BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varmaan kysytty jo mutta oliko sulla minkälaiset suunnitelmat lajin saralla tulevaisuudessa?
Meinasitko pysyy cbb:ssä vai lähetkö kehonrakennukseen haastamaan Pekkaa ja kumppaneita?

Tuli melkein jo Vatanen mieleen tuosta aloituksesta :D On se jotenkin vaan mukavaa kuunneltavaa tuo sinun " murre " tai ainakin erityylistä mihin itse päivittäin olen tottunut. Joskus toista jaksoa vaan kehiin :)

Hyvä että jaksaa kuunnella, minen kyllä huomaa puheessa mitää erikoista =D

Olisko Olli kaupassa, tai jos Kemissä katotaan kieroon ku kameran kanssa kaupassa pyörii, niin joku kauppakassi tyylinen videoki käy. :D

Minua ei kieroon kattojat haittaa =D Pitääpä kuvata, kun tulee sellainen hetki että menen kauppaan, hellu yleensä viikolla käy shoppailemassa.

Varmaan kysytty jo mutta oliko sulla minkälaiset suunnitelmat lajin saralla tulevaisuudessa?
Meinasitko pysyy cbb:ssä vai lähetkö kehonrakennukseen haastamaan Pekkaa ja kumppaneita?

Eiks Pekka uhonnut jo siirtyvänsä nopsaan pois alle 80kg sarjasta ettei vaan tarvii Ollin kanssa kisailla samassa line upissa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites kroppa on suhtautunu tankkauksiin ku noin pitkä dieetti kuitenkin alla? Meneekö sinne minne pitää vai meneekö kondis vetiseks? On kyl pirun kova paketti,massaaa ja kireyttä. harvoin junnuilla varsinkaan näkee noita molempia :)

Mites kroppa on suhtautunu tankkauksiin ku noin pitkä dieetti kuitenkin alla? Meneekö sinne minne pitää vai meneekö kondis vetiseks? On kyl pirun kova paketti,massaaa ja kireyttä. harvoin junnuilla varsinkaan näkee noita molempia :)

Kondis menee vetiseksi :D enoo kyl ees tankannu sillee puhtaasti. :) kiitos !

Jalat reenattu, nyt tankkaamaa, vittu mää syön tänää miljoona grammaa hiilaria :O

image.jpg

Kamala ristikuulustelu, mutta kysellään nyt kun kiinnostaapi :) Teetkö jotain ohjauksia tuolla vai minkämoinen työnkuva sinulla on ? Oletko muuten käynyt mitään pt kurssia tai muuta ? Mitä kouluja olet käynyt ylä-asteen jälkeen ?

Aikaisemmin kysymyksen heitin, taisi jäädä sinulta huomaamatta, kun tuon videon latasit :) ? Vai onko salaista tietoa :P

Kova on kunto, paljonkos meinaat hiilaria latailla ?

Aikaisemmin kysymyksen heitin, taisi jäädä sinulta huomaamatta, kun tuon videon latasit :) ? Vai onko salaista tietoa :p

Kova on kunto, paljonkos meinaat hiilaria latailla ?

Oho, sorry! :) kyllä juu, teen ohjauksia ja semmonen sekatyömies :) enoo käyny mitään kouluja mutta oon miettinyt että melkein voisi. Kävin rakennuspuolen ylä-asteen jälkeen.

Ja syön hiilua nii paljonku jaksan :D en jaksa piettää ees kirjaa:)

Kävin rakennuspuolen ylä-asteen jälkeen.

Ja syön hiilua nii paljonku jaksan :D en jaksa piettää ees kirjaa:)

Kappas, itsekin raksapuolen käynyt, tänä vuonna valmistuin :) Ei kyllä viimeisenä vuotena enään kiinnostanut yhtään, mutta ei keskenkään viitsinyt jättää.. Päivääkään en ole alan hommia tehnyt :D Mites siellä ?

Kirjaa huvikses :)

Hei miten muuten sulla määräytyy tuo tankkaaminen yleensäkkin? Syöt siis ihan mitä huvittaa ja niin paljon kuin huvittaa, tai ainakin näin olen käsittäny tässä palstalla :D Osaatko sanoa milloin kannattaa tankata puhtaasti ja millon vaan mätätä sitä roskaruokaa naamaan? Onko mitään "rajoituksia" tankkauksessa eli saatko syödä vaikka kilon sipsipussin vai pitääkö olla hiilarivoittosta yms tms kiitos jos jaksat vastailla tähän näin. Vähän muutenki voisit kertoa tuosta tankkauksesta enemmän jos jaksat, en haluaisi ampua itseäni jalkaan muttakun hampurilaista tekee mieli!

Elämäni ensimmäinen kunnon tarkka dieetti päällä ja tankkauspäivän varmaan voisi jo pitää.. (2weeksout) :D

Suositut

Back
Ylös Bottom