BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyseenalaistatko ollenkaan valmentajan ajatuksia vai hyppäätkö vaikka kaivoon jos se pystytään jotenki perustelemaan?

1. Suurimmat muutokset, jotka tulivat ruokaan & treeniin liittyen valmentajan myötä verrattuna aikaisempaan ?

2. Onko jotain merkittävää " virhettä " ollut sinulla noissa, joka muuttui ja jonka haluaisit meille jakaa jottei samaan sorruta :) ?

3. Paljonko offilla menee rasvaa ?

4. Suosikkiliikkeet jokaiselle lihasryhmälle ? Voi useammankin heittää, jos näitä löytyy :)

5. Kuuluuko offilla ohjelmaasi mavet & kyykyt & leuanvedot jne perus liikkeet, kun sanoit aikaisemmin, että teette ihan perus liikkeitä.

Viimeksi muokattu:
voi ärkele! temppuilee jotaki tuo mun gopro, kuvaa 30 sec ja jumittaa :/
Minkälaisen muistikortin siihen hankit?
Tuo kuulostaa tunneltulta ongelmalta että muistikortti on liian hidas valitulle videon laadulle.

Millainen kortti (pelkkä Class 10 ei kerro kaikkea), ja mitkä videon asetukset?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos vielä ehtii kysymään, niin olis tämmönen jenkeissä suosittu kysymysmalli :D Eli fuck, marry ja kill.. Kenelle näistä henkilöistä siis soisit kuoleman, veisit vihille tai veisit makkarin puolelle?
Ja henkilöt ovat... Anna Virmajoki, Minna pajulahti ja Alona Kuusisto.

Ehtii kysyä, meni aamulla säätämiseksi ton kameran kans ja tuli duuniin lähtö, kokeilen illalla vielä.

Oon kuvannu nyt 1080p60fps muutin sen 1080p 50fps ja kokeilen illalla kuvata sillä.

Tuolla 1080p60fps kuvalla se kuvaa jonku 10 sek ja pätkäsee, välillä kuvaa 20 sek ja pätkäsee ja sitten välillä jumittaa koko kamera :D

voi ärkele! temppuilee jotaki tuo mun gopro, kuvaa 30 sec ja jumittaa :/

Minkälaisen muistikortin siihen hankit?
Tuo kuulostaa tunneltulta ongelmalta että muistikortti on liian hidas valitulle videon laadulle.

Millainen kortti (pelkkä Class 10 ei kerro kaikkea), ja mitkä videon asetukset?

Ehtii kysyä, meni aamulla säätämiseksi ton kameran kans ja tuli duuniin lähtö, kokeilen illalla vielä.

Oon kuvannu nyt 1080p60fps muutin sen 1080p 50fps ja kokeilen illalla kuvata sillä.

Tuolla 1080p60fps kuvalla se kuvaa jonku 10 sek ja pätkäsee, välillä kuvaa 20 sek ja pätkäsee ja sitten välillä jumittaa koko kamera :D
Juu, oon melkein täysin varma että kyseessä on muistikortin hitaus ellei aiemmin toiminut samat asetukset.
Tuo on meinaan ihan GoPro sivuillakin mainittu jossain troubleshooting osiossa.

Perus Class 10 ei riitä niihin korkeimpiin lukemiin.

*Tosin* huomiona, voi olla että (etenkin jos toimi aiemmin samoilla asetuksilla) sun tarvitsee vain formatoida se kortti uudestaan.
Muistaa ensin ottaa matskut talteen, jos siellä on jotain. ;)
Kolmonen sulla oli, eikös: https://gopro.com/support/articles/formatting-sd-card-with-hero3

Juu, oon melkein täysin varma että kyseessä on muistikortin hitaus ellei aiemmin toiminut samat asetukset.
Tuo on meinaan ihan GoPro sivuillakin mainittu jossain troubleshooting osiossa.

Perus Class 10 ei riitä niihin korkeimpiin lukemiin.

*Tosin* huomiona, voi olla että (etenkin jos toimi aiemmin samoilla asetuksilla) sun tarvitsee vain formatoida se kortti uudestaan.
Muistaa ensin ottaa matskut talteen, jos siellä on jotain. ;)
Kolmonen sulla oli, eikös: https://gopro.com/support/articles/formatting-sd-card-with-hero3

Joo tuo hero 3+ silveri on. Tein aamulla tuon kortin resetoinnin jo :) jos ei ala workkii ni pitää tilata parempi kortti.

Onko Olli saanut videota kuvattua ? Mikäli et ole, heittäisin vielä kysymyksen ja mikäli olet olisi mukavata jos tähän rustailet jotain :)

LEPOPÄIVÄ offilla / dieetillä, miten ruokavaliosi muuttuu ? Onko ainoa muutos se, että palautusjuoma jää pois vai tippuuko myös viljojen / pastan määrä jossain määrissä ? Korvaatko palautusjuoman myötä menetettyä proteiinia muissa aterioissa tai tuleeko esimerkiksi yksi ateria syötyä enempi palautusjuoman jäätyä pois ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom