Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan että tämä johtuu siitä kun kunto oli jäänyt niin vajaaksi. Kaikki vaan ajattelivat että voi prkle kun olisi kireä niin tuo hullu räjäyttäisi pankin niin että tutuu. Näin mä itse sen koin.Ollin vaparin aikana yleisö vaan tuijotti monttu auki. Vasta kun Olli itse näytti että pitäkää nyt vähän ääntä, niin yleisö räjähti. Oli se kyllä upean näköinen paketti ja itseäni säväytti eniten kaikista kisaajista.
No ei se kyllä lavallakaan ollut ”rujo”.Kirjoitin instagramin puolelle juuri tuossa, että se ”rujo” fysiikka loistaa täysin poissaololla. Miten tuossa edes voi syntyä tuommoinen ero vai onko tuo kokonaisuudessaan instagramin luomaa illuusiota.
Tuo fysiikka tuohon massaan on aivan järjettömän upea.
Moni ei taida ymmärtää, että kisatilanne on täysin eri kuin kotona vaikka aamukusen jälkeen otettu superkuiva kondiskuva. Tai vaikka salilla järjettömässä pumpissa otettu kuva.Joo. Jostain syystä tuo kokonaisuus näyttää näissä instakuvissa ihan helkkaristi paremmalta kuin kisakuvissa. Onko tuo nyt sitten poseeraustekninen juttu vai kamerakulmasta johtuvaa, en tiedä.
Ymmärrän kyllä että pitää ylimääräset nesteet saada pois mutta jos se pitää tehdä sulamattoman mäkkäriaterian pömpöttäessä mahaa, niin ei se varmaan lopputulosta auta.
Pitäiskö jonkun testata joskus mennä lavalle ihan normi päivittäisellä setillä ilman noita super vedätyksiä ja tankkauksia ja nestepelleilyitä, jos puntari ei ole pelote.