Räkkiveto turha liike :D Ei helvetti.
Jep, sitähän se on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Räkkiveto turha liike :D Ei helvetti.
Et vaan osaaJep, sitähän se on.
Joo ja bodauksessa siinä keskitytään juurikin supistamiseen ja yläselän rasitukseen. Jos sitä ei osaa tehdä oikein, niin ei liikettä kannata dissaa. Se on loistava liike treeneihin joissa vedellään edestä.Monikaan ei taida tehdä räkkivetoa kuten Mike eli vetää lapoja taakse voimakkaasti loppuasennossa? Mä olen ainakin aina pitänyt räkkivetoa alaselän liikkeenä ja apuliikkeenä mavelle.
Tämä olisi hyvä. Moni tekee sitä egoliikkeenä ihan liian suurilla painoilla, eikä lapoja jakseta vetää taakse. Tosin sellaiset treenaajat taitavat muutenkin käsittää liikkeen ihan väärin, tyyliin "tangon nostaminen tukiraudoilta ylöspäin ja tiputtaminen takaisin tukiraudoille".Tosta olis paikallaan kyllä opetusvideo. Koska räkkiveto ymmärretään vain semmoisena roikottamisena, eikä välttämättä tajuta sen olevan oiva liike jos sen tekiikka muutetaan.
Mä teen siitä opastuksen
@Volli sä kun asut rajan tuntumassa, niin joko siellä on raja taas auki, vai vieläkö on rajoitukset päällä?
Ensiviikolla pitäs olla siellä päin töissä ja vois hakea huuleen täytettä, jos rajat jo vetää .
Paljon tsemppiä treeneihin