BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
💪👍

Liitteet

• Screenshot_20210820_201759.jpg
    Screenshot_20210820_201759.jpg
    172,1 KB · Katsottu: 1 488
Olli keskittyy olennaiseen, vähän niinku minä aikanaan.
Kp monesti kyselu, että kuvataanko, sanoin ei, koska autat sarjassa ja nyt treenataan.
Toki harmittaa näin jälkikäteen aika paljon.
Ymmärrän fanien kautta asian, mutta jos Olli ei tarvitse sponsseja tai sponssit ei vaadi, niin sitten mennään tärkein edellä.

Harva nimittäin pystyy sulkemaan sen kameran kanssa häärääjän pois mielestä (jos ei tosi tuttu ole), jos se siinä koko ajan pyörii.
Saatikka, että pitäs ottaa uusintoja, jos ei itseä miellytä joku kuva.
Kumppani voi välillä kuvata, ja siitä katsoo haluaako vai ei julkaista.
Kaikki ei tätä ymmärrä, mutta näin se on joidenkin kohdalla.

Ja vielä, aina seuraa myös positiivisen lisäksi negaa kaikesta, niin joku ei sitäkään vaan halua.

Olli keskittyy olennaiseen, vähän niinku minä aikanaan.

Ymmärtäisin ehkä paremmin tuon, jos kyseessä olisi joku täysin nobody up and coming bodari. Arvostettavaa toki, mutta nuo Yatesin tyyliset piiloleikit alkaa olemaan takanapäin ja totta kai ihmiset haluaa nähdä ja on kiinnostuneita miten asioita tehdään.
Ja tuollaiset, vaikka edes lyhyet päivitykset ei todellakaan maksa paljon vaivaa ja jos se kehitys oikeasti ja meinaan oikeasti tuohon kaatuu, niin sitten on luultavasti vähän väärä laji tullut valittua.
Ja jos joku on ihan tosissaantosissaan tuosta eri mieltä, niin...olen pahoillani.

Ymmärtäisin ehkä paremmin tuon, jos kyseessä olisi joku täysin nobody up and coming bodari. Arvostettavaa toki, mutta nuo Yatesin tyyliset piiloleikit alkaa olemaan takanapäin ja totta kai ihmiset haluaa nähdä ja on kiinnostuneita miten asioita tehdään.
Ja tuollaiset, vaikka edes lyhyet päivitykset ei todellakaan maksa paljon vaivaa ja jos se kehitys oikeasti ja meinaan oikeasti tuohon kaatuu, niin sitten on luultavasti vähän väärä laji tullut valittua.
Ja jos joku on ihan tosissaantosissaan tuosta eri mieltä, niin...olen pahoillani.
Ei kai nyt kellään ole helvetti mitään somevelvoitetta, ihmisillä voi olla muutakin tekemistä kuin päivittää kuvia/kuulumisia nettiin 🤦‍♂️

Toki harmittaa näin jälkikäteen aika paljon.
Olishan se siistiä, että sieltä olis enemmän matskua. Nykyään on aika helppoa kuvata, niin se ei ainakaan mulla ole vienyt mitään treenitehoja kun siitä on tullut rutiinia.

Ei kai nyt kellään ole helvetti mitään somevelvoitetta, ihmisillä voi olla muutakin tekemistä kuin päivittää kuvia/kuulumisia nettiin 🤦‍♂️

Olenko tällaista jossain väittänyt?
Montas tuhatta seuraajaa Ollilla on tietääkö joku?
Ainiin, mutta tuskin niitä kiinnostaa. Huvikseen vain päättivät seurata.
Hän tehköön kuten tekee, ei ongelmaa kunhan ihmettelin ääneen. Niin ja sulle suosittelen jääpussia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom