BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Innolla kyllä odotan, miten volli tähän aikoo vastata, vai aikooko tosissaan vain unohtaa asian.

Videoita on mukava ollut seurata ja mukava olisi jatkossakin seurata. :) itsekin tänne suutuspäissäni ikäviä kirjoittelin, mutta toivon sinun olevan meitä muita kypsempi asian hoitamisen suhteen

Olli ei tule vastaamaan tähän mitenkään, joten turvat tukkoon jo saatana. Olli jatkaa normaalia videoiden postittamista ja te jotka nyt revitte tästä jotain intoa omaan elämään, niin miettikää sitä, että onko teidän ainoa ilo elämässä muiden ongelmilla naureskelu?

Tää on niin saatanan säälittävää kun jostain on jotain negaa, niin jumalauta että kyllä puskista tullaan oikein rekkaamaan tänne ja vittuilemaan. Eipä porukka tullut tänne rekkaamaan ja onnittelemaan kun mies menestyi kisoissa. Halveksun näitä ihmisiä. Ne valittaa jos joku epäonnistuu ja ne valittaa jos joku onnistuu.

Miten kävisi jos myöntäisi? Voisiko menettää cbb:ssä saadut mitalit? Jos voisi, niin tuskin tulee mitään myöntämään.
Siis kyllähän kuka vaan entinen raskaan sarjan bodari saisi mennä kisaamaan classiciin kunhan vain läpäisee testit?

Voi herranjumala sentään. Olli ei ole kärähtänyt kisoissa, niin lopettakaa nyt jo ajoissa tämä turha lässytys. Mä vedän tän ketjun kohta lukkoon kun mä en voi ymmärtää mikä mun viesteistä menee ohitse kun sanon, että asia on loppuunkäsitelty.

Innolla kyllä odotan, miten volli tähän aikoo vastata, vai aikooko tosissaan vain unohtaa asian.

Videoita on mukava ollut seurata ja mukava olisi jatkossakin seurata. :) itsekin tänne suutuspäissäni ikäviä kirjoittelin, mutta toivon sinun olevan meitä muita kypsempi asian hoitamisen suhteen

Ei se mtn :)

Ette te minusta näin vähällä pääse! :D

Mites hyvin Olli huomaa treenissä noi ohisyömiset?
Eli esim muutama viikko sitten syöty hamppari ateria, taikka tuliko sitä kakkua syötyä?

En muista että videolla olisit näistä erityisemmin maininnut vaikuttiko treenissä jollakin tavalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä ostan nuo monsterit haaparannalta ruottin puolelta, toistaseksi enoo suomessa nähny, olettako te? :)

Ei ole monstereita näkynyt prkl missään vaikka aina kun jätkä niitä videoillaan hörppii alkaa tekemään pirusti mieli niitä. :D Lomareissullakkin pysähdyttiin Torniossa ja yritin sieltä katella Prismasta niin paskat siellä mitään ollut.

Ei ole monstereita näkynyt prkl missään vaikka aina kun jätkä niitä videoillaan hörppii alkaa tekemään pirusti mieli niitä. :D Lomareissullakkin pysähdyttiin Torniossa ja yritin sieltä katella Prismasta niin paskat siellä mitään ollut.

:D Oisit käyny bodycentterillä moriestamassa! :)

Sitä kannattaa jos Torniossa käy niin käydä hakemassa monsterit ja nuuskat Haapiksesta, on valikoimaa molemmissa :D ... Ja tietenkin Ollilta nimmari pyytämässä body centterillä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom