BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toivon kyllä että tuolle löytyy jokin hyvä selitys, eikä ole Olli. Tai vähintäänkin mieheltä saadaan jonkinlainen vastaus tuohon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ovli sanoo tuolla viestissä pituudekseen 162 cm ja eikös Volli joskus sanonut olevansa 166 cm pitkä? Toivottavasti nyt ei ole kyse siitä mitä jengi epäilee.

image.jpeg

Toivon kyllä että tuolle löytyy jokin hyvä selitys, eikä ole Olli. Tai vähintäänkin mieheltä saadaan jonkinlainen vastaus tuohon.

Mä en oikein tiiä mitä sanois,

Siihen aikaan ku lisäilin paljon kuvia galleriaan ja kuvakkeeseen, sain sillon jo viestejä "vitun kynäniska" "tapa ittes siima" yms. En ihmettele vaikka tuommonenki tehtäis.

Voisko tämä asia jo olla loppuunkäsitelty? Inhottava olo tälläsesta vain tulee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Älä viitti,ole suoraselkäinen mies ja tunnusta niin ei tarvi asiasta enää jankata missään.Tämä on ihan selvä peli joka tapauksessa.Yhdistäviä tekijöitä on kymmeniä jotka ei voi olla erheitä,sattumia eikä feikkejä.
joku alkais jonku 15 vuotiaan nimissä feikkaan ja kyseleen roinaneuvoja pakkotoistolta :D :D hah hah ja ihan tosissaan vieläpä.. no joo.huh huh

Älä viitti,ole suoraselkäinen mies ja tunnusta niin ei tarvi asiasta enää jankata missään.Tämä on ihan selvä peli joka tapauksessa.
^^ Teet tästä vielä moninkertasesti säälittävämpää kun et voi tunnustaa, kyl tais sun videoitten yms seuraaminen loppua tähän, olet varmasti ylpeä sun CBB mestaruudestas.

Ei nuo kirjoittelut kyllä miltään miltään mustamaalaamiselta vaikuta ja mikä mahtais olla yleensä motiivi, jos ei oo muuta kuin haaveillu kisaamisesta. Sääli homma...

Lopettakaa jo tuo paskanjauhanta. Ei kiinnosta paskaakaan. Lisää Ollin videoita, tekemisen meininkiä ja positiivista mieltä!

Itse en noita viestejä ole lukenut, enkä sen koommin kantaa asiaan ota.
Olkoon viestien takana Olli tai ei.
Eiköhän meistä kaikki ole kuitenkin tyhmiä kommentteja kirjoitellut nuorena foorumille jos toisellekkin, saanut paskaa niskaan eikä elämä muutenkaan aina ole ollut helppoa.
Itse ainakin tekisin asioita toisin, jos voisin palata 5-8 vuotta taaksepäin.

Mukavaa loppuviikkoa Ollille. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom