BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toisaalta olen sitä mieltä, että Mikalla itsellään voisi saumat pro-kortin saavuttamiseen olla. En nyt ole ihan varma, että joko nykyiset meriitit riittäisikin korttiin.

Niin mitä siinä tapahtu arnold amateurin jälkee? Jukka sanonut että kp teki kusiset, eli kp:ko sen nyt sitten päätti. Kertokaa fiksummat.

Vertaatko nyt Jerryä kenties omaan uraasi kun viittaat hänen hyvään menestykseen Grand Prix kiertueella vs sun kovat ulkomaankisat ja sitten viittaat siihen että jerry oli (kovatasoisessa?) kisassa kuudes, eli tarkoitus on sanoa ettei ne ammattilaiset niin erikoisia ukkoja ole verrattuna teihin ulkomailla pärjänneisiin? Vai mistä tää purkaantuminen joka vähän muistuttaa katkeruutta.
Anteeksi nyt en edes ihan täysin ymmärtänyt sun kommenttiasi? En verrannut lainkaan omaa uraani mihinkään. Jerry tosiaan kisasi muistaakseni englannissa jossa mukana mm Flex Lewis ja mielestäni kuudes sija oli huikea saavutus.

Missään nimessä en ole mistään katkera enkä heijastanut kirjoituksessa lainkaan mitään omaan uraani. Olen täysin tyytyväinen omiin saavutuksiini eikä mulla ole mitään syytä olla mistään katkera.

Mielenkiintoista muuten, että täysin randomi toteamus Jerryn historiasta tulkittiin näin totaalisen nurinkurisesti. (n)

Pahoittelen kuitenkin, jos kertomukseni menneistä linjauksista sai sinut tulkitsemaan asiat kuten tulkitsit. Koitan jatkossa kommentoida vähemmän. (y)

Niin mitä siinä tapahtu arnold amateurin jälkee? Jukka sanonut että kp teki kusiset, eli kp:ko sen nyt sitten päätti. Kertokaa fiksummat.
Ei siinä mitään kusisia ole käynyt. KP kysyi Santonjan sihteeriltä, että saako Mika pro kortin nykyisillä meriiteillä. Sihteeri oli vastannut, että pitäisi vielä yksi kv kisa antaa näyttöä ja jos siitä tulisi voitto, pro kortti olisi tullut. 2015 vuoden jälkeen en ole toistaiseksi vielä kisannut, joten homma jäi täysin auki.

Ei siinä mitään kusisia ole käynyt. KP kysyi Santonjan sihteeriltä, että saako Mika pro kortin nykyisillä meriiteillä. Sihteeri oli vastannut, että pitäisi vielä yksi kv kisa antaa näyttöä ja jos siitä tulisi voitto, pro kortti olisi tullut. 2015 vuoden jälkeen en ole toistaiseksi vielä kisannut, joten homma jäi täysin auki.
Olisitko halunnut tai vieläkö haluaisit kilpailla pro puolella jos siihen mahdollisuus tulisi?

Olisitko halunnut tai vieläkö haluaisit kilpailla pro puolella jos siihen mahdollisuus tulisi?
Jos olisin saanut silloin 2015 pro-kortin, olisi mulla ollut selkeä suunnitelma kisata kolmen vuoden sisään vähintään 5 kiloa isompana. En saanut korttia ja mielenkiinto painaa sata lasissa kehityksen eteen ei ollut niin motivoivaa, mitä se olisi voinut olla. Nythän tässä ollaan 90kiloisia ja alle 10 rasvoissa ihan omaksi ilokseen, mutta hommaa teen just omalla tahdillani ja olen tyytyväinen, että näytän tältä 43 vuotiaana.

Se kisaanko tulevaisuudessa mahdollisissa pro karsintakisoissa on täysin avoin. Jos olen tyytyväinen kehitykseeni ja koen, että mulla on realistiset mahdollisuudet voittoon, kisaan ehdottomasti ja koitan jälleen tuoda omalla tekemisellä Suomea ylpeästi esille haastavassa lajissa! :giggle:

Jos olisin saanut silloin 2015 pro-kortin, olisi mulla ollut selkeä suunnitelma kisata kolmen vuoden sisään vähintään 5 kiloa isompana. En saanut korttia ja mielenkiinto painaa sata lasissa kehityksen eteen ei ollut niin motivoivaa, mitä se olisi voinut olla. Nythän tässä ollaan 90kiloisia ja alle 10 rasvoissa ihan omaksi ilokseen, mutta hommaa teen just omalla tahdillani ja olen tyytyväinen, että näytän tältä 43 vuotiaana.

Se kisaanko tulevaisuudessa mahdollisissa pro karsintakisoissa on täysin avoin. Jos olen tyytyväinen kehitykseeni ja koen, että mulla on realistiset mahdollisuudet voittoon, kisaan ehdottomasti ja koitan jälleen tuoda omalla tekemisellä Suomea ylpeästi esille haastavassa lajissa! :giggle:
Ei varmaan enää mahtuis alle kasiin vai mitä luulet?

Silloin kun liitot jakautuivat, katsoin jotain videota missä Manionia haastateltiin, ja se puhui jotain siitä miten riittävän ansioituneet kilpailijat voisivat (jopa jotenkin takautuvasti?) hakea pro-korttia siinä tilanteessa. Juurikin jos on kv-kisavoittoja alla tms. Muistan silloin miettineeni juuri, että nyyssiksellähän voisi meriitit tuohonkin riittää... (n) Mutta ota näistä nyt sitten selvää.

Harmi, kun et korttia saanut. Uskon, että sulla olisi ollut (ja miksei jopa edelleen olisi) todella hyvät mahdollisuudet myös pärjätä niissä karkeloissa. Mun mielestä sillä pro-statuksella ei kyllä mitään tee, jos siellä porukassa ei voi pärjätä. Jokaisella pitäisi olla luottokaveri, joka sanoo rehellisesti mielipiteensä kun vierelle vetästään vaikka 5 sarjan parasta että onko siinä seurassa mahkuja päästä sijalta 10 pidemmälle. Tuolla tasolla ei ole kuitenkaan enää pelkällä työmoraalilla mahdollista menestyä vaan tarvitaan geneettisiä lahjoja. Toivottavasti suurimman ilon sinulle tuo treenaaminen ja hyvässä kondiksessa oleminen, koska mun mielestä oli harmi kun ei sen ace-voiton jälkeen sulle korttia tarjottu. Muu jengi tuntuu niitä saavan helpommalla. Tän takia juuri tästä Ollin tilanteesta kyselinkin, eli jos kortti on mahdollista nykyään saada "helpommin" niin kannattaisiko silloin menä sitä reittiä... Tsempit sulle syksyn koviin treeneihin!

Mika lienee kiinnostunut ainoastaan siitä ainoasta, oikeasta ja alkuperäisestä Pro liitosta?
Juu ehdottomasti vain ja ainoastaan siitä alkuperäisestä liitosta oli tässä kyse. Olisin toki voinut halutessani kisata tämän uudemman pro liiton alla, mutta tuo ei suoranaisesti kiinnostanut, kun pro league oli juuri se jota tavoiteltiin ACE:n jälkeen. Olisi ollut jotenkin laimeeta mennä sit johonkin toiseen, kun ei korttia herunut siitä originaalista.

Mutta hei, jatketaan tätä keskustelua mieluummin mun ketjussa, kuin Ollin ketjussa, jos haluatte lisää aiheesta jutella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bodykauppa.fi Kehonrakennuksen SM-kilpailut 2019 lippuja | la 21 syysk. 19 11:00 KULTTUURITALO, HELSINKI | Ticketmaster Suomi

BA47CEBE-AF2C-4902-8FEB-49DFE47E638C.jpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom