotetaan jatkuvasti, jopa kyllästymiseen asti. Yllättäen ne joilla taasen on kovat jalat ja pieni yläkerta (esim hoikat kädet), ei näiden heikkoja osia juurikaan tuoda esiin niin usein kuin niitä jalkojen lagaamisia. Mistäköhän johtuu moinen?
Itsekin sain jatkuvasti kuulla: jalat lagaa, jalat lagaa. Vaikka kisoja voitettiin niin aina tuotiin esiin se, että jalat lagaa.
Mmm-m. Pitää puolustaa niitä, joilla on kova yläkerta ja keskinkertainen alakerta. Eniten arvostan sitä, että saadaan kovan yläkerran tueksi jalatkin balanssiin ajan kanssa. Ei tässä nyt tarvitse alkaa hävyttömäksi ja kaivaa tätä henkilökohtaiselle tasolle. Mä tiedän että mulla on paskat jalat, miten mä voisin sen edes unohtaa kun te nimimerkit jaksatte aina muistuttaa siitä?! Lol!! :DVai voisiko olla, että kun kriittikki kohdistuu omaan itseen, se vaan jää paremmin mieleen?
Kyllähän esim. Sihvosenkin yläkerta tuodaan esiin joka välissä. Myös sinun toimesta.
Mmm-m. Pitää puolustaa niitä, joilla on kova yläkerta ja keskinkertainen alakerta. Eniten arvostan sitä, että saadaan kovan yläkerran tueksi jalatkin balanssiin ajan kanssa. Ei tässä nyt tarvitse alkaa hävyttömäksi ja kaivaa tätä henkilökohtaiselle tasolle. Mä tiedän että mulla on paskat jalat, miten mä voisin sen edes unohtaa kun te nimimerkit jaksatte aina muistuttaa siitä?! Lol!! :D
Mmm-m. Pitää puolustaa niitä, joilla on kova yläkerta ja keskinkertainen alakerta. Eniten arvostan sitä, että saadaan kovan yläkerran tueksi jalatkin balanssiin ajan kanssa. Ei tässä nyt tarvitse alkaa hävyttömäksi ja kaivaa tätä henkilökohtaiselle tasolle. Mä tiedän että mulla on paskat jalat, miten mä voisin sen edes unohtaa kun te nimimerkit jaksatte aina muistuttaa siitä?! Lol!! :D
ne erottaa miehet pojista....