Onks siirrytty BB:hen, jos näin, niin toi aihe ois hyvä varmaan päivittää, siel on viel "CBB Olli Kemppainen"
Korjattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks siirrytty BB:hen, jos näin, niin toi aihe ois hyvä varmaan päivittää, siel on viel "CBB Olli Kemppainen"
Veikkaan samaa. Tuossa on puoleen vuoteen tehty melkoisesti lihaa ja vielä ehtii ennen ensi vuoden dieettiäkin. Olen ennenkin todennut, että Suomen lupaavin.Voipi olla, kun Olli nousee seuraavan kerran lavalle niin tulee olemaan aika ylivoimainen ainakin Suomessa.
Veikkaan samaa. Tuossa on puoleen vuoteen tehty melkoisesti lihaa ja vielä ehtii ennen ensi vuoden dieettiäkin. Olen ennenkin todennut, että Suomen lupaavin.
Just. Missäköhän sarjassa?Voipi olla, kun Olli nousee seuraavan kerran lavalle niin tulee olemaan aika ylivoimainen ainakin Suomessa.
Veikkaisin et menee -80kgJust. Missäköhän sarjassa?
Kukas? :DEi ole
Ruoka maistuu ja posket pyöristyy. :D
View: https://www.instagram.com/p/BKui-sXBv_i/?taken-by=ollifbb
Lataahan tuo snapchatti puhelimeen ja laita sinne sitä videoo. Taikka sitte instaan kun sieltäkin tuo sama ominaisuus nykyään löytyy.Mulla on tietokone paskana eikä ainakaan vielä oo varaa ostaa uutta, mulla kyllä haluttais tehä videoita.
Mulla on tietokone paskana eikä ainakaan vielä oo varaa ostaa uutta, mulla kyllä haluttais tehä videoita.