BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Teet niinkö PT Vatanen alias jonkka_ joka narahti roinahuuteluista,kohautti olkia eikä alkanut kitiseen pahasta mielestä.asia oli siinä.

Mitä vatanen on mieltä omasta langastaan laudalla ja Jonkka_-keissistä? :eek:
PTVSen verran tässä seisoo jo omilla jaloillaan ettei moinen nettivinkuminen mun mieltä heittele suuntaan taikka toiseen, se on vaan mulle kunnian asia että mä olen niin mielenkiintoinen ihminen että muut jaksaa mietiskellä mun asioita vapaa ajallaan :) Että jatkakaa toki ja pitäkää keskustelu kuumana, tiedä vaikka liittyisin joku tylsä päivä mukaan mutta nyt ei moiselle ole aikaa.

Lopettakaa jo tuo paskanjauhanta. Ei kiinnosta paskaakaan. Lisää Ollin videoita, tekemisen meininkiä ja positiivista mieltä!
Kauhea ajojahti taas päällä, en tajua mitä ihmiset saa tuosta irti.

Kyllä varmasti erittäin moni katselee Ollin videoita ja pitää kaverista, itse mukaanlukien. Mutta kun kyseessä on CBB-kisaaja niin pitäisikö mahdollinen roinatausta vetäistä maton alle "paskanjauhantana"?:anssi:

Siis luuletteko te nyt että olen oikeasti höyrytellyt?
Ei, ei todellakaan vaikka noista postauksistahan sen ihan suoraan näkee. :hyper:
Harmi kun luulin juuri löytäneeni seuraamisen arvoisen cbb-soturin, oikean naturaalibodarin. Mutta ei. Taidan pysytellä vielä Iron Curtiksessa. Huoh, no, joskus ehkä suomeenkin saadaan jossainkohtaa suhteellisen nuori oikeasti naturaali cbb-soturi :)

Ei, ei todellakaan vaikka noista postauksistahan sen ihan suoraan näkee. :hyper:
Harmi kun luulin juuri löytäneeni seuraamisen arvoisen cbb-soturin, oikean naturaalibodarin. Mutta ei. Taidan pysytellä vielä Iron Curtiksessa. Huoh, no, joskus ehkä suomeenkin saadaan jossainkohtaa suhteellisen nuori oikeasti naturaali cbb-soturi :)

Mä otan tuon kohteliaisuutena, muuta dokumenttiä ei ole kuin adt soppari kolmelta vuodelta ja viimeisin testi joulukuulta.

Hyvin irtoaa roinaamisen slangikin kun päästiin asian ytimeen :D

Ei pahalla,mutta tiedäthän itsekin,että lähes kaikki käyttää jotka kisaa jossain vaiheessa.Ei se ole paha,oma valinta,mutta asian kiertely ja mielensäpahoittaminen heti narsistisesti heittää vaan lisää löylyä.Itse jätän asian tähän,mulle tää on selvä asia.

Hyvin irtoaa roinaamisen slangikin kun päästiin asian ytimeen :D

Ei pahalla,mutta tiedäthän itsekin,että lähes kaikki käyttää jotka kisaa jossain vaiheessa.Ei se ole paha,oma valinta,mutta asian kiertely ja mielensäpahoittaminen heti narsistisesti heittää vaan lisää löylyä.Itse jätän asian tähän,mulle tää on selvä asia.
Juurikin näin. Bodarimoraali on muutenkin jo valmiiksi viritetty kohdillensa, kun suoriltaan kielletään kaikki ja ollaan hiljaa. :D

Tää on ihan turhaa keskustelua joka ei johda mihinkään. Jokainen tekee omat johtopäätökset onko ukko puhdas vai ei. Jokainen kumminkin näkee minkä verran henkilö panostaa trenaamiseen ja on pystyyn nussittu vinkuheinä.
Täysin kohtuutonta, että aletaan tuomitsemaan henkilöä noiden viestien perusteella. Eiköhän Volli tajua vaihtaa lajia jos on tarve. Suurimmat suunpieksijät täällä on semmosia jotka ite ei saa tuloksia aikaan ja uskoo että puhtaana ei voi kehittyä. Treenatkaa kovempaa ja keskittykää olennaiseen niin alkaa tulostaki tulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo o. Täytyipä itsekkin postata ekaa kertaa pakkikselle tämän vyyhdin tiimoilta. Pitkään fiilistelly äijjän tuohuja, mutta kyllä näistä vaan paska maku jää jatkoa ajatellen. Vaikka pohjolan kairassa on toki miehen "roinataustasta" huhuiltu, niin silti halunnut uskoa toisin. Sitä jotenki pitää niin munattomana kun cbb äijä kikkailee / on kikkaillut lääkkeillä, vaikka aidan toisella puolella olisi kaiken sallivat säännöt niille, jotka kikkailla haluavat. Nyt vain happea koneeseen ja selkää suoraksi asian suhteen! Internetti on ihmeellinen kapistus ja kuten sanottu "sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää."

Intohimoisena cbb seuraajana en todellakaan ymmärrä miten osa jengistä on vain että "no mitäs noista" ja "tsemppiä vaan jatkoon, ryssänappejahan ne vain olivat". Kun miettii itseään 100% natikkana samaan lineuppiin, niin voisi mielipide olla pojilla toinen.

Lähinnä nimen omaan lajin puolesta tästä on pakko älähtää. Koko idea kun erityisesti Suomi cbb:ssä on kuitenkin kilpailemisen mahdollistaminen myös niille jotka haluavat lajia harrastaa ilman lääkkeiden käyttöä. Kuten maamme alan konkaritkin sen ovat todenneet, kun kerran olet tavalla tai toisella roinannut on kilpaileminen ccb:ssä pois suljettu.

On turha jossitella vaikuttaako aikanaan vedetyt kamppeet taikka niiden määrä nykykuntoon vai ei, koska periaate ja moraali on se juttu. Joku roti!

Kaikesta huolimatta toivotan sinulle hyvää jatkoa ja henkistä voimaa asian käsittelyyn. Rehellisyys maan perii.

Täällä taas pienemmät ja kateelliset huutelee. Kysykää Ollilta vinkkejä kovaan treeniin jos haluatte, mutta turha täällä vikistä jostain roinailusta. Taidanpa postata hulkin ketjuun että äijä "höyrytellyt" niin katsotaan miten kaikki Mikeä fanittavat gasp-autistit suuttuvat ettei voi syytellä hulkkia roinailusta kun ei ole todisteita, kuten ei ole ollinkaan tapauksessa

Täällä taas pienemmät ja kateelliset huutelee. Kysykää Ollilta vinkkejä kovaan treeniin jos haluatte, mutta turha täällä vikistä jostain roinailusta. Taidanpa postata hulkin ketjuun että äijä "höyrytellyt" niin katsotaan miten kaikki Mikeä fanittavat gasp-autistit suuttuvat ettei voi syytellä hulkkia roinailusta kun ei ole todisteita, kuten ei ole ollinkaan tapauksessa
Tää on ihan turhaa keskustelua joka ei johda mihinkään. Jokainen tekee omat johtopäätökset onko ukko puhdas vai ei. Jokainen kumminkin näkee minkä verran henkilö panostaa trenaamiseen ja on pystyyn nussittu vinkuheinä.
Täysin kohtuutonta, että aletaan tuomitsemaan henkilöä noiden viestien perusteella. Eiköhän Volli tajua vaihtaa lajia jos on tarve. Suurimmat suunpieksijät täällä on semmosia jotka ite ei saa tuloksia aikaan ja uskoo että puhtaana ei voi kehittyä. Treenatkaa kovempaa ja keskittykää olennaiseen niin alkaa tulostaki tulla.
Itse en noita viestejä ole lukenut, enkä sen koommin kantaa asiaan ota.
Olkoon viestien takana Olli tai ei.
Eiköhän meistä kaikki ole kuitenkin tyhmiä kommentteja kirjoitellut nuorena foorumille jos toisellekkin, saanut paskaa niskaan eikä elämä muutenkaan aina ole ollut helppoa.
Itse ainakin tekisin asioita toisin, jos voisin palata 5-8 vuotta taaksepäin.

Mukavaa loppuviikkoa Ollille. :)

Intohimoisena cbb seuraajana en todellakaan ymmärrä miten osa jengistä on vain että "no mitäs noista" ja "tsemppiä vaan jatkoon, ryssänappejahan ne vain olivat". Kun miettii itseään 100% natikkana samaan lineuppiin, niin voisi mielipide olla pojilla toinen.

Kyllä se vaan niin taitaa olla, että viattomista Irc-galleria/kuvake muisteluista asiat johti johonkin aika suureen. Ne ketkä täällä vinkuvat (Konaa, okytola, Mokso etunenässä), että on taas turhaa keskustelua ja ajojahtia, niin lukekaa tuo Korpi Filosofin teksti.

Kyllä tässä on Korpi Filosofin teksti luettu. Hän mainitsi esim. että itse 100% natuna ikävä olisi kanssakilpailijana olla. Allekirjoitan tämän täysin, mutta täytyy muistaa että useat CBB-bonarit ovat myös käyttäneet aikanaan esimerkiksi Crazea kun se oli markkinoilla jolloin he eivät ole 100% natuja koska sehän voi antaa positiivisen testituloksen ;) mikäs muu kuin roina näin tekisi.

Eikös Olli muutenki sanonut, että laji vaihtuu pykälää isompaan nyt? Adt:eelle on annettu puhtaat setit cbb kilpailu ajalta, eli todisteita ei ole roinaamisesta. Asiaahan voi spekuloida nyt vaikka maailmantappiin asti sen johtamatta mihinkään. Kaikki nyt voi tehdä noista omat johtopäätökset, mutta ei Olli tuu sanomaan juuta tai jaata asian suhteen. rip

18 vuotias junnu Olli kysellyt aikanaan miten ryssillä pitäs kuuritella = roinaaja. Mikä tää logiikka on? Itsekin kysellyt siitä asti kun alotin treenaamaan niin kaikennäkösistä kuureista, mutta mitään en ole vielä ottanut, se että kysyy tarkoittaa että käyttää?

18 vuotias junnu Olli kysellyt aikanaan miten ryssillä pitäs kuuritella = roinaaja. Mikä tää logiikka on? Itsekin kysellyt siitä asti kun alotin treenaamaan niin kaikennäkösistä kuureista, mutta mitään en ole vielä ottanut, se että kysyy tarkoittaa että käyttää?

Olisi edes selittänyt asian noin niin joku olisi voinut uskoa muttakun pitää selittää ettei ole edes ite kirjotellut noita viestejä vaikka noista selvästikkin näkee että on Ollin kirjoittamia, mahtaa sitä vituttaa ketä Ollille jäi kakkokseksi kisoissa nyttekun tietää että mestaruus kusetettiin nokan edestä pois :D, hieno mies olet Olli.

En ole pariin vuoteen pakkikselle kirjoittanut ja nyt muistan miksi. Velitieteen mekka. Täällä kun joku saa jotain päähänsä niin se on silloin yleinen fakta ja valitettavasti muutkin yhtyvät tähän mielipiteeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom