BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olli vaikuttaa niin pedantilta, että mikäli vielä seuraavisa kisoissa tulee pataan niin lopettaa koko homman. Kaikki tai ei mitään mentaliteetti on fiilis joka Ollista jää. Joka on ihailtavaa, jos itsensä pistää noin koville niin palkinto tuosta pitää saada. Muutakin kuin legendaarinen herapussi.

Olli vaikuttaa niin pedantilta, että mikäli vielä seuraavisa kisoissa tulee pataan niin lopettaa koko homman. Kaikki tai ei mitään mentaliteetti on fiilis joka Ollista jää. Joka on ihailtavaa, jos itsensä pistää noin koville niin palkinto tuosta pitää saada. Muutakin kuin legendaarinen herapussi.

Moro!

Vastaan tähän nyt äkkiseltään kun te ansaitsette jonkinlaisen vastauksen.

Selittelemään en ala mitään paremmat voitti tänään ja Johannesta olen tässä samalla myös jeesinyt parhaani mukaan ja yrittänyt saada miehestä parhaan version ja parannetaan vielä britteihin, onnittelut Johannekselle, hieno kisaaja, hieno kehonrakentaja! :)

Omat haasteet oli tuossa dieetin alussa ja paras tuo nyt oli mitä näihin kisoihin irti itsestä sai.

Päälimäisenä nyt on mielessä että tuo oma fysiikka nyt suoraan sanottuna on aika rujo ja ruma että pitää nyt miettiä että jaksaako tähän panostaa näi paljonku nyt vai himmaako siltä osin ja paneutuu paremmin vielä tuohon ruudun takaa toisien auttamiseen kun se käyttää kuitenkin paremmin ja siitä saan onnistumisia paremmin ja onnistumisentunteita kun omista kisasuorituksista, kehonrakennus kuitenki niin lähellä sydäntä, että mukana tässä hommassa haluaisin olla valmentajan roolissa, kuitenki monia jenkkivalmentajia, suomalaisia, omia kikkailuja ja kokeiluja mulla on paljon erilaisia näkemyksiä ja tyylejä viedä tätä hommaa eteenpäin.

Mutta levätä nyt yön yli ja miettiä hieman kokeilisko yhen kisan vielä tähän, paljon se vaatisi vielä töitä että tästä fysiikasta saisi sellasen hyvän jolla sijoituksiakin alkaisi napsua.

Paljon on ajatuksia ja sanottavaa mutta palataan niihin myöhemmin, tässä päälimmäiset.

Palataan asiaan, valmetajan roolissa 100% varmasti ainakin!

Mutta levätä nyt yön yli ja miettiä hieman kokeilisko yhen kisan vielä tähän, paljon se vaatisi vielä töitä että tästä fysiikasta saisi sellasen hyvän jolla sijoituksiakin alkaisi napsua.

Paljon on ajatuksia ja sanottavaa mutta palataan niihin myöhemmin, tässä päälimmäiset.

Palataan asiaan, valmetajan roolissa 100% varmasti ainakin!

Olli. Sun ei tällä hetkellä tarvi tehdä mitään muuta kuin kiristää tuosta jokunen kilo pois ja se on siinä. Älä jätä sitä korttia kääntämättä! Sulla on aivan käsittämätön fysiikka, kuten tiedät itsekin. Kireämpi sen olis pitänyt voittoon olla, ei mitään muuta. Sua sakotettiin pari sijaa sen vuoksi. Ja se on helppo korjata nyt kun oot jo näin pitkällä.

Usko itseesi niinku kunnon kemiläinen

Olli. Sun ei tällä hetkellä tarvi tehdä mitään muuta kuin kiristää tuosta jokunen kilo pois ja se on siinä. Älä jätä sitä korttia kääntämättä! Sulla on aivan käsittämätön fysiikka, kuten tiedät itsekin. Kireämpi sen olis pitänyt voittoon olla, ei mitään muuta. Sua sakotettiin pari sijaa sen vuoksi. Ja se on helppo korjata nyt kun oot jo näin pitkällä.

Kiitos.

Ps. Olen Kemijärveläinen! :D Vai lasketaanko se missä asuu nyt vai missä on asunut suurimman osan elämästä? :D

Oon 100% samaa mieltä. Se mitä luulen et Olli näkee rujoutena on just sitä friikkifaktoria mikä sit taas esim itseä säväyttää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Samoilla linjoilla. Muutama kilo rasvaa pois ja se on siinä. Ehkä seuraava kisapreppi samalla tyylillä ku 2017? Silloin oli kunto kohdillaan ja esteettinen mutta friikki kokonaisuus mutta massaa ei ollut tarpeeksi kirkkaimpaan. Nyt ois ne massat!

Joo kyllä Kotipohjan taannoinen postaus kertoi aika paljon, kun muutamia kavereita varmasti hänkin nähnyt vierestä. Kuvat on joo kuvia, mutta Sihvosen jälkeen ei kenenkään suomalaisen kuvat ole säväyttäneet noin 15 vuotisen kehonrakennus-"fanituksen" aikana yhtä paljon. Kyllä siinä pakko on jotain olla ja sulla on ikää todella vähän, yksityiskohtia ja sen kuuluisan "bro-science muscle maturityn" kehittyminen on varmasti vasta alkamassa. Lavalla joo ei ole vielä räjäyttänyt samalla lailla kuin ns.pukkarikuvissa, mutta väitän, että tulee räjäyttämään...

Täältä ja iso kannustus jatkamaan. Oon seurannut kehonrakennusta aktiivisesti yli 20 vuotta. Joo, et ole yhtä ”kaunis” fysiikaltasi kuin vaikka Matias Niemi. Silti sä pesit sen jopa paljon löysemmässä kunnossa. Sun fysiikka on friikki ja yleisö rakastaa friikkejä yksilöitä. Mä aloin nauramaan kun sä kävelit lavalle. Ja se johtui ihan puhtaasti sun järkälemäisestä, uskomattoman upeasta hartialinjasta joka on ihan tajuton. Se massan määrä jokapuolella hivelee silmiä. Ei sun tarvitse kehittää tota fysiikkaa yhtään mihinkään, vaan kiristää toi kunto niin ettei se ole vajaa. Sen jälkeen lavalla seisoo kiistaton mestari. Oot olli helvetin kova! KEEP GOING!!

Varmasti oli valmistautumisessakin ne omat kuvionsa, valmentajan vaihdot jne. Vaikuttavin fysiikka kyllä sitten hetkeen aikaan tuohon sarjaan!! Toivoisi todellakin näkevän Ollia lavoilla jatkossakin(y):worship:

Vieläkö Pekkaa hymähtelyttää? :) Jälkiviisaus paras viisaus

Ei minun ole hymähdellä tarvinnut kertaakaan. Enkä sanojani pois vedä tässä tapauksessa. Tämä on kilpailua missä voi käydä miten vaan ja ennakkoasetelmia luodaan ja tullaan aina luomaan. Edelleenkin Ollin fysiikka ja lihasmassan määrä on järjettömän kovaa ja kun se vaan sieltä irtoaisi lavalle 100% niin tuhoa sillä tehdään. Sen kyllä tietää kaikki. Jopa siekin.

Johannes vei tyylikkällä klassisella fysiikallaan voiton kotiin ja oikeutetusti vaikka Jerry olikin kunnossa ja kisojen kaikista eniten "kehonrakentajalta näyttävä kehonrakentaja". Linjaus on klassisuuteen päin ja no... minua se ei haittaa. :P

Ei minun ole hymähdellä tarvinnut kertaakaan. Enkä sanojani pois vedä tässä tapauksessa. Tämä on kilpailua missä voi käydä miten vaan ja ennakkoasetelmia luodaan ja tullaan aina luomaan. Edelleenkin Ollin fysiikka ja lihasmassan määrä on järjettömän kovaa ja kun se vaan sieltä irtoaisi lavalle 100% niin tuhoa sillä tehdään. Sen kyllä tietää kaikki. Jopa siekin.

Johannes vei tyylikkällä klassisella fysiikallaan voiton kotiin ja oikeutetusti vaikka Jerry olikin kunnossa ja kisojen kaikista eniten "kehonrakentajalta näyttävä kehonrakentaja". Linjaus on klassisuuteen päin ja no... minua se ei haittaa. :P
Tismalleen samaa mieltä!

Eiköhän Olli jatka kunhan nyt pettymystään hetken sulattelee. Kokonaisuus on kuitenkin koko ajan parantunut, niin vähän hölmöä se olisi lopettaa kilpaileminen yhden kisan takia, josta kuitenkin mitali tuli. Toisaalta mehän emme tiedä miehen motivaation tasosta mitään, joten turha tässä on spekuloida.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom