Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekee töitä kaikessa hiljaisuudessa.
Pitäis kannustaa Suomen kisaajia ens vuonna paukuttamaan someen päivityksiä ja sitten lykittäis niitä forumille samaan ketjuun.
Olli keskittyy olennaiseen, vähän niinku minä aikanaan.
Ei kai nyt kellään ole helvetti mitään somevelvoitetta, ihmisillä voi olla muutakin tekemistä kuin päivittää kuvia/kuulumisia nettiinYmmärtäisin ehkä paremmin tuon, jos kyseessä olisi joku täysin nobody up and coming bodari. Arvostettavaa toki, mutta nuo Yatesin tyyliset piiloleikit alkaa olemaan takanapäin ja totta kai ihmiset haluaa nähdä ja on kiinnostuneita miten asioita tehdään.
Ja tuollaiset, vaikka edes lyhyet päivitykset ei todellakaan maksa paljon vaivaa ja jos se kehitys oikeasti ja meinaan oikeasti tuohon kaatuu, niin sitten on luultavasti vähän väärä laji tullut valittua.
Ja jos joku on ihan tosissaantosissaan tuosta eri mieltä, niin...olen pahoillani.
Olishan se siistiä, että sieltä olis enemmän matskua. Nykyään on aika helppoa kuvata, niin se ei ainakaan mulla ole vienyt mitään treenitehoja kun siitä on tullut rutiinia.Toki harmittaa näin jälkikäteen aika paljon.
Ei kai nyt kellään ole helvetti mitään somevelvoitetta, ihmisillä voi olla muutakin tekemistä kuin päivittää kuvia/kuulumisia nettiin
Olishan se siistiä, että sieltä olis enemmän matskua. Nykyään on aika helppoa kuvata, niin se ei ainakaan mulla ole vienyt mitään treenitehoja kun siitä on tullut rutiinia.