BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noh Ollilla sentään on edes näyttöjä että tietää mitä tekee.

Voi Jeesus kun salin ilmoitustaululla joku pyytää 200e/kk PT palvelusta, eikä kaverista löydy netistä kuvia, ei oo mitään näyttöä eli menestystä itseltä tai valmennettavilta. Joku kirjekurssi käyty. Varmasti ihan osaava kaveri , ei siinä, mutta 200e/kk on tuollaista Tikka ym tason hintaa.

Edit: tyhmäähän ei ole pyytää.

No silläpä. Muualla sanotaa ei vitussa ja sit lihaisimmat kaverit painaa 50% korkeemmilla prodeilla ku muut. Joskus kysyin et mitäs jos testais vaikka 300g ni se ammuttii alas samantien..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos tarkoitus on kasvattaa lihasta, käytetään vielä lääkkeitä ja saati panostus on luokkaa Olli, niin kannattaahan se riittävä proteiinin määrä laittaa varmuudella yläkanttiin kun tuo riittävä määrä vaihtelee suuresti valmentajien ja treenajien mielipiteestä riippuen.

300g luulisi olevan sen verran, ettei ainakaan lihas jää proteiini vajeesta kiinni.

Zone-sarja -42%
Moriesta!

Kyllä ajatus on pitää kunto hieman siistimpänä nytten, mutta en kuitenkaan ota siitä mitään "stressiä" mulle on tärkeää myös nauttia hieman elämästä offilla. Nyt ajatellut että tässä 6-8vkon aikana paino saa nousta sen 6-7kiloa alimmasta dieettipainosta ja niinkauan kun olen tuon rajan sisällä, voin myös ottaa hieman "rennommin" ja syödä joulutortun jos siltä tuntuu. Pakko kyllä myöntää että hieman hankalaa on välillä antaa siimaa itselle tuolla saralla ja sitten miettii meneekö tavoitteet ym pilalla, eli opettelua on tässäkin asiassa että osais myös ottaa välillä hieman rennommin, vaikka eihän sen rennosti ottamisen tarvi aina syömistä olla, mutta ymmärrätte mitä tarkotan :D

Viime keskiviikkona nostin kokonaiskalorit 4100 -> 4400 ja lepopäivänä hieman matalammat, tuon kalorinoston jälkeen paino noussut 92 -> 93.5 ja vireystila, ym aktiivissus kyllä nousi myös huomattavasti ja muutenkin kaikessa jaksaminen, mä en voi mennä kovin "tiukilla" koska kotona 2 pientä lasta ja haluaisi jaksaa niidenki kans jotain saatika auttaa Ailaa kotihommissa ym.

En myöskään itse tykkää liian tiukasta reversestä, vaan ennemmin nostaa kalorit heti reilummin kisanjälkeen ja syö puhdasta hyvää ruokaa ja katkaisee dieetin heti. Ajatellaan että olen ollut 30viikkoa kisadieetilla, dieetannut 3100 kalorilla ja nostaisin viikottain kaloreita 100:lla - 200:lla, dieetti vain jatkuisi seuraavat 8 viikkoa, kuitenki tavote saada keho palautumaan ja valmiiksi seuraavaa kovaa treenikautta varten.

Tämä siis minun ajatusmalli ainakin tähän omaan tilanteeseen, eli annan painon nousta hiljalleen, mutta kuitenki syöden mahd paljon puhdasta ja hyvää ruokaa sekä ottaa hieman löysääkin, kunhan pysyn tuon 6-7kilon sisällä. Keho on sitten valmis seuraavalle kovalle treenikaudelle! :)

Tänään lepopäivä, pitäisi hieman paperihommia tehdä ja käydä kirjanpitäjällä, paperihommat ei ole mitään lemppareita! :D Tammikuussa alkaa myös hierojakoulu, saa nähdä miten tuon kanssa jaksaa, varsinkin jos kisaa vielä ensivuonna.

Kiitos kaikille hyvästä palautteesta ja hyvää viikonalkua, pidetään lippu korkealla ja katse kohti tavoitteita!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En myöskään itse tykkää liian tiukasta reversestä, vaan ennemmin nostaa kalorit heti reilummin kisanjälkeen ja syö puhdasta hyvää ruokaa ja katkaisee dieetin heti. Ajatellaan että olen ollut 30viikkoa kisadieetilla, dieetannut 3100 kalorilla ja nostaisin viikottain kaloreita 100:lla - 200:lla, dieetti vain jatkuisi seuraavat 8 viikkoa, kuitenki tavote saada keho palautumaan ja valmiiksi seuraavaa kovaa treenikautta varten.

Tämä siis minun ajatusmalli ainakin tähän omaan tilanteeseen
Tämä on myös se tapa, jota tutkimukset tukee. Ideana saada tosiaan kroppa nopeasti pois miinukselta, kun kisadieetti on ohi.

Tämä on myös se tapa, jota tutkimukset tukee. Ideana saada tosiaan kroppa nopeasti pois miinukselta, kun kisadieetti on ohi.

Juuri näin, keho kuitenki käyttää tuossa tilanteessa ravintoakin hyvin, Unet on hyvät = lepo paranee ymym niin mikäs sen parempi hetki reenatakin ja kehittyä!

Sarjoja en kyllä suosittele tekemään aivan failureen vaan jättää toiston pari varastoon kisanjälkeen ja riippuen toki kuinka raju dieetti oli voi tottali lepoakin kyllä ottaa tilanteen mukaan.

Miettikää että Olli on tossa keskellä. Jo on mies muuttunut. Jos nyt laitettais tohon keskelle, niin olis veikee nähdä.

800_8625.jpg

^Ei voi palvella pitkäaikaista kehitystä jos valmentajaa vaihdetaan kuin sukkia? Jos ei millään natsaa niin olisko ihan tyhmä idea mennä "omin voimin" eteenpäin? Tuolla reenimäärällä mitä Olli on vuosia tahkonut, tietänee jo kuitenkin miten homma pitää tehdä ja miten hommat ittellä toimii parhaiten?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom