BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Monikaan ei taida tehdä räkkivetoa kuten Mike eli vetää lapoja taakse voimakkaasti loppuasennossa? Mä olen ainakin aina pitänyt räkkivetoa alaselän liikkeenä ja apuliikkeenä mavelle.

Monikaan ei taida tehdä räkkivetoa kuten Mike eli vetää lapoja taakse voimakkaasti loppuasennossa? Mä olen ainakin aina pitänyt räkkivetoa alaselän liikkeenä ja apuliikkeenä mavelle.
Joo ja bodauksessa siinä keskitytään juurikin supistamiseen ja yläselän rasitukseen. Jos sitä ei osaa tehdä oikein, niin ei liikettä kannata dissaa. Se on loistava liike treeneihin joissa vedellään edestä.

Itse myös liputan räkkivedon puolesta. Ei nyt kaikkiin selkätreeneihin sisälly kuitenkaan. Ehkä joku kokee sen turhaksi, jos ne tehot saa jo muilla isoilla irti ja selkä turpoaa.

Tosta olis paikallaan kyllä opetusvideo. Koska räkkiveto ymmärretään vain semmoisena roikottamisena, eikä välttämättä tajuta sen olevan oiva liike jos sen tekiikka muutetaan.
Tämä olisi hyvä. Moni tekee sitä egoliikkeenä ihan liian suurilla painoilla, eikä lapoja jakseta vetää taakse. Tosin sellaiset treenaajat taitavat muutenkin käsittää liikkeen ihan väärin, tyyliin "tangon nostaminen tukiraudoilta ylöspäin ja tiputtaminen takaisin tukiraudoille".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä tullu pari kertaa tehtyä tuota Miken kehumaa räkkivetoa mutta ns ilman räkkiä. Pöyhiä tuota aikanaan videollaan neuvoi ja on todella tehokas eikä painoakaa tarvitse olla nimeksikään kun tekee liikkeen kunnolla.

@Volli sä kun asut rajan tuntumassa, niin joko siellä on raja taas auki, vai vieläkö on rajoitukset päällä?
Ensiviikolla pitäs olla siellä päin töissä ja vois hakea huuleen täytettä, jos rajat jo vetää :giggle:.

Paljon tsemppiä treeneihin(y)

@Volli sä kun asut rajan tuntumassa, niin joko siellä on raja taas auki, vai vieläkö on rajoitukset päällä?
Ensiviikolla pitäs olla siellä päin töissä ja vois hakea huuleen täytettä, jos rajat jo vetää :giggle:.

Paljon tsemppiä treeneihin(y)

Thänks! Eiole auki vielä. Vasta taiettiin tiukentaakki kulkua. Etelästkin tullut lisää rajavartioita töihin.

Eikä tietoa koska aukeaa. Tuskin lähi viikkoina 😁

View: https://www.instagram.com/p/B_cCY1mlBnH/?igshid=wd09xxambqto

50933037-AE25-4560-AC8D-885637DE7193.jpeg
ED9E9053-9A65-409D-B8E4-0F239F4B1959.jpeg
70BA2437-B870-42D8-89A6-CFE8645C787D.jpeg
1D92DAEB-4D37-462D-A283-E339958FF7B7.jpeg

Hyvältä näyttää! Onks Olli paino pyöriny missä lukemissa tällä hetkellä? Tuleeko monta treeniä viikkoon?

Helvetin siisti tuo äijän tuplat edestä pose ollut aina! :puntti:

Suositut

Back
Ylös Bottom